Rammeavtale for kjøp av forbruksmateriell og kjemikalier til laboratoriet
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Det skal inngås rammeavtale med en eller flere leverandører for kjøp av forbruksmateriell og kjemikalier til Vann- og avløpsetatens laboratorium. Det skal ikke inngås parallelle rammeavtaler, men det kan inngis deltilbud per produktkategori, se punkt 2.6 nedenfor. De ulike produktkategoriene fremgår av vedlegg 1 – Kravspesifikasjon og prisskjema. Av adm. hensyn vil det kun inngås én kontrakt med den enkelte leverandør. Den enkelte kontrakt vil inneholde ev. flere produktkategorier.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/ Vann- og avløpsetaten] ---
Activity of the contracting entity
Water-related activities
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for kjøp av forbruksmateriell og kjemikalier til laboratoriet
Description
Det skal inngås rammeavtale med en eller flere leverandører for kjøp av forbruksmateriell og kjemikalier til Vann- og avløpsetatens laboratorium. Det skal ikke inngås parallelle rammeavtaler, men det kan inngis deltilbud per produktkategori, se punkt 2.6 nedenfor. De ulike produktkategoriene fremgår av vedlegg 1 – Kravspesifikasjon og prisskjema. Av adm. hensyn vil det kun inngås én kontrakt med den enkelte leverandør. Den enkelte kontrakt vil inneholde ev. flere produktkategorier.
Procedure identifier
2022-959209
Internal identifier
183/2022
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Finkjemikalier og diverse kjemikalieprodukter
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
4 900 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/25/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for kjøp av forbruksmateriell og kjemikalier til laboratoriet
Description
Det skal inngås rammeavtale med en eller flere leverandører for kjøp av forbruksmateriell og kjemikalier til Vann- og avløpsetatens laboratorium. Det skal ikke inngås parallelle rammeavtaler, men det kan inngis deltilbud per produktkategori, se punkt 2.6 nedenfor. De ulike produktkategoriene fremgår av vedlegg 1 – Kravspesifikasjon og prisskjema. Av adm. hensyn vil det kun inngås én kontrakt med den enkelte leverandør. Den enkelte kontrakt vil inneholde ev. flere produktkategorier.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Finkjemikalier og diverse kjemikalieprodukter
Additional classification
Uorganiske og organiske basiskjemikalier
Additional classification
Laboratorie-, optisk- og presisjonsutstyr (bortsett fra briller)
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge rammeavtalen for inntil ytterligere 1 år på uendrede vilkår.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Oslo (NO081)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
4 900 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre rammeavtalen.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Det kreves erfaring fra leveranser av tilsvarende art og vanskelighetsgrad. Med tilsvarende art og vanskelighetsgrad menes leveranse av forbruksmateriell og kjemikalier til laboratorium. Leverandøren skal ha et velfungerende kvalitetssikringssystem tilpasset avtalens innhold. Leverandør skal ha et velfungerende miljøstyrings/miljøledelsessystem tilpasset kontraktens innhold.
Use of this criterion
Used
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=344691&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
28.11.2022 12:00:00+02:00
Information about public opening
Date/time
28.11.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Se vedlagte kontrakter.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
17
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ KOFA ] ---
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/ Vann- og avløpsetaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/ Vann- og avløpsetaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/ Vann- og avløpsetaten
Registration number
971 185 589
Postal address
Herslebs gate 5
Town
Oslo
Postcode
0561
Country
Norge
Contact point
Ingrid Olsen
postmottak@vav.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
Postboks 2106 Vika
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 22035200
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
KOFA
Postal address
Zander Kaaes gate 7
Town
Bergen
Postcode
5015
Country
Norge
post@knse.no
Telephone
+47 55193000
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-959209 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
25.10.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
25.10.2022
Oslo kommune v/ Vann- og avløpsetaten
- Referanse
- 2022-959209
- Kunngjøringsdato
- 25.10.2022
- Estimert verdi
- 4 900 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Vannrelaterte aktiviteter
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter