Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterNAV Agder 22-14615 Oppfølgingstiltaket
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

NAV Agder 22-14615 Oppfølgingstiltaket

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

NAV Agder skal anskaffe arbeidsmarkedstiltaket Oppfølging for personer som har behov for en mer omfattende oppfølgingsbistand enn den Arbeids- og velferdsetaten kan tilby. Det gjøres oppmerksom på at mange NAV-kontor gjennomfører Utvidet oppfølging i egen regi, som kan være et aktuelt tilbud for brukere med antatt behov for tverrfaglig samarbeid i NAV-kontoret og/eller med Hjelpemiddelsentralen, barnevernstjenesten, rask psykisk helsehjelp-team og/eller kommunehelsetjenesten. Klikk her https://permalink.mercell.com/186007287.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

NAV Agder 22-14615 Oppfølgingstiltaket

Description

NAV Agder skal anskaffe arbeidsmarkedstiltaket Oppfølging for personer som har behov for en mer omfattende oppfølgingsbistand enn den Arbeids- og velferdsetaten kan tilby. Det gjøres oppmerksom på at mange NAV-kontor gjennomfører Utvidet oppfølging i egen regi, som kan være et aktuelt tilbud for brukere med antatt behov for tverrfaglig samarbeid i NAV-kontoret og/eller med Hjelpemiddelsentralen, barnevernstjenesten, rask psykisk helsehjelp-team og/eller kommunehelsetjenesten. Klikk her https://permalink.mercell.com/186007287.aspx

Procedure identifier

2022-951775

Internal identifier

22/14615

Type of procedure

{code|name|procurement-procedure-type.UNKNOWN}

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Utdannelsesprogrammer

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

258 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

4

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0002

Title

Oppfølging - Tjenesteområde B

Description

NAV Agder skal anskaffe arbeidsmarkedstiltaket Oppfølging for personer som har behov for en mer omfattende oppfølgingsbistand enn den Arbeids- og velferdsetaten kan tilby. Det gjøres oppmerksom på at mange NAV-kontor gjennomfører Utvidet oppfølging i egen regi, som kan være et aktuelt tilbud for brukere med antatt behov for tverrfaglig samarbeid i NAV-kontoret og/eller med Hjelpemiddelsentralen, barnevernstjenesten, rask psykisk helsehjelp-team og/eller kommunehelsetjenesten. Oppfølging skal gi bistand med sikte på at tiltaksdeltakere skaffer seg og/eller beholder, lønnet arbeid. Målet er at tiltaksdeltaker i størst mulig grad skal bli selvforsørget med en varig tilknytning til arbeidslivet. Oppfølging kan inneholde karriereveiledning, bistand til målrettet jobbsøking og jobbutvikling, veiledning og råd knyttet til arbeidsdeltakelse både til tiltaksdeltaker og arbeidsgivere, opplæring i arbeidsrelaterte og sosiale ferdigheter samt oppfølging og tilrettelegging på arbeidsplassen for å legge til rette for overgang til arbeid og sikre jobbfastholdelse. Nærmere spesifisering av krav til tjenesten fremgår av kravspesifikasjonen i konkurransegrunnlagets Del III, bilag 1.  Kontrakten skal reguleres av vedlagte kontraktsvilkår med bilag, jf. konkurransegrunnlaget Del II og Del III. Tjenesteområde B - Består av kommunene: Arendal, Grimstad, Tvedestrand, Froland, Gjerstad, Vegårshei, Åmli og Risør. (kommunene Tvedestrand, Froland, Gjerstad, Vegårshei, Åmli er i et vertskommunesamarbeid og utgjør NAV Øst i Agder) - Anslått behov: 150 - 235 parallelle tiltaksplasser til enhver tid. - Leveringssteder: Sentralt i Arendal. Ved behov skal tjenesten også kunne leveres sentralt i Risør. I Risør kan NAV stille med kontor i kommunalt kontorfellesskap som tilfredsstiller kravene til personsikkerhet og med mulighet til å gjennomføre individuell avklaring. Tjenesteområde B Estimert verdi på anskaffelsen for 5 år anslås å være mellom NOK 64.000.000 - og NOK 100.000.000 ekskl. mva. Leverandører skal kun laste opp et tilbudsbrev i hver av delleveransene (tjenesteområdet) Det komplette tilbudet skal lastes opp kun en gang for hele konkurransen, i delleveranse "Tilbudsinnlevring. (22/14615 Anskaffelse av avklaring - NAV Agder - Tilbudsinnlevering) Grunnen til at vi gjør det slik, er at vi må tildele kontrakt per tjenesteområde i Mercell og da må det være registrert hvilke leverandører som deltar hvor. Samtidig slipper leverandørene å laste opp et tilbud i hver av delleveransene, og de slipper å levere revidert tilbud for hver av delleveransene etter eventuelle forhandlinger.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Utdannelsesprogrammer

Additional classification

Helse- og sosial tjenesteyting

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder (NO092)

5.1.3 Estimated duration

Start date

20.08.2023

End date

19.08.2028

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

100 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/186007287.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

19.10.2022 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

19.10.2022 12:00:00+02:00

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Agder Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---

5.1 Lot LOT-0003

Title

Oppfølging - Tjenesteområde C

Description

NAV Agder skal anskaffe arbeidsmarkedstiltaket Oppfølging for personer som har behov for en mer omfattende oppfølgingsbistand enn den Arbeids- og velferdsetaten kan tilby. Det gjøres oppmerksom på at mange NAV-kontor gjennomfører Utvidet oppfølging i egen regi, som kan være et aktuelt tilbud for brukere med antatt behov for tverrfaglig samarbeid i NAV-kontoret og/eller med Hjelpemiddelsentralen, barnevernstjenesten, rask psykisk helsehjelp-team og/eller kommunehelsetjenesten. Oppfølging skal gi bistand med sikte på at tiltaksdeltakere skaffer seg og/eller beholder, lønnet arbeid. Målet er at tiltaksdeltaker i størst mulig grad skal bli selvforsørget med en varig tilknytning til arbeidslivet. Oppfølging kan inneholde karriereveiledning, bistand til målrettet jobbsøking og jobbutvikling, veiledning og råd knyttet til arbeidsdeltakelse både til tiltaksdeltaker og arbeidsgivere, opplæring i arbeidsrelaterte og sosiale ferdigheter samt oppfølging og tilrettelegging på arbeidsplassen for å legge til rette for overgang til arbeid og sikre jobbfastholdelse. Nærmere spesifisering av krav til tjenesten fremgår av kravspesifikasjonen i konkurransegrunnlagets Del III, bilag 1.  Kontrakten skal reguleres av vedlagte kontraktsvilkår med bilag, jf. konkurransegrunnlaget Del II og Del III. Tjenesteområde C - Består av kommunene: Lindesnes, Lyngdal, Hægebostad, Kvinesdal, Farsund, Flekkefjord, Lund, Sirdal (kommunene Lyngdal, Hægebostad, Kvinesdal, Farsund, Flekkefjord, Lund, Sirdal har et vertskommunesamarbeid og utgjør NAV Lister) - Anslått behov: 15-40 parallelle tiltaksplasser til enhver tid. - Leveringssteder: Sentralt i Mandal. Ved behov skal tjenesten også kunne leveres sentralt i Kvinesdal. I Kvinesdal kan NAV stille med kontor i kommunalt kontorfellesskap som tilfredsstiller kravene til personsikkerhet og med mulighet til å gjennomføre individuell avklaring. Tjenesteområde C Estimert verdi på anskaffelsen for 5 år anslås å være mellom NOK 6.000.000 - og NOK 17.000.000 ekskl. mva. Det understrekes at dette er estimater og ikke bindende for NAV. På bakgrunn av de ovennevnte usikkerhetsfaktorer er verdien svært usikker. Leverandører skal kun laste opp et tilbudsbrev i hver av delleveransene (tjenesteområdet). Det komplette tilbudet skal lastes opp kun en gang for hele konkurransen, i delleveranse "Tilbudsinnlevring. (22/14615 Anskaffelse av avklaring - NAV Agder - Tilbudsinnlevering) Grunnen til at vi gjør det slik, er at vi må tildele kontrakt per tjenesteområde i Mercell og da må det være registrert hvilke leverandører som deltar hvor. Samtidig slipper leverandørene å laste opp et tilbud i hver av delleveransene, og de slipper å levere revidert tilbud for hver av delleveransene etter eventuelle forhandlinger.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Utdannelsesprogrammer

Additional classification

Sosialtjenester og tilhørende tjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder (NO092)

5.1.3 Estimated duration

Start date

20.08.2023

End date

19.08.2028

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

17 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/186007287.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

19.10.2022 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

19.10.2022 12:00:00+02:00

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Agder Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---

5.1 Lot LOT-0004

Title

Oppfølging - Tjenesteområde A

Description

 NAV Agder skal anskaffe arbeidsmarkedstiltaket Oppfølging for personer som har behov for en mer omfattende oppfølgingsbistand enn den Arbeids- og velferdsetaten kan tilby. Det gjøres oppmerksom på at mange NAV-kontor gjennomfører Utvidet oppfølging i egen regi, som kan være et aktuelt tilbud for brukere med antatt behov for tverrfaglig samarbeid i NAV-kontoret og/eller med Hjelpemiddelsentralen, barnevernstjenesten, rask psykisk helsehjelp-team og/eller kommunehelsetjenesten. Oppfølging skal gi bistand med sikte på at tiltaksdeltakere skaffer seg og/eller beholder, lønnet arbeid. Målet er at tiltaksdeltaker i størst mulig grad skal bli selvforsørget med en varig tilknytning til arbeidslivet. Oppfølging kan inneholde karriereveiledning, bistand til målrettet jobbsøking og jobbutvikling, veiledning og råd knyttet til arbeidsdeltakelse både til tiltaksdeltaker og arbeidsgivere, opplæring i arbeidsrelaterte og sosiale ferdigheter samt oppfølging og tilrettelegging på arbeidsplassen for å legge til rette for overgang til arbeid og sikre jobbfastholdelse. Nærmere spesifisering av krav til tjenesten fremgår av kravspesifikasjonen i konkurransegrunnlagets Del III, bilag 1.  Tjenesteområde A - Består av kommunene: Kristiansand, Vennesla, Iveland, Åseral, Bygland, Valle, Bykle, Evje og Hornnes, Lillesand og Birkenes.  (kommunene Vennesla, Iveland, Åseral, Bygland, Valle, Bykle er i et vertskommunesamarbeid og utgjør NAV Midt-Agder) - Anslått behov: 230-330 parallelle tiltaksplasser til enhver tid. - Leveringssteder: Sentralt i Kristiansand. Ved behov skal tjenesten også kunne leveres sentralt i Valle. I Valle kan NAV stille med kontor i kommunalt kontorfellesskap som tilfredsstiller kravene til personsikkerhet og med mulighet til å gjennomføre individuell oppfølging. Tjenesteområde A Estimert verdi på anskaffelsen for 5 år anslås å være mellom NOK 98.000.000 - og NOK 140.000.000 ekskl. mva. Leverandører skal kun laste opp et tilbudsbrev i hver av delleveransene (tjenesteområdet). Det komplette tilbudet skal lastes opp kun en gang for hele konkurransen, i delleveranse "Tilbudsinnlevring. (22/14615 Anskaffelse av avklaring - NAV Agder - Tilbudsinnlevering) Grunnen til at vi gjør det slik, er at vi må tildele kontrakt per tjenesteområde i Mercell og da må det være registrert hvilke leverandører som deltar hvor. Samtidig slipper leverandørene å laste opp et tilbud i hver av delleveransene, og de slipper å levere revidert tilbud for hver av delleveransene etter eventuelle forhandlinger.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Utdannelsesprogrammer

Additional classification

Sosialtjenester og tilhørende tjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder (NO092)

5.1.3 Estimated duration

Start date

20.08.2023

End date

19.08.2028

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

140 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/186007287.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

19.10.2022 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

19.10.2022 12:00:00+02:00

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Agder Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---

5.1 Lot LOT-0005

Title

Oppfølging NAV Agder - Tilbudsinnlevering

Description

NAV Agder skal anskaffe arbeidsmarkedstiltaket Oppfølging for personer som har behov for en mer omfattende oppfølgingsbistand enn den Arbeids- og velferdsetaten kan tilby. Det gjøres oppmerksom på at mange NAV-kontor gjennomfører Utvidet oppfølging i egen regi, som kan være et aktuelt tilbud for brukere med antatt behov for tverrfaglig samarbeid i NAV-kontoret og/eller med Hjelpemiddelsentralen, barnevernstjenesten, rask psykisk helsehjelp-team og/eller kommunehelsetjenesten. Oppfølging skal gi bistand med sikte på at tiltaksdeltakere skaffer seg og/eller beholder, lønnet arbeid. Målet er at tiltaksdeltaker i størst mulig grad skal bli selvforsørget med en varig tilknytning til arbeidslivet. Oppfølging kan inneholde karriereveiledning, bistand til målrettet jobbsøking og jobbutvikling, veiledning og råd knyttet til arbeidsdeltakelse både til tiltaksdeltaker og arbeidsgivere, opplæring i arbeidsrelaterte og sosiale ferdigheter samt oppfølging og tilrettelegging på arbeidsplassen for å legge til rette for overgang til arbeid og sikre jobbfastholdelse. Nærmere spesifisering av krav til tjenesten fremgår av kravspesifikasjonen i konkurransegrunnlagets Del III, bilag 1.  Kontrakten skal reguleres av vedlagte kontraktsvilkår med bilag, jf. konkurransegrunnlaget Del II og Del III. Leverandører skal kun laste opp et tilbudsbrev i hver av delleveransene (tjenesteområdet) Det komplette tilbudet skal lastes opp kun en gang for hele konkurransen, i delleveranse "Tilbudsinnlevring. (22/14615 Anskaffelse av avklaring - NAV Agder - Tilbudsinnlevering) Grunnen til at vi gjør det slik, er at vi må tildele kontrakt per tjenesteområde i Mercell og da må det være registrert hvilke leverandører som deltar hvor. Samtidig slipper leverandørene å laste opp et tilbud i hver av delleveransene, og de slipper å levere revidert tilbud for hver av delleveransene etter eventuelle forhandlinger.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Utdannelsesprogrammer

Additional classification

Sosialtjenester og tilhørende tjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder (NO092)

5.1.3 Estimated duration

Start date

20.08.2023

End date

19.08.2028

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/186007287.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Deadline for receipt of expressions of interest

19.10.2022 12:00:00+02:00

Deadline for receipt of tenders

19.10.2022 12:00:00+02:00

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Agder Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN

Registration number

889640782

Postal address

Postboks 354

Town

Mo i Rana

Postcode

8601

Country

Norge

Contact point

Magne Olsen

Email

magne.olsen@nav.no

Telephone

+47 45271489

Buyer profile

http://www.nav.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Agder Tingrett

Town

Arendal

Postcode

4838

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-951775 01

Form type

Competition

Notice type

Contract notice – light regime

Notice dispatch date

09.09.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

09.09.2022

ARBEIDS- OG VELFERDSETATEN

Referanse
2022-951775
Kunngjøringsdato
09.09.2022
Estimert verdi
258 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter