Konkurranse - Rammeavtale - kjøp av sykehjemsplasser til Lunner kommune og Jevnaker kommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Denne anskaffelsen gjelder institusjonsplasser som deltakerkommunene i utgangspunktet har selv, men der kommunene til tider trenger større kapasitet. Sykehjemsplassene er tenkt brukt til somatisk pleietrengende og til pasienter som har kognitiv svikt og/eller en demensdiagnose. Det kan bli spurt etter forsterket pleie- og omsorgstilbud, økt krav til legetilsyn, skjerming, opprettholdelse av funksjonsnivå og eventuelt rehabilitering. Avtalen skal kunne benyttes av alle kommunale virksomheter, herunder alle offentligrettslige organer og sammenslutninger dannet av en eller flere av disse kommunene. Rammeavtalen skal gjelde for Lunner og Jevnaker kommuner, med opsjon for Gran kommune til å tiltre rammeavtalen ved behov. Rammeavtalen skal ha varighet på to år med mulighet for forlengelse med ett år av gangen inntil total varighet på maksimalt fire år.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Gran Kommune] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Konkurranse - Rammeavtale - kjøp av sykehjemsplasser til Lunner kommune og Jevnaker kommune
Description
Denne anskaffelsen gjelder institusjonsplasser som deltakerkommunene i utgangspunktet har selv, men der kommunene til tider trenger større kapasitet. Sykehjemsplassene er tenkt brukt til somatisk pleietrengende og til pasienter som har kognitiv svikt og/eller en demensdiagnose. Det kan bli spurt etter forsterket pleie- og omsorgstilbud, økt krav til legetilsyn, skjerming, opprettholdelse av funksjonsnivå og eventuelt rehabilitering. Avtalen skal kunne benyttes av alle kommunale virksomheter, herunder alle offentligrettslige organer og sammenslutninger dannet av en eller flere av disse kommunene. Rammeavtalen skal gjelde for Lunner og Jevnaker kommuner, med opsjon for Gran kommune til å tiltre rammeavtalen ved behov. Rammeavtalen skal ha varighet på to år med mulighet for forlengelse med ett år av gangen inntil total varighet på maksimalt fire år.
Procedure identifier
2022-933919
Internal identifier
22/09638
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sykepleie på pleiehjem
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
80 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Konkurranse - Rammeavtale - kjøp av sykehjemsplasser til Lunner kommune og Jevnaker kommune
Description
Behovet for sykehjemsplasser varierer i omfang og blir kjøpt enkeltvis fra sak til sak. Kommunen ønsker å inngå parallelle rammeavtaler med flere aktører for å sikre tilgjengelighet, gode vilkår og etterlevelse av regelverket. Sykehjemsplassene er delt inn i togrupper som det ønskes tilbud på: Gruppe 1 Ordinær sykehjemsplass Gruppe 2 Forsterket plass
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sykepleie på pleiehjem
Additional classification
Sosialomsorg med innkvartering
Additional classification
Tjenester utført av behandlingsinstitusjoner
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
ett pluss ett år
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO020)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.11.2022
End date
31.10.2024
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
ett pluss ett år
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
80 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/185034022.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
06.10.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
06.10.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Gjøvik tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Gran Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Gran Kommune
Registration number
961381541
Postal address
Rådhusvegen 39
Town
JAREN
Postcode
2770
Country
Norge
Contact point
Gran kommune
post@gran.kommune.no
Telephone
+47 61338411
Fax
+47 61338574
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Gjøvik tingrett
Town
Gjøvik
Postcode
2821
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-933919 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
09.09.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
09.09.2022
Gran Kommune
- Referanse
- 2022-933919
- Kunngjøringsdato
- 09.09.2022
- Estimert verdi
- 80 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter