Anskaffelse av rammeavtale for tolketjenester Trøndelag til fylkeskommune
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Trøndelag fylkeskommune skal inngå rammeavtale for kjøp av tolketjenester. Tolketjenesten skal omfatte fremmøtetolking, telefontolking og skjermtolking. Tolking skal foregå mellom norsk og fremmedspråk.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Trøndelag fylkeskommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av rammeavtale for tolketjenester Trøndelag til fylkeskommune
Description
Trøndelag fylkeskommune skal inngå rammeavtale for kjøp av tolketjenester. Tolketjenesten skal omfatte fremmøtetolking, telefontolking og skjermtolking. Tolking skal foregå mellom norsk og fremmedspråk.
Procedure identifier
2022-642132
Internal identifier
202246469
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tolkingstjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
6 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av rammeavtale for tolketjenester Trøndelag til fylkeskommune
Description
Trøndelag fylkeskommune skal inngå rammeavtale for kjøp av tolketjenester. Tolketjenesten skal omfatte fremmøtetolking, telefontolking og skjermtolking. Tolking skal foregå mellom norsk og fremmedspråk, begge veger. Oversetting av skriftlige dokumenter inngår ikke. Det meste av uttaket på denne avtalen vil være fra Tannhelsetjenesten, Karrieresenteret i Trøndelag og i noe mindre omfang fra Videregående skoler. Avtalen vil også være åpen for avrop fra andre avdelinger og seksjoner i Fylkeskommunen.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tolkingstjenester
Additional classification
Oversettelsestjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Forlengelse av rammeavtalen 1 + 1 år
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
6 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Det kreves at leverandøren er et lovlig etablert foretak. Norske leverandører: Firmaattest fra Brønnøysundregistret. Utenlandske leverandører: Attest for registrering i foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i den stat hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne oppfylle kontrakten.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig for å oppfylle kravet (Rating A, AA eller AAA hvis dette ratingsystemet brukes). Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 mnd, som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av offentlig godkjent kredittopplysningsvirksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandør skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag tilknyttet konkrete leveranser av tolketjenester. Med sammenlignbare oppdrag menes avtaler med større organisasjoner med flere og ulike brukersteder.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Dokumentasjonskrav er beskrivelse av leverandørens inntil 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/178591778.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
27.01.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
27.01.2023 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Trøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Trøndelag fylkeskommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Trøndelag fylkeskommune
Registration number
817920632
Postal address
Seilmakergata 2
Town
STEINKJER
Postcode
7725
Country
Norge
Contact point
Gerd Min Danielsen
gerda@trondelagfylke.no
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Trøndelag tingrett
Town
Steinkjer
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-642132 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
21.12.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
21.12.2022
Trøndelag fylkeskommune
- Referanse
- 2022-642132
- Kunngjøringsdato
- 21.12.2022
- Estimert verdi
- 6 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter