Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKommunikasjonstjenester, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kommunikasjonstjenester, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder levering av kommunikasjonstjenester. Rammeavtalen gjelder løpende bistand (rådgivning og produksjonsarbeid) til å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Bistanden er etter behov og skal dekke Medietilsynets behov for kompetanse og ressurser utover det organisasjonen selv besitter. Anslått verdi per år og maksimalverdi for hele avtaleperioden per gruppe, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning er oppgitt i punkt 1.1.4. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Medietilsynet] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kommunikasjonstjenester, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder levering av kommunikasjonstjenester. Rammeavtalen gjelder løpende bistand (rådgivning og produksjonsarbeid) til å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Bistanden er etter behov og skal dekke Medietilsynets behov for kompetanse og ressurser utover det organisasjonen selv besitter. Anslått verdi per år og maksimalverdi for hele avtaleperioden per gruppe, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning er oppgitt i punkt 1.1.4. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2022-614398

Internal identifier

22302

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reklame og markedsføringstjenester

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwpzrmiuq

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kommunikasjonstjenester, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper/soner. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe/sone, og ei heller alternative tilbud. Grupper: Gruppe 1: Strategisk kommunikasjon, Anslått årlig verdi NOK 160.000,- eks mva,Maksimalverdi for gruppen NOK 1.000.000,- eks mva. Gruppe 2: Kampanjeutvikling/produksjon, Anslått årlig verdi NOK 1.000.000,- eks mva, Maksimalverdi for gruppen NOK 4.900.000,- eks mva. Gruppe 3: Planlegging og gjennomføring av konferanser og andre arrangement (fysisk og digitalt)Anslått årlig verdi NOK 100.000,- eks mva, Maksimalverdi for gruppen NOK 600.000,- eks mva. Gruppe 4: Grafisk design,Anslått årlig verdi NOK 250.000,- eks mva,Maksimalverdi for gruppen NOK 1.200.000,- eks mva. Gruppe 5: Bistand til sosiale medier,Anslått årlig verdi NOK 150.000,- eks mva, Maksimalverdi for gruppen NOK 800.000,- eks mva. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2023-03-01 til og med 2025-02-28 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør (per gruppe). Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reklame og markedsføringstjenester

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame

Additional classification

Rådgivning innen markedsføring

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.03.2023

End date

28.02.2025

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Tilbyder skal bekrefte å ha nødvendig integritet for å samarbeide med Medietilsynet Oppdragsgiver er opptatt av å ha en kontraktspart som har nødvendig og god integritet. Leverandøren skal ikke ha vært involvert i kommunikasjonstjenester som medfører brudd på norsk lov, for eksempel aktivitet som er med på å fremme omsetningen av utenlandske pengespill eller ulovlig markedsføring av pengespill som ikke har tillatelse i Norge.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afwpzrmiuq ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

13.01.2023 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

59 DAY

Information about public opening

Date/time

13.01.2023 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Søndre Østfold tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Medietilsynet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Medietilsynet

Registration number

974 760 886

Postal address

Nygata 4

Town

Fredrikstad

Postcode

1607

Country

Norge

Contact point

Jacob Sebastian Scheid

Email

sebastian@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Søndre Østfold tingrett

Town

Fredrikstad

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-614398 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.12.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.12.2022

Medietilsynet

Referanse
2022-614398
Kunngjøringsdato
03.12.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter