Kommunikasjonstjenester, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av kommunikasjonstjenester. Rammeavtalen gjelder løpende bistand (rådgivning og produksjonsarbeid) til å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Bistanden er etter behov og skal dekke Medietilsynets behov for kompetanse og ressurser utover det organisasjonen selv besitter. Anslått verdi per år og maksimalverdi for hele avtaleperioden per gruppe, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning er oppgitt i punkt 1.1.4. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Medietilsynet] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kommunikasjonstjenester, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder levering av kommunikasjonstjenester. Rammeavtalen gjelder løpende bistand (rådgivning og produksjonsarbeid) til å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Bistanden er etter behov og skal dekke Medietilsynets behov for kompetanse og ressurser utover det organisasjonen selv besitter. Anslått verdi per år og maksimalverdi for hele avtaleperioden per gruppe, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning er oppgitt i punkt 1.1.4. Behovet er usikkert. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2022-614398
Internal identifier
22302
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reklame og markedsføringstjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwpzrmiuq
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kommunikasjonstjenester, rammeavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper/soner. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe/sone, og ei heller alternative tilbud. Grupper: Gruppe 1: Strategisk kommunikasjon, Anslått årlig verdi NOK 160.000,- eks mva,Maksimalverdi for gruppen NOK 1.000.000,- eks mva. Gruppe 2: Kampanjeutvikling/produksjon, Anslått årlig verdi NOK 1.000.000,- eks mva, Maksimalverdi for gruppen NOK 4.900.000,- eks mva. Gruppe 3: Planlegging og gjennomføring av konferanser og andre arrangement (fysisk og digitalt)Anslått årlig verdi NOK 100.000,- eks mva, Maksimalverdi for gruppen NOK 600.000,- eks mva. Gruppe 4: Grafisk design,Anslått årlig verdi NOK 250.000,- eks mva,Maksimalverdi for gruppen NOK 1.200.000,- eks mva. Gruppe 5: Bistand til sosiale medier,Anslått årlig verdi NOK 150.000,- eks mva, Maksimalverdi for gruppen NOK 800.000,- eks mva. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2023-03-01 til og med 2025-02-28 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør (per gruppe). Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reklame og markedsføringstjenester
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame
Additional classification
Rådgivning innen markedsføring
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.03.2023
End date
28.02.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 12 måneder
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal bekrefte å ha nødvendig integritet for å samarbeide med Medietilsynet Oppdragsgiver er opptatt av å ha en kontraktspart som har nødvendig og god integritet. Leverandøren skal ikke ha vært involvert i kommunikasjonstjenester som medfører brudd på norsk lov, for eksempel aktivitet som er med på å fremme omsetningen av utenlandske pengespill eller ulovlig markedsføring av pengespill som ikke har tillatelse i Norge.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afwpzrmiuq ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
13.01.2023 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
59 DAY
Information about public opening
Date/time
13.01.2023 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Søndre Østfold tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Medietilsynet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Medietilsynet
Registration number
974 760 886
Postal address
Nygata 4
Town
Fredrikstad
Postcode
1607
Country
Norge
Contact point
Jacob Sebastian Scheid
sebastian@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Søndre Østfold tingrett
Town
Fredrikstad
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-614398 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
03.12.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
03.12.2022
Medietilsynet
- Referanse
- 2022-614398
- Kunngjøringsdato
- 03.12.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter