Eventbyråtjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Hovedformålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på konsulenttjenester knyttet til å planlegge, organisere og gjennomføre nasjonale (norske deltakere) og internasjonale (norske og utenlandske deltakere) konferanser. Avtalen vil gjelde både fysiske, digitale og hybride arrangementer. Tjenestene innebærer alle konsulenttjenester som naturlig hører til arrangering av konferanser, herunder utarbeide planforslag, booking av lokaler/servering/underholdning o.l., etablere kontakt og samarbeide med berørte myndigheter i inn- og utland, samt utføre forberedelser til og administrative oppgaver ved gjennomføring av konferansene. Det vil bli inngått en parallell rammeavtale med to leverandører for to år med mulighet for forlengelse i ytterligere 1+1 år, totalt fire år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 25-30 millioner NOK eks. mva for en periode på fire år.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Eventbyråtjenester
Description
Hovedformålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på konsulenttjenester knyttet til å planlegge, organisere og gjennomføre nasjonale (norske deltakere) og internasjonale (norske og utenlandske deltakere) konferanser. Avtalen vil gjelde både fysiske, digitale og hybride arrangementer. Tjenestene innebærer alle konsulenttjenester som naturlig hører til arrangering av konferanser, herunder utarbeide planforslag, booking av lokaler/servering/underholdning o.l., etablere kontakt og samarbeide med berørte myndigheter i inn- og utland, samt utføre forberedelser til og administrative oppgaver ved gjennomføring av konferansene. Det vil bli inngått en parallell rammeavtale med to leverandører for to år med mulighet for forlengelse i ytterligere 1+1 år, totalt fire år. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 25-30 millioner NOK eks. mva for en periode på fire år.
Procedure identifier
2022-395394
Internal identifier
21/487
Main features of the procedure
Åpen tilbudskonkurranse
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Organisering av arrangement
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
30 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Eventbyråtjenester
Description
Hovedformålet med anskaffelsen er å inngå en rammeavtale på konsulenttjenester knyttet til å planlegge, organisere og gjennomføre nasjonale (norske deltakere) og internasjonale (norske og utenlandske deltakere) konferanser. Med konferanser menes konferanser, pressekonferanser, kulturarrangementer, seminarer, tilstelninger, viktige markeringer, møter og lignende arrangementer. Avtalen vil gjelde både fysiske, digitale og hybride arrangementer. Konsulenten skal kunne ha rollen som både prosjektleder og bistå under andres ledelse etter behov i alle faser av en arrangering av konferanse. Tjenestene innebærer alle konsulenttjenester som naturlig hører til arrangering av konferanser, herunder utarbeide planforslag, booking av lokaler/servering/underholdning o.l., etablere kontakt og samarbeide med berørte myndigheter i inn- og utland, samt utføre forberedelser til og administrative oppgaver ved gjennomføring av konferansene. Hele eller deler av innkjøp av varer og/eller tjenester til arrangementer skal som hovedregel dekkes gjennom departementsfellesskapets allerede eksisterende rammeavtaler eller gjennom leveranser fra DSS. Dersom dette ikke er mulig skal leverandøren gjennomføre anskaffelser under terskelverdi (del I) iht. til regelverket for offentlige anskaffelser, ref. lov av 17.juni 2016 nr.72 om offentlige anskaffelser og forskrift av 12.august 2016 nr. 974 om offentlige anskaffelser, og iht. til oppdragsgivers maler og instrukser. Det vil bli inngått en parallell rammeavtale med to leverandører for to år med mulighet for forlengelse i ytterligere 1+1 år, totalt fire år. Denne rammeavtalen gir Kunden rett, men ingen plikt til å tildele kontrakter innenfor rammeavtaleperioden. Kunden har til enhver tid rett til å inngå avtaler med andre leverandører for anskaffelse av hele eller deler av den samme eller tilsvarende type tjenester. Anskaffelsens verdi er i størrelsesorden 25-30 millioner NOK eks. mva for en periode på fire år. Det presiseres at dette kun er et estimat. Estimatet baseres på erfaringstall og antatt utvikling. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver på noen måte og vil også være avhengig av budsjettildelingen til enhver tid, samt andre forhold. I siste fire års periode ble det gjennomført rundt 20 fysiske konferanser og rundt 70 digitale konferanser. Antallet digitale konferanser i forrige avtaleperiode har vært betraktelig større enn normalt grunnet koronapandemien. Antall deltakere på tidligere fysiske konferanser har variert mellom 50 og 2000. Unntaksvis kan det også forekomme fysiske arrangementer med et større antall deltakere. Ved digitale arrangementer vil antall deltakere kunne være betydelig større enn ved fysiske arrangementer. Det kan være behov for å avholde konferanser utenlands, men i mindre grad. I forrige kontraktsperiode ble ingen konferanser avholdt utenlands. Anslaget for antall og omfang av konferanser er beheftet med usikkerhet og vil variere. For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt (Kundens beskrivelse av oppdraget).
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Organisering av arrangement
Additional classification
Organisering av utstillinger, messer og kongresser
Additional classification
Organisering av seminarer
Additional classification
Organisering av kulturarrangement
Additional classification
Organisering av selskap
Additional classification
Organisering av messer og utstillinger
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Oslo (NO081)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
30 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Other
Description
Det er satt kvalifikasjonskrav til: - Betalte skatter og avgifter - Leverandør skal være et lovlig etablert foretak - Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen - Leverandør må ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen innenfor de angitte rammer og frister. Se mer informasjon, samt dokumentasjonskrav, i konkurransegrunnlagets punkt 5.
Use of this criterion
Used
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=327447&B=DSS ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Deadline for receipt of expressions of interest
28.04.2022 12:00:00+02:00
Deadline for receipt of tenders
28.04.2022 12:00:00+02:00
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon
Registration number
974 761 424
Postal address
Postboks 8129 Dep
Town
Oslo
Postcode
0032
Country
Norge
Contact point
Julia Josephine Berg
Julia-Josephine.Berg@dss.dep.no
Telephone
+47 22249090
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
Postboks 2106 Vika
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 22035200
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-395394 01
Form type
Competition
Notice type
Contract notice – light regime
Notice dispatch date
24.03.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
24.03.2022
Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon
- Referanse
- 2022-395394
- Kunngjøringsdato
- 24.03.2022
- Estimert verdi
- 30 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter