Anskaffelse av vektertjeneste til resepsjonen
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Sivilombudet ønsker å knytte til seg en uniformert vekter til å betjene resepsjonen hver arbeidsdag i tidsrommet 08-16. Sivilombudet har hovedinngang og resepsjon i Akersgata. Sivilombudet undersøker klager på offentlig forvaltning om urett og feil som måtte være gjort mot borgerne, og har om lag 70 ansatte.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sivilombudet Stortingets ombud for kontroll med forvaltningen] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av vektertjeneste til resepsjonen
Description
Sivilombudet ønsker å knytte til seg en uniformert vekter til å betjene resepsjonen hver arbeidsdag i tidsrommet 08-16. Sivilombudet har hovedinngang og resepsjon i Akersgata. Sivilombudet undersøker klager på offentlig forvaltning om urett og feil som måtte være gjort mot borgerne, og har om lag 70 ansatte.
Procedure identifier
2022-384006
Internal identifier
22/1126
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sikkerhetstjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/aftweaondb
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av vektertjeneste til resepsjonen
Description
Sivilombudet ønsker å knytte til seg en uniformert vekter til å betjene resepsjonen hver arbeidsdag i tidsrommet 08-16. Sivilombudet har hovedinngang og resepsjon i Akersgata. Sivilombudet undersøker klager på offentlig forvaltning om urett og feil som måtte være gjort mot borgerne, og har om lag 70 ansatte.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sikkerhetstjenester
Additional classification
Vakttjenester
Additional classification
Resepsjonstjenester
5.1.2 Place of performance
Postal address
Akersgata 8, 0158 Oslo
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.11.2022
End date
01.11.2025
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
1 utvidels/er á 36 måneder
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given
{code|name|requirement-stage.}
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal dokumentere at foretaket er lovlig etablert. Krav til dokumentasjon Dette skal dokumenteres ved firmaattest eller eventuelt ved attester for registrering i faglige registre bestemt ved lovgivning i det landet hvor tilbyder er etablert. Attesten bør ikke være eldre enn 12 måneder.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal være kredittverdig. Krav til dokumentasjon Som dokumentasjon skal det legges ved kredittvurdering fra en kredittvurderingsinstitusjon, ikke eldre enn seks måneder.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren skal ha god erfaring fra tilsvarende oppdrag. Krav til dokumentasjon Leverandøren skal dokumentere firmaets evne til å levere i henhold til det omfang som er anslått i konkurransegrunnlaget. Leverandør skal dokumentere firmaets erfaringer med lignende leveranser til andre kunder. Leverandøren skal dokumentere de viktigste relevante leveranser de siste tre år, inkludert deres verdi, tidspunkt og mottaker.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=aftweaondb&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.07.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
109 DAY
Information about public opening
Date/time
18.07.2022 13:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sivilombudet Stortingets ombud for kontroll med forvaltningen ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sivilombudet Stortingets ombud for kontroll med forvaltningen
Registration number
974 761 270
Postal address
Postboks 3 Sentrum
Town
Oslo
Postcode
0101
Country
Norge
Contact point
Mette Stenwig
postmottak@sivilombudet.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo tingrett
Postal address
Postboks 2106 Vika
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
oslo.tingrett@domstol.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-384006 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
17.05.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
17.05.2022
Sivilombudet Stortingets ombud for kontroll med forvaltningen
- Referanse
- 2022-384006
- Kunngjøringsdato
- 17.05.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter