Kontraktstildeling - Rammeavtale: Kjøp av møbler og inventar til institusjon
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Kristiansand kommune (Oppdragsgiver) ønsker å inngå rammeavtale for kjøp av møbler og inventar til institusjon. Dette er en av fire delleveranser på møbler og inventar. Samlet verdi av den totale anskaffelsen (det vil si de fire delleveransene) er estimert til å være over EØS terskelverdi. Delleveransene gjennomføres som separate konkurranser, grunnet praktiske årsaker knyttet til utlysning via Mercell. De øvrige delleveransene er: kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler. Det skal inngås kontrakt med en leverandør per delleveranse. Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere av disse delleveransene. Denne konkurransen gjelder delleveransen institusjon.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[KRISTIANSAND KOMMUNE] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kontraktstildeling - Rammeavtale: Kjøp av møbler og inventar til institusjon
Description
Kristiansand kommune (Oppdragsgiver) ønsker å inngå rammeavtale for kjøp av møbler og inventar til institusjon. Dette er en av fire delleveranser på møbler og inventar. Samlet verdi av den totale anskaffelsen (det vil si de fire delleveransene) er estimert til å være over EØS terskelverdi. Delleveransene gjennomføres som separate konkurranser, grunnet praktiske årsaker knyttet til utlysning via Mercell. De øvrige delleveransene er: kontormøbler, skolemøbler og barnehagemøbler. Det skal inngås kontrakt med en leverandør per delleveranse. Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere av disse delleveransene. Denne konkurransen gjelder delleveransen institusjon.
Procedure identifier
2022-379359
Internal identifier
2021037372
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kontraktstildeling - Rammeavtale: Kjøp av møbler og inventar til institusjon
Description
Formålet med rammeavtalen er å dekke kommunens løpende behov for møbler og inventar til institusjon i henhold kravspesifikasjon. Kjøp med estimert verdi under 200.000 NOK ekskl. mva: Rammeavtalen vil være obligatorisk for kjøp med estimert verdi opptil kr 200.000,- ekskl. mva. Kjøp med estimert verdi mellom 200.000,- og 500.000 NOK ekskl. mva: Det vil være valgfritt å benytte avtalen for kjøp med estimert verdi mellom kr 200.000,- og 500.000,- ekskl. mva. Kjøp med estimert verdi over 500.000 NOK ekskl. mva: Det vil bli gjennomført egne konkurranser for kjøp med en estimert verdi på over kr 500.000,- ekskl. mva. Rammeavtalen gjelder hele sortimentet innenfor kategorien institusjon. Hovedsortiment Noen av produktene inngår i et kjernesortiment. Hensikten er at hovedsortimentet skal dekke størsteparten av kundens behov. Hvilke møbler som inngår i hovedsortimentet er spesifisert i vedlagt produkt- og prisskjema, under arkfanen "kjernesortiment". Øvrige sortiment Dersom hovedsortimentet ikke dekker behovet/spesifikasjonen, vil oppdragsgiver benytte seg av øvrig sortiment. Leverandør må både ha rikelig bredde og dybde i sitt øvrige produktsortiment som denne avtalen gjelder for. Øvrig sortimentet prises etter veiledende priser med tilbudte rabattsatser. Under arkfanen "rabatt" fyller tilbyder inn produktgrupper og rabattsats for produkter som ikke inngår i vedlagt produkt- og prisskjema.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Møbler
Additional classification
Diverse møbler og utstyr
Additional classification
Diverse møbler
Additional classification
Inventar
Additional classification
Diverse inventar
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på forlengelse 1 + 1
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Agder (NO092)
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
30
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
70
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Kristiansand tingrett ] ---
Del 6: Results
Maximum value of the framework agreements in this procedure
9 000 000 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Gustav Pedersen AS (Norengros) ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
9 000 000 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Title
[ Rammeavtale: Kjøp av møbler og inventar til institusjon ] ---
Date of the conclusion of the contract
2022-02-14
The contract is awarded within a framework agreement
true
6.1.4 Statistical information
Received tenders or requests to participate
Type of received submissions
Tenders
Number of tenders or requests to participate received
4
Type of received submissions
Tenders from micro, small or medium tenderers
Number of tenders or requests to participate received
4
Type of received submissions
Tenders from tenderers registered in other European Economic Area countries than the country of the buyer
Number of tenders or requests to participate received
4
Type of received submissions
Tenders from tenders registered in countries outside of the European Economic Area
Number of tenders or requests to participate received
0
Type of received submissions
Tenders submitted electronically
Number of tenders or requests to participate received
4
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
KRISTIANSAND KOMMUNE
Registration number
820852982
Postal address
Postboks 4
Town
NODELAND
Postcode
4685
Country
Norge
Contact point
Frida Johannessen
frida.johannessen@kristiansand.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Gustav Pedersen AS (Norengros)
Size of the economic operator
sme
Postal address
Vige Havnevei 56
Town
KRISTIANSAND S
Postcode
4633
Country
Norge
gp@norengros.com
Telephone
+47 38144600
Fax
+47 38144611
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
Kristiansand tingrett
Town
Kristiansand
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-379359 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
24.02.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2021/S 223-588262
Publication date
24.02.2022
KRISTIANSAND KOMMUNE
Tildelt til:
Gustav Pedersen AS (Norengros)
Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 4
Antall mottatte tilbud: 4
- Referanse
- 2022-379359
- Kunngjøringsdato
- 24.02.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.