Elastiske bind til helseforetakene i Helse Sør-Øst
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransens formål er inngåelse av avtaler for Elastiske bind til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Forbruk av produkter som omfattes av konkurransen er estimert til ca. 1,3 MNOK ekskl. mva./år. Oppgitt forbruk er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Maksimal verdi for avtalene er ca. 6,5 MNOK ekskl. mva. for hele avtaleperioden. Sykehusinnkjøp HF v/divisjon Sør-Øst gjennomfører denne konkurransen og er avtaleforvalter (avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no) på vegne av Helse Sør-Øst RHF og underliggende helseforetak. Konkurransen er kategorisert under Medisinske kjøp. Kategori: 1005000000 Medisinske forbruksvarer Innkjøpsgruppe: 1005080000 Sår Anbudspakke: 1005080100 Sårbehandlingsprodukter uspesifisert
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Elastiske bind til helseforetakene i Helse Sør-Øst
Description
Konkurransens formål er inngåelse av avtaler for Elastiske bind til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Forbruk av produkter som omfattes av konkurransen er estimert til ca. 1,3 MNOK ekskl. mva./år. Oppgitt forbruk er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Maksimal verdi for avtalene er ca. 6,5 MNOK ekskl. mva. for hele avtaleperioden. Sykehusinnkjøp HF v/divisjon Sør-Øst gjennomfører denne konkurransen og er avtaleforvalter (avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no) på vegne av Helse Sør-Øst RHF og underliggende helseforetak. Konkurransen er kategorisert under Medisinske kjøp. Kategori: 1005000000 Medisinske forbruksvarer Innkjøpsgruppe: 1005080000 Sår Anbudspakke: 1005080100 Sårbehandlingsprodukter uspesifisert
Procedure identifier
2022-375188
Internal identifier
2021/1930
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Forbindingsartikler
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
6 500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
4
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Delkontrakt 1 Elastiske fikseringsbind selvheftende
Description
Delkontrakten består av elastiske fikseringsbind for ulike bruksområder.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Forbindingsartikler
Additional classification
Forbindingsartikler
5.1.2 Place of performance
Postal address
Drammen
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen skal ha en varighet på to (2) år fra oppstartstidspunkt. Oppdragsgiver kan deretter forlenge avtalen med ett (1) år av gangen i inntil to (2) år. Maksimal avtaleperiode er fire (4) år (2+1+1).
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der Tilbyder er etablert. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.2.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.3.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.4.1 [og pkt. 5.4.2. dersom etisk handel er et kvalifikasjonskrav].
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/178272018.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.09.2022 11:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
147 DAY
Information about public opening
Date/time
07.09.2022 11:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Øst-Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Delkontrakt 2 Elastiske fikseringsbind
Description
Delkontrakten består av elastiske fikseringsbind for ulike bruksområder.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Forbindingsartikler
Additional classification
Forbindingsartikler
5.1.2 Place of performance
Postal address
Drammen
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen skal ha en varighet på to (2) år fra oppstartstidspunkt. Oppdragsgiver kan deretter forlenge avtalen med ett (1) år av gangen i inntil to (2) år. Maksimal avtaleperiode er fire (4) år (2+1+1).
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der Tilbyder er etablert. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.2.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.3.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.4.1 [og pkt. 5.4.2. dersom etisk handel er et kvalifikasjonskrav].
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/178272018.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.09.2022 11:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
147 DAY
Information about public opening
Date/time
07.09.2022 11:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Øst-Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
5.1 Lot LOT-0003
Title
Delkontrakt 3 Elastiske fikseringsbind m/klips
Description
Delkontrakten består av elastiske fikseringsbind med klips for ulike bruksområder.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Forbindingsartikler
Additional classification
Forbindingsartikler
5.1.2 Place of performance
Postal address
Drammen
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen skal ha en varighet på to (2) år fra oppstartstidspunkt. Oppdragsgiver kan deretter forlenge avtalen med ett (1) år av gangen i inntil to (2) år. Maksimal avtaleperiode er fire (4) år (2+1+1).
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der Tilbyder er etablert. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.2.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.3.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.4.1 [og pkt. 5.4.2. dersom etisk handel er et kvalifikasjonskrav].
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/178272018.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.09.2022 11:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
147 DAY
Information about public opening
Date/time
07.09.2022 11:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Øst-Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
5.1 Lot LOT-0004
Title
Delkontrakt 4 Elastiske fikseringsbind steril
Description
Delkontrakten består av sterile elastiske fikseringsbind for ulike bruksområder.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Forbindingsartikler
Additional classification
Forbindingsartikler
5.1.2 Place of performance
Postal address
Drammen
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen skal ha en varighet på to (2) år fra oppstartstidspunkt. Oppdragsgiver kan deretter forlenge avtalen med ett (1) år av gangen i inntil to (2) år. Maksimal avtaleperiode er fire (4) år (2+1+1).
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der Tilbyder er etablert. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.2.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.3.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Se konkurransebestemmelser pkt. 5.4.1 [og pkt. 5.4.2. dersom etisk handel er et kvalifikasjonskrav].
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/178272018.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
07.09.2022 11:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
147 DAY
Information about public opening
Date/time
07.09.2022 11:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Øst-Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Øst-Finnmark tingrett
Postal address
Postboks 54
Town
Vadsø
Postcode
9811
Country
Norge
ost-finnmark.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 78786450
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-375188 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
09.08.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
09.08.2022
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2022-375188
- Kunngjøringsdato
- 09.08.2022
- Estimert verdi
- 6 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter