Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterP 03-21 Kontraktstildeling: Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

P 03-21 Kontraktstildeling: Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Vestre Viken HF er et av landets største helseforetak med nesten 10.000 ansatte som tilbyr spesialhelsetjenester til over en halv million innbyggere. Nå bygges det et helt nytt sykehus på Brakerøya i Drammen, hvor somatikk og psykiatri skal samlokaliseres. Det er behov for å skape en felles kontortjeneste for fremtidens sykehus, der formålet er å arbeide som et nav for HELE sykehuset, for å ivareta pasientene best mulig. Informasjon/tips til leverandører StimuLab-midlene skal gå til å kjøpe kompetanse i markedet. For dere som er eller ønsker å bli leverandører på StimuLab-prosjekter - les mer om tips, informasjon og tidligere stilte spørsmål her: https://www.digdir.no/innovasjon/leverandorer/1885

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Digitaliseringsdirektoratet] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

P 03-21 Kontraktstildeling: Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen

Description

Vestre Viken HF er et av landets største helseforetak med nesten 10.000 ansatte som tilbyr spesialhelsetjenester til over en halv million innbyggere. Nå bygges det et helt nytt sykehus på Brakerøya i Drammen, hvor somatikk og psykiatri skal samlokaliseres. Det er behov for å skape en felles kontortjeneste for fremtidens sykehus, der formålet er å arbeide som et nav for HELE sykehuset, for å ivareta pasientene best mulig. Informasjon/tips til leverandører StimuLab-midlene skal gå til å kjøpe kompetanse i markedet. For dere som er eller ønsker å bli leverandører på StimuLab-prosjekter - les mer om tips, informasjon og tidligere stilte spørsmål her: https://www.digdir.no/innovasjon/leverandorer/1885

Procedure identifier

2022-371008

Internal identifier

21/00685

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med design

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

P 03-21 Kontraktstildeling: Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen

Description

Prosjektet Prosjektet «Fremtidens kontortjeneste for bedre pasientflyt» skal sørge for å ha rett person på rett sted, og se til at vi har den rette kompetansen i kontortjenesten for fremtiden. Nye digitale løsninger er allerede innført og flere er på vei inn. Dette øker den digitale samhandlingen med pasientene og vil endre måten vi jobber på. Den fysiske flyttingen til et nytt sykehus gir oss et gyllent mulighetsrom til å arbeide frem et fundament for en helt ny kontortjeneste. Vi ønsker en revolusjon innen kontortjenestefaget i spesialisthelsetjenesten og vil gjennom dette prosjektet søke etter svar på hvilken organisering, kompetanse og plassering som er mest hensiktsmessig for fremtidens kontortjeneste i spesialisthelsetjenesten. Mål for anskaffelsen Gjennom denne anskaffelsen ønsker vi å få inn riktig kompetanse for å få gjennomført et godt StimuLab-prosjekt. Alle StimuLab- prosjekter skal følge den triple diamanten og leverandøren må tilby kompetanse på gjennomføring av alle diamantene, selv om vi ved oppstart av prosjektet ikke vet hva leveransen er. Diagnosefasen vil avdekke hva leveransen vil være og hvor langt man kommer i implementering. Siden prosjektet er en del av StimuLab, skal det ha en åpen og eksperimenterende tilnærming og det er derfor ikke gitt på forhånd hva den konkrete leveransen i hvert prosjekt vil være. Men prosjektene skal resultere i en forankret og forpliktet løsning som enten er implementert eller skal implementeres, eller en plattform for videreutvikling. Dette vil avhenge av prosjektets kompleksitet og størrelse og avdekkes nærmere i diagnosefasen. Roller og ansvar Oppdragsgiver er Vestre Viken HF Drammen Digdir gjennomfører denne anskaffelsen på vegne av oppdragsgiver, som del av StimuLab. Budsjett: kr 3.100.000,-  + opsjon på inntil kr 3.100.000,-. ekskl.mva. Avtalens varighet: Kontrakten skal vare 1 år med mulighet for forlengelse inntil 1 + 1 år.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med design

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Kontrakten kan forlenges med inntil 1+1 år og har en opsjon på inntil kr 3.100.000,-. Opsjonen kan løses ut helt eller delvis i løpet av 3 år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Oppdragsforståelse

Weight (percentage, exact)

50

Criterion

Type

Quality

Description

Sammensetning av team, kompetanse, kapasitet

Weight (percentage, exact)

40

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

10

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Del 6: Results

Value of all contracts awarded in this procedure

6 200 000 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ PricewaterhouseCoopers AS (hovedenhet) ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

6 200 000 NOK

Subcontracting

no

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Title

[ P 03-21 Oppdrag: Fremtidens kontortjenester for bedre pasientflyt - Vestre Viken Drammen ] ---

Date of the conclusion of the contract

2021-11-30

The contract is awarded within a framework agreement

false

6.1.4 Statistical information

Received tenders or requests to participate

Type of received submissions

Tenders

Number of tenders or requests to participate received

1

Type of received submissions

Tenders from micro, small or medium tenderers

Number of tenders or requests to participate received

0

Type of received submissions

Tenders from tenderers registered in other European Economic Area countries than the country of the buyer

Number of tenders or requests to participate received

1

Type of received submissions

Tenders from tenders registered in countries outside of the European Economic Area

Number of tenders or requests to participate received

0

Type of received submissions

Tenders submitted electronically

Number of tenders or requests to participate received

1

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Digitaliseringsdirektoratet

Registration number

991825827

Postal address

Lørenfaret 1C

Town

OSLO

Postcode

0580

Country

Norge

Contact point

Per Erik Skogan

Email

per.erik.asko.skogan@digdir.no

Telephone

+47 22451000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

PricewaterhouseCoopers AS (hovedenhet)

Postal address

Dronning Eufemias gate 71

Town

OSLO

Postcode

0194

Country

Norge

Email

oystein.vik@pwc.com

Telephone

+47 02316

Fax

+47 23161000

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo tingrett

Town

OSLO

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-371008 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

07.01.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2021/S 148-395368

Publication date

07.01.2022

Digitaliseringsdirektoratet

Tildelt til:

PricewaterhouseCoopers AS (hovedenhet)

Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 1

Antall mottatte tilbud: 1

Referanse
2022-371008
Kunngjøringsdato
07.01.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.