Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

GKI skal inngå rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy. Det skal inngås to delkontrakter, hver med én leverandør: • Delkontrakt 1 omfatter arbeidstøy og fottøy for teknisk sektor • Delkontrakt 2 omfatter arbeidstøy og fottøy for helse, oppvekst og renhold. Samme tilbyder kan bli tildelt en eller begge delkontraktene. Tilbydere må selv ha, eller inngå forpliktende samarbeid med, en butikk hvor oppdragsgiver kan få utlevert produkter på rammeavtalen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Grenlandskommunenes innkjøpsenhet] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Skien kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Bamble kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Drangedal kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Kragerø kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Porsgrunn kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

1.1 Buyer

Official name

[Siljan kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy

Description

GKI skal inngå rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy. Det skal inngås to delkontrakter, hver med én leverandør: • Delkontrakt 1 omfatter arbeidstøy og fottøy for teknisk sektor • Delkontrakt 2 omfatter arbeidstøy og fottøy for helse, oppvekst og renhold. Samme tilbyder kan bli tildelt en eller begge delkontraktene. Tilbydere må selv ha, eller inngå forpliktende samarbeid med, en butikk hvor oppdragsgiver kan få utlevert produkter på rammeavtalen.

Procedure identifier

2022-370138

Internal identifier

20/01962

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Yrkesklær, spesielle arbeidsklær og tilbehør

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

21 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

2

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

Rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy - teknisk

Description

GKI skal inngå rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy. Det skal inngås to delkontrakter, hver med én leverandør: • Delkontrakt 1 omfatter arbeidstøy og fottøy for teknisk sektor • Delkontrakt 2 omfatter arbeidstøy og fottøy for helse, oppvekst og renhold. Samme tilbyder kan bli tildelt en eller begge delkontraktene. Tilbydere må selv ha, eller inngå forpliktende samarbeid med, en butikk hvor oppdragsgiver kan få utlevert produkter på rammeavtalen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Yrkesklær, spesielle arbeidsklær og tilbehør

Additional classification

Klær, fottøy, bagasjeartikler og tilbehør

Additional classification

Arbeidsklær

Additional classification

Klær til bruk i industrien

Additional classification

Spesialbekledning

Additional classification

Arbeidsklær tilbehør

Additional classification

Arbeidshansker

Additional classification

Beskyttelsesutrustning

Additional classification

Uteklær

Additional classification

Værbestandige klær

Additional classification

Vanntette klær

Additional classification

Klesartikler av overtrukket eller impregnerte tekstilstoffer

Additional classification

Diverse yttertøy

Additional classification

Bukser

Additional classification

Klesgjenstander

Additional classification

Spesialklær og tilbehør

Additional classification

Tilbehør til klesartikler

Additional classification

Hansker

Additional classification

Belter

Additional classification

Hodeplagg

Additional classification

Hodeplagg

Additional classification

Fottøy

Additional classification

Fottøy, unntatt sports- og beskyttelsesfottøy

Additional classification

Vanntett fottøy

Additional classification

Fottøy med deler av gummi eller plast

Additional classification

Gummistøvler

Additional classification

Sandaler

Additional classification

Vanlig fottøy

Additional classification

Fottøy med overdel av tekstilmaterialer

Additional classification

Beskyttelsesfottøy

Additional classification

Spesialfottøy

Additional classification

Deler til fottøy

Additional classification

Såler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

I tillegg til oppdragsgiver er 17 kommunale og interkommunale selskaper medlem av Grenlandssamarbeidet. Selskapene skal hver for seg ha mulighet til å tilslutte seg avtalen ved skriftlig varsel til leverandørene i løpet av avtaleperioden, inkl. opsjon for forlengelse. Det skal være samme pris og kontraktsvilkår for selskapene som for oppdragsgiverne. Følgende selskaper skal ha opsjon for å benytte avtalen: • GREP Kompetanseutvikling Grenland AS • Delecto AS • Grenland brann og redning IKS • Grenland Havn IKS • Renovasjon Grenland IKS • Skien Fritidspark KF • Kragerø Havnevesen KF • KEOPS KF • Bamble Kirkelige Fellesråd • Drangedal Kirkelige Fellesråd • Kragerø Kirkelige Fellesråd • Porsgrunn Kirkelige Fellesråd • Siljan Kirkelige Fellesråd • Skien Kirkelige Fellesråd • Skien Kommunale Pensjonskasse • Porsgrunn kommunale boligstiftelse • Opplæringskontoret for offentlig sektor i Telemark (OKOS)

5.1.2 Place of performance

Postal address

Skien kommune

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleperioden er 2 år fra kontraktsignering. Oppdragsgiver skal i tillegg ha opsjon på forlengelse av kontrakten en eller flere ganger i inntil ytterligere 2 år, til sammen maksimalt 4 (fire) år. Utløsing av opsjon på forlengelse må varsles senest før utløpet av kontraktsperioden.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

10 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som forskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandør skal tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til å ikke fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan det dokumenteres ved å fremlegge erklæring fra finansinstitusjon om selvskyldnerkausjon.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav 1: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens 3 mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen bør som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Vedlegg 5 skal benyttes Krav 2: Leverandøren skal ha et velfungerende system for kvalitetssikring. Dokumentasjonskrav: • Enten: Beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring • Eller: Kopi av gyldig sertifisering etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder Krav 3: Leverandøren skal ha et godt system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: • Enten: Beskrivelse av miljøledelsestiltak som er implementert i virksomheten. • Eller: Kopi av gyldig sertifisering etter ISO 14001, miljøfyrtårn eller tilsvarende standarder.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=327457&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

09.05.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

92 DAY

Information about public opening

Date/time

09.05.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Nedre Telemark tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Grenlandskommunenes innkjøpsenhet ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Grenlandskommunenes innkjøpsenhet ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

Rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy - helse, oppvekst og renhold

Description

GKI skal inngå rammeavtale for kjøp av arbeidstøy og fottøy. Det skal inngås to delkontrakter, hver med én leverandør: • Delkontrakt 1 omfatter arbeidstøy og fottøy for teknisk sektor • Delkontrakt 2 omfatter arbeidstøy og fottøy for helse, oppvekst og renhold. Samme tilbyder kan bli tildelt en eller begge delkontraktene. Tilbydere må selv ha, eller inngå forpliktende samarbeid med, en butikk hvor oppdragsgiver kan få utlevert produkter på rammeavtalen.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Yrkesklær, spesielle arbeidsklær og tilbehør

Additional classification

Klær, fottøy, bagasjeartikler og tilbehør

Additional classification

Arbeidsklær

Additional classification

Klær til bruk i industrien

Additional classification

Spesialbekledning

Additional classification

Arbeidsklær tilbehør

Additional classification

Arbeidshansker

Additional classification

Beskyttelsesutrustning

Additional classification

Uteklær

Additional classification

Værbestandige klær

Additional classification

Vanntette klær

Additional classification

Klesartikler av overtrukket eller impregnerte tekstilstoffer

Additional classification

Diverse yttertøy

Additional classification

Bukser

Additional classification

Klesgjenstander

Additional classification

Spesialklær og tilbehør

Additional classification

Tilbehør til klesartikler

Additional classification

Hansker

Additional classification

Belter

Additional classification

Hodeplagg

Additional classification

Hodeplagg

Additional classification

Fottøy

Additional classification

Fottøy, unntatt sports- og beskyttelsesfottøy

Additional classification

Vanntett fottøy

Additional classification

Fottøy med deler av gummi eller plast

Additional classification

Gummistøvler

Additional classification

Sandaler

Additional classification

Fottøy med overdel av tekstilmaterialer

Additional classification

Beskyttelsesfottøy

Additional classification

Spesialfottøy

Additional classification

Deler til fottøy

Additional classification

Såler

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

I tillegg til oppdragsgiver er 17 kommunale og interkommunale selskaper medlem av Grenlandssamarbeidet. Selskapene skal hver for seg ha mulighet til å tilslutte seg avtalen ved skriftlig varsel til leverandørene i løpet av avtaleperioden, inkl. opsjon for forlengelse. Det skal være samme pris og kontraktsvilkår for selskapene som for oppdragsgiverne. Følgende selskaper skal ha opsjon for å benytte avtalen: • GREP Kompetanseutvikling Grenland AS • Delecto AS • Grenland brann og redning IKS • Grenland Havn IKS • Renovasjon Grenland IKS • Skien Fritidspark KF • Kragerø Havnevesen KF • KEOPS KF • Bamble Kirkelige Fellesråd • Drangedal Kirkelige Fellesråd • Kragerø Kirkelige Fellesråd • Porsgrunn Kirkelige Fellesråd • Siljan Kirkelige Fellesråd • Skien Kirkelige Fellesråd • Skien Kommunale Pensjonskasse • Porsgrunn kommunale boligstiftelse • Opplæringskontoret for offentlig sektor i Telemark (OKOS)

5.1.2 Place of performance

Postal address

Skien kommune

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtaleperioden er 2 år fra kontraktsignering. Oppdragsgiver skal i tillegg ha opsjon på forlengelse av kontrakten en eller flere ganger i inntil ytterligere 2 år, til sammen maksimalt 4 (fire) år. Utløsing av opsjon på forlengelse må varsles senest før utløpet av kontraktsperioden.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

11 500 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som forskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandør skal tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet. Dersom leverandøren har saklig grunn til å ikke fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan det dokumenteres ved å fremlegge erklæring fra finansinstitusjon om selvskyldnerkausjon.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav 1: Tilbyder skal ha god erfaring fra gjennomføring av tilsvarende leveranser/sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Liste med oversikt og beskrivelse over leverandørens 3 mest relevante oppdrag de 3 siste årene. Listen/beskrivelsen bør som minimum inneholde: • Navn kunde/mottaker • Beskrivelse av firmaets rolle • Oppdragets verdi • Tidspunkt for leveransen • Kort beskrivelse av leveransen Vedlegg 5 skal benyttes Krav 2: Leverandøren skal ha et velfungerende system for kvalitetssikring. Dokumentasjonskrav: • Enten: Beskrivelse av leverandørens metoder for kvalitetssikring • Eller: Kopi av gyldig sertifisering etter ISO 9001 eller tilsvarende standarder Krav 3: Leverandøren skal ha et godt system for miljøledelse. Dokumentasjonskrav: • Enten: Beskrivelse av miljøledelsestiltak som er implementert i virksomheten. • Eller: Kopi av gyldig sertifisering etter ISO 14001, miljøfyrtårn eller tilsvarende standarder.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=327457&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

09.05.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

92 DAY

Information about public opening

Date/time

09.05.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Nedre Telemark tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Grenlandskommunenes innkjøpsenhet ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Grenlandskommunenes innkjøpsenhet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Grenlandskommunenes innkjøpsenhet

Registration number

991 799 710

Postal address

Torggata 10

Town

Skien

Postcode

3724

Country

Norge

Contact point

Jannicke Klepp Tryggestad

Email

jannicke@odinprosjekt.no

Telephone

+47 41147254

Internet address

https://odinprosjekt.no

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Skien kommune

Registration number

938 759 839

Postal address

Pb. 158

Town

Skien

Postcode

3702

Country

Norge

Contact point

Jannicke Klepp Tryggestad

Email

jannicke@odinprosjekt.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Bamble kommune

Registration number

940 244 145

Postal address

Postboks 80

Town

Langesund

Postcode

3993

Country

Norge

Contact point

Jannicke Klepp Tryggestad

Email

jannicke@odinprosjekt.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Drangedal kommune

Registration number

933 277 461

Postal address

Gudbrandsveien 7

Town

Drangedal

Postcode

3750

Country

Norge

Contact point

Jannicke Klepp Tryggestad

Email

jannicke@odinprosjekt.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0005

Official name

Kragerø kommune

Registration number

963 946 902

Postal address

Pb. 128

Town

Kragerø

Postcode

3791

Country

Norge

Contact point

Jannicke Klepp Tryggestad

Email

jannicke@odinprosjekt.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0006

Official name

Porsgrunn kommune

Registration number

939991034

Postal address

Postboks 128

Town

Porsgrunn

Postcode

3901

Country

Norge

Contact point

Jannicke Klepp Tryggestad

Email

jannicke@odinprosjekt.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0007

Official name

Siljan kommune

Registration number

864953042

Postal address

Postboks 16

Town

Siljan

Postcode

3749

Country

Norge

Contact point

Jannicke Klepp Tryggestad

Email

jannicke@odinprosjekt.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0008

Official name

Nedre Telemark tingrett

Postal address

Gjerpensgate 16

Town

Skien

Postcode

3716

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-370138 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

01.04.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

01.04.2022

Grenlandskommunenes innkjøpsenhet, Skien kommune, Bamble kommune, Drangedal kommune, Kragerø kommune, Porsgrunn kommune, Siljan kommune

Referanse
2022-370138
Kunngjøringsdato
01.04.2022
Estimert verdi
21 500 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter