Operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransens formål er inngåelse av avtaler for operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Forbruk av produkter som omfattes av konkurransen er estimert til ca. 23 MNOK ekskl. mva./år. Oppgitt forbruk er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Det gjøres oppmerksom på at forbruk er hentet ut fra statistiske data fra 2019 - før Koronapandemien. Maksimal verdi for avtalene er 112 MNOK ekskl. mva. for hele avtaleperioden. Sykehusinnkjøp HF v/divisjon Sør-Øst gjennomfører denne konkurransen og er avtaleforvalter (avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no) på vegne av Helse Sør-Øst RHF og underliggende helseforetak. Konkurransen er kategorisert under Medisinske kjøp. Kategori: 1005000000 Medisinske forbruksvarer Innkjøpsgruppe: 1005060000 Operasjon Anbudspakke: 1005060300 Operasjonsbekledning
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst
Description
Konkurransens formål er inngåelse av avtaler for operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Forbruk av produkter som omfattes av konkurransen er estimert til ca. 23 MNOK ekskl. mva./år. Oppgitt forbruk er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Det gjøres oppmerksom på at forbruk er hentet ut fra statistiske data fra 2019 - før Koronapandemien. Maksimal verdi for avtalene er 112 MNOK ekskl. mva. for hele avtaleperioden. Sykehusinnkjøp HF v/divisjon Sør-Øst gjennomfører denne konkurransen og er avtaleforvalter (avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no) på vegne av Helse Sør-Øst RHF og underliggende helseforetak. Konkurransen er kategorisert under Medisinske kjøp. Kategori: 1005000000 Medisinske forbruksvarer Innkjøpsgruppe: 1005060000 Operasjon Anbudspakke: 1005060300 Operasjonsbekledning
Procedure identifier
2022-367956
Internal identifier
2021/2037
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Klær til medisinsk personell
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
112 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
1
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-1 - 16
Title
Delkontrakt 01-16 Operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst
Description
Konkurransen består av følgende delkontrakter: Delkontrakt 01 Operasjonsfrakk Standard Delkontrakt 02 Renluftsbekledning to delt Delkontrakt 03 Hodebekledning Lue enkel Delkontrakt 04 Hodebekledning - hjelm Delkontrakt 05 Munnbind med knyting Delkontrakt 06 Munnbind for sensibel og ømfintlig hud Delkontrakt 07 Munnbind med ørestrikk Delkontrakt 08 Munnbind med antidugg Delkontrakt 09 Varmejakke Operasjon - Grønn lang arm med mansjett Delkontrakt 10 Varmejakke Avdeling - Blå lang arm med mansjett Delkontrakt 11 Varmejakke Avdeling 3/4 lang arm med mansjett Delkontrakt 12 Bekledning kjeledress m/hette Delkontrakt 13 Sokker engangs Delkontrakt 14 Hodebånd/svettebånd Delkontrakt 15 Armbeskytter steril Delkontrakt 16 Avdelingsbekledning to delt
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Klær til medisinsk personell
Additional classification
Medisinske forbruksvarer
Additional classification
Klær til medisinsk personell
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Agder og Sør-Østlandet (NO09)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Rammeavtalen skal ha en varighet på to (2) år fra oppstartstidspunkt. Oppdragsgiver kan deretter forlenge avtalen med ett (1) år av gangen i inntil to (2) år. Maksimal avtaleperiode er fire (4) år (2+1+1).
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der Tilbyder er etablert. Dokumentasjon: Firmaattest leveres via eBevis for norsk Tilbyder. Utenlandsk Tilbyder skal fremlegge attest for lovbestemt registrering i etableringslandet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Dokumentasjon: Siste tre års regnskap leveres via eBevis for norsk Tilbyder. Utenlandsk Tilbyder skal levere siste tre års regnskap med noter inkludert revisorerklæring.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyder skal ha lønnsom drift og positiv egenkapital. Tilbyder kan godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser som egnet, herunder for eksempel ved morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Dokumentasjon: Liste over de viktigste og mest relevante leveransene de siste tre år, herunder opplysninger om verdi og tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Kort beskrivelse av Tilbyders personell og tekniske enheter som Tilbyder disponerer over til oppfyllelse av avtalen.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal tidligere ha levert tilsvarende produkter til offentlig eller privat mottaker. Tilbyder skal disponere personell med god produktkunnskap for produktene som tilbys.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
55
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
45
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/179016409.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
Danish, norsk, Swedish
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
26.09.2022 11:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Information about public opening
Date/time
26.09.2022 11:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
2
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Øst-Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Øst-Finnmark tingrett
Postal address
Postboks 54
Town
Vadsø
Postcode
9811
Country
Norge
ost-finnmark.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 78786450
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-367956 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
24.08.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2022/S 070-187886
Publication date
24.08.2022
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2022-367956
- Kunngjøringsdato
- 24.08.2022
- Estimert verdi
- 112 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter