Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterOperasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransens formål er inngåelse av avtaler for operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Forbruk av produkter som omfattes av konkurransen er estimert til ca. 23 MNOK ekskl. mva./år. Oppgitt forbruk er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Det gjøres oppmerksom på at forbruk er hentet ut fra statistiske data fra 2019 - før Koronapandemien. Maksimal verdi for avtalene er 112 MNOK ekskl. mva. for hele avtaleperioden. Sykehusinnkjøp HF v/divisjon Sør-Øst gjennomfører denne konkurransen og er avtaleforvalter (avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no) på vegne av Helse Sør-Øst RHF og underliggende helseforetak. Konkurransen er kategorisert under Medisinske kjøp. Kategori: 1005000000 Medisinske forbruksvarer Innkjøpsgruppe: 1005060000 Operasjon Anbudspakke: 1005060300 Operasjonsbekledning

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst

Description

Konkurransens formål er inngåelse av avtaler for operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst. Forbruk av produkter som omfattes av konkurransen er estimert til ca. 23 MNOK ekskl. mva./år. Oppgitt forbruk er et estimat for informasjon til tilbyder, og er ikke bindende for fremtidig avtalevolum. Det gjøres oppmerksom på at forbruk er hentet ut fra statistiske data fra 2019 - før Koronapandemien. Maksimal verdi for avtalene er 112 MNOK ekskl. mva. for hele avtaleperioden. Sykehusinnkjøp HF v/divisjon Sør-Øst gjennomfører denne konkurransen og er avtaleforvalter (avtaleforvaltningsorost@sykehusinnkjop.no) på vegne av Helse Sør-Øst RHF og underliggende helseforetak. Konkurransen er kategorisert under Medisinske kjøp. Kategori: 1005000000 Medisinske forbruksvarer Innkjøpsgruppe: 1005060000 Operasjon Anbudspakke: 1005060300 Operasjonsbekledning

Procedure identifier

2022-367956

Internal identifier

2021/2037

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Klær til medisinsk personell

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

112 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

1

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-1 - 16

Title

Delkontrakt 01-16 Operasjonsbekledning til helseforetakene i Helse Sør-Øst

Description

Konkurransen består av følgende delkontrakter: Delkontrakt 01 Operasjonsfrakk Standard Delkontrakt 02 Renluftsbekledning to delt Delkontrakt 03 Hodebekledning Lue enkel Delkontrakt 04 Hodebekledning - hjelm Delkontrakt 05 Munnbind med knyting Delkontrakt 06 Munnbind for sensibel og ømfintlig hud Delkontrakt 07 Munnbind med ørestrikk Delkontrakt 08 Munnbind med antidugg Delkontrakt 09 Varmejakke Operasjon - Grønn lang arm med mansjett Delkontrakt 10 Varmejakke Avdeling - Blå lang arm med mansjett Delkontrakt 11 Varmejakke Avdeling 3/4 lang arm med mansjett Delkontrakt 12 Bekledning kjeledress m/hette Delkontrakt 13 Sokker engangs Delkontrakt 14 Hodebånd/svettebånd Delkontrakt 15 Armbeskytter steril Delkontrakt 16 Avdelingsbekledning to delt

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Klær til medisinsk personell

Additional classification

Medisinske forbruksvarer

Additional classification

Klær til medisinsk personell

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder og Sør-Østlandet (NO09)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Rammeavtalen skal ha en varighet på to (2) år fra oppstartstidspunkt. Oppdragsgiver kan deretter forlenge avtalen med ett (1) år av gangen i inntil to (2) år. Maksimal avtaleperiode er fire (4) år (2+1+1).

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der Tilbyder er etablert. Dokumentasjon: Firmaattest leveres via eBevis for norsk Tilbyder. Utenlandsk Tilbyder skal fremlegge attest for lovbestemt registrering i etableringslandet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Dokumentasjon: Siste tre års regnskap leveres via eBevis for norsk Tilbyder. Utenlandsk Tilbyder skal levere siste tre års regnskap med noter inkludert revisorerklæring.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Tilbyder skal ha lønnsom drift og positiv egenkapital. Tilbyder kan godtgjøre sin økonomiske og finansielle kapasitet ved ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser som egnet, herunder for eksempel ved morselskapsgaranti, bankgaranti, mv.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Tilbyder skal ha tilstrekkelig evne og kapasitet til å kunne gjennomføre avtaleforpliktelsene. Dokumentasjon: Liste over de viktigste og mest relevante leveransene de siste tre år, herunder opplysninger om verdi og tidspunkt, samt navnet på den offentlige eller private mottaker. Kort beskrivelse av Tilbyders personell og tekniske enheter som Tilbyder disponerer over til oppfyllelse av avtalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Tilbyder skal tidligere ha levert tilsvarende produkter til offentlig eller privat mottaker. Tilbyder skal disponere personell med god produktkunnskap for produktene som tilbys.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

55

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

45

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/179016409.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

Danish, norsk, Swedish

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

26.09.2022 11:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

6 MONTH

Information about public opening

Date/time

26.09.2022 11:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

2

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Øst-Finnmark tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Postmottak Sykehusinnkjøp

Email

post@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 78950700

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Øst-Finnmark tingrett

Postal address

Postboks 54

Town

Vadsø

Postcode

9811

Country

Norge

Email

ost-finnmark.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 78786450

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-367956 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

24.08.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2022/S 070-187886

Publication date

24.08.2022

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter