(2022-2108) Lyskilder, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Formålet med anskaffelsen er å etablere ny rammeavtale for lyskilder (inne og ute på bygg). Målsettingen for rammeavtalen er å oppnå optimale betingelser, miljøvennlige produkter med lang levetid, forenkle innkjøpene og få god produktopplæring og kursing for deltagerne på avtalen. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.500.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
(2022-2108) Lyskilder, rammeavtale
Description
Formålet med anskaffelsen er å etablere ny rammeavtale for lyskilder (inne og ute på bygg). Målsettingen for rammeavtalen er å oppnå optimale betingelser, miljøvennlige produkter med lang levetid, forenkle innkjøpene og få god produktopplæring og kursing for deltagerne på avtalen. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 1.300.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 6.500.000,- eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2022-364123
Internal identifier
22045
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Belysningsutstyr og elektriske lamper
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afnmclioic
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
(2022-2108) Lyskilder, rammeavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, og har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2022-09-01 til og med 2024-08-31. Avtalen løper automatisk videre i ytterligere 2 år med mindre den blir sagt opp av en av partene. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Belysningsutstyr og elektriske lamper
Additional classification
Lamper og lysarmaturer
Additional classification
Lamper
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestfold og Telemark (NO091)
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Cost
Description
se konkurransegrunnlag
Weight (percentage, exact)
100
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Buskerud tingrett ] ---
Del 6: Results
Value of all contracts awarded in this procedure
1 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Auralight AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
1 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Date of the conclusion of the contract
2022-06-20
The contract is awarded within a framework agreement
false
6.1.4 Statistical information
Received tenders or requests to participate
Type of received submissions
Tenders
Number of tenders or requests to participate received
1
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)
Registration number
954 597 482
Postal address
Stasjonsgata 24
Town
Hokksund
Postcode
3300
Country
Norge
Contact point
Karl Petter Kristiansen
karlpetter@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Auralight AS
Registration number
926 086 340
Postal address
Postboks 294 Økern
Town
Oslo
Postcode
0511
Country
Norge
Internet address
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
Buskerud tingrett
Town
Hokksund
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-364123 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
11.08.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2022/S 098-272737
Publication date
11.08.2022
Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)
Tildelt til:
Auralight AS
Antall mottatte tilbud: 1
- Referanse
- 2022-364123
- Kunngjøringsdato
- 11.08.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.