Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKvalifisering: Parkeringsløsning Akershus universitetssykehus HF
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kvalifisering: Parkeringsløsning Akershus universitetssykehus HF

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Anskaffelsens formål er å oppgradere dagens system for parkering på Akershus universitetssykehus HF (Ahus) som drifter på Nordbyhagen (Lørenskog), samt Ahus Kongsvinger har parkering vært driftet av ekstern aktør, dette skal nå flyttes til Ahus. Det skal være et system som benyttes begge plasser. Parkeringen vil være for ansatte og besøkende. Det er i dag ca. 2500 parkeringsplasser på Nordbyhagen, både eide og leide områder. Det er ca. 450 parkeringsplasser på Kongsvinger. Leveranse form vil bli avklart i løpet av dialogfasen med tanke på varekjøp vs tjenestekjøp. Se vedlegg 04 Behovsbeskrivelse (foreløpig behovsbeskrivelse) og vedlegg 05 Prisskjema for nærmere beskrivelse. Avtale lengde og anskaffelsesverdi er  uklart ved utlysningstidspunkt og vil avklares i dialogfasen.  

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kvalifisering: Parkeringsløsning Akershus universitetssykehus HF

Description

Anskaffelsens formål er å oppgradere dagens system for parkering på Akershus universitetssykehus HF (Ahus) som drifter på Nordbyhagen (Lørenskog), samt Ahus Kongsvinger har parkering vært driftet av ekstern aktør, dette skal nå flyttes til Ahus. Det skal være et system som benyttes begge plasser. Parkeringen vil være for ansatte og besøkende. Det er i dag ca. 2500 parkeringsplasser på Nordbyhagen, både eide og leide områder. Det er ca. 450 parkeringsplasser på Kongsvinger. Leveranse form vil bli avklart i løpet av dialogfasen med tanke på varekjøp vs tjenestekjøp. Se vedlegg 04 Behovsbeskrivelse (foreløpig behovsbeskrivelse) og vedlegg 05 Prisskjema for nærmere beskrivelse. Avtale lengde og anskaffelsesverdi er  uklart ved utlysningstidspunkt og vil avklares i dialogfasen.  

Procedure identifier

2022-353744

Internal identifier

2022/919

Type of procedure

Competitive dialogue

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Bilparkeringstjenester

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kvalifisering: Parkeringsløsning Akershus universitetssykehus HF

Description

Anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp på vegne av Akershus universitetssykehus HF

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Bilparkeringstjenester

Additional classification

Kontrollutstyr til parkeringsplasser

Additional classification

Kontroll-, sikkerhets- eller signalutstyr til parkeringsfasiliteter

Additional classification

Drift av parkering

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Innlandet (NO020)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Duration

120 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

KRAV: Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

KRAV: Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: Siste avlagte årsregnskap med noter inkludert revisorerklæring. En erklæring om eventuelle viktige hendelser i virksomheten som har funnet sted etter siste avlagte årsregnskap. Dersom Tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen Oppdragsgiver har krevd over, kan Tilbyder godtgjøre sin økonomiske og finansiell kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv. Oppdragsgiver vil i vurderingen bl.a. vektlegge om tilbyder har lønnsom drift, positiv kontantstrøm siste år, og positiv egenkapital.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

En årlig minimumsomsetning på 20 000 000 innenfor det området kontrakten gjelder. Egenkapitalandel minimum 10% Kommentar: Hvis sum egenkapital under 100 000 NOK anses soliditeten uansett for å være svak. Egenkapitalandelen viser hvor stor andel av eiendelene som er finansiert med egenkapitalen.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

KRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Søker skal fremlegge dokumentasjon på minimum 3, maksimalt 5 referanseprosjekter som bekrefter oppfyllelsen av kravet. Dokumentasjonen skal inneholde: Se svarskjema vedlegg 07

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren skal ha levert og driftet P-teknologi ved minimum 3 forskjellige lokaliteter med minst 3 måneders drift ved hvert anlegg.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/181080227.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

15.07.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

6 MONTH

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Øst- Finnmark tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Postmottak Sykehusinnkjøp

Email

post@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 78950700

Roles of this organisation

Buyer

8.1 ORG-0002

Official name

Øst- Finnmark tingrett

Postal address

Postboks 54

Town

Vadsø

Postcode

9811

Country

Norge

Email

ost-finnmark.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 78786450

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-353744 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

10.06.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

10.06.2022

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2022-353744
Kunngjøringsdato
10.06.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter