Kvalifisering: Parkeringsløsning Akershus universitetssykehus HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelsens formål er å oppgradere dagens system for parkering på Akershus universitetssykehus HF (Ahus) som drifter på Nordbyhagen (Lørenskog), samt Ahus Kongsvinger har parkering vært driftet av ekstern aktør, dette skal nå flyttes til Ahus. Det skal være et system som benyttes begge plasser. Parkeringen vil være for ansatte og besøkende. Det er i dag ca. 2500 parkeringsplasser på Nordbyhagen, både eide og leide områder. Det er ca. 450 parkeringsplasser på Kongsvinger. Leveranse form vil bli avklart i løpet av dialogfasen med tanke på varekjøp vs tjenestekjøp. Se vedlegg 04 Behovsbeskrivelse (foreløpig behovsbeskrivelse) og vedlegg 05 Prisskjema for nærmere beskrivelse. Avtale lengde og anskaffelsesverdi er uklart ved utlysningstidspunkt og vil avklares i dialogfasen.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kvalifisering: Parkeringsløsning Akershus universitetssykehus HF
Description
Anskaffelsens formål er å oppgradere dagens system for parkering på Akershus universitetssykehus HF (Ahus) som drifter på Nordbyhagen (Lørenskog), samt Ahus Kongsvinger har parkering vært driftet av ekstern aktør, dette skal nå flyttes til Ahus. Det skal være et system som benyttes begge plasser. Parkeringen vil være for ansatte og besøkende. Det er i dag ca. 2500 parkeringsplasser på Nordbyhagen, både eide og leide områder. Det er ca. 450 parkeringsplasser på Kongsvinger. Leveranse form vil bli avklart i løpet av dialogfasen med tanke på varekjøp vs tjenestekjøp. Se vedlegg 04 Behovsbeskrivelse (foreløpig behovsbeskrivelse) og vedlegg 05 Prisskjema for nærmere beskrivelse. Avtale lengde og anskaffelsesverdi er uklart ved utlysningstidspunkt og vil avklares i dialogfasen.
Procedure identifier
2022-353744
Internal identifier
2022/919
Type of procedure
Competitive dialogue
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bilparkeringstjenester
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kvalifisering: Parkeringsløsning Akershus universitetssykehus HF
Description
Anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp på vegne av Akershus universitetssykehus HF
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Bilparkeringstjenester
Additional classification
Kontrollutstyr til parkeringsplasser
Additional classification
Kontroll-, sikkerhets- eller signalutstyr til parkeringsfasiliteter
Additional classification
Drift av parkering
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO020)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Duration
120 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
KRAV: Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i den staten der tilbyder er etablert. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et faglig register i den staten der tilbyder er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
KRAV: Tilbyder skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell soliditet til å kunne gjennomføre kontraktsforpliktelsene. Dokumentasjon: Siste avlagte årsregnskap med noter inkludert revisorerklæring. En erklæring om eventuelle viktige hendelser i virksomheten som har funnet sted etter siste avlagte årsregnskap. Dersom Tilbyder har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen Oppdragsgiver har krevd over, kan Tilbyder godtgjøre sin økonomiske og finansiell kapasitet ved ethvert annet dokument, herunder for eksempel ved en morselskapsgaranti, bankgaranti, mv. Oppdragsgiver vil i vurderingen bl.a. vektlegge om tilbyder har lønnsom drift, positiv kontantstrøm siste år, og positiv egenkapital.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
En årlig minimumsomsetning på 20 000 000 innenfor det området kontrakten gjelder. Egenkapitalandel minimum 10% Kommentar: Hvis sum egenkapital under 100 000 NOK anses soliditeten uansett for å være svak. Egenkapitalandelen viser hvor stor andel av eiendelene som er finansiert med egenkapitalen.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
KRAV: Leverandøren skal ha tilstrekkelig evne til å gjennomføre kontrakten. Dokumentasjonskrav: Søker skal fremlegge dokumentasjon på minimum 3, maksimalt 5 referanseprosjekter som bekrefter oppfyllelsen av kravet. Dokumentasjonen skal inneholde: Se svarskjema vedlegg 07
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren skal ha levert og driftet P-teknologi ved minimum 3 forskjellige lokaliteter med minst 3 måneders drift ved hvert anlegg.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/181080227.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.07.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Øst- Finnmark tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
8.1 ORG-0002
Official name
Øst- Finnmark tingrett
Postal address
Postboks 54
Town
Vadsø
Postcode
9811
Country
Norge
ost-finnmark.tingrett@domstol.no
Telephone
+47 78786450
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-353744 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
10.06.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
10.06.2022
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2022-353744
- Kunngjøringsdato
- 10.06.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter