Rehabilitering av hovedavløp, bunnledning fra bygnings del A, D og E Akershus universitetssykehus HF Kongsvinger
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelsens formål er Rehabilitering av hovedavløp, bunnledning fra bygnings del A, D og E ved AHUS Kongsvinger. Dette med bakgrunn i gjennomført tilstandsvurdering som viser at rørene er rustne/ svekket etter 59 år i drift. Arbeidene skal utføres mens sykehuset er i drift. Se Vedlegg 05 - Kravspesifikasjon og Vedlegg 06 - Prisskjema for nærmere beskrivelse.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rehabilitering av hovedavløp, bunnledning fra bygnings del A, D og E Akershus universitetssykehus HF Kongsvinger
Description
Anskaffelsens formål er Rehabilitering av hovedavløp, bunnledning fra bygnings del A, D og E ved AHUS Kongsvinger. Dette med bakgrunn i gjennomført tilstandsvurdering som viser at rørene er rustne/ svekket etter 59 år i drift. Arbeidene skal utføres mens sykehuset er i drift. Se Vedlegg 05 - Kravspesifikasjon og Vedlegg 06 - Prisskjema for nærmere beskrivelse.
Procedure identifier
2022-351590
Internal identifier
2022/779
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Rørledning, rørsystemer, rør, fôringsrør, rørledning systemer og beslektede gjenstander
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rehabilitering av hovedavløp, bunnledning fra bygnings del A, D og E Akershus universitetssykehus HF Kongsvinger
Description
Anskaffelsen gjennomføres av Sykehusinnkjøp på vegne av Akershus universitetssykehus HF
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Rørledning, rørsystemer, rør, fôringsrør, rørledning systemer og beslektede gjenstander
Additional classification
Hovedkloakkledninger
Additional classification
Rørledninger
Additional classification
Allmenn Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med rørledninger
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Avløp
Additional classification
Blikkenslager, rørleggerarbeid og dreneringsarbeid
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Innlandet (NO020)
5.1.3 Estimated duration
Duration
2 MONTH
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/180261504.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
13.07.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-351590 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
02.06.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
02.06.2022
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2022-351590
- Kunngjøringsdato
- 02.06.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter