(2022/198)Tiltak til brukere med sammensatte utfordringer innenfor rus med tilleggsproblematikk
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelsens formål og omfang Konkurransen gjelder levering av Tiltak til brukere med sammensatte utfordringer innenfor rus med tilleggsproblematikk. Brukerne er i ulik alder fra det året de fyller 18 år. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 5.000.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 25.000.000,- eks mva. NB: Prosedyren angitt i punkt IV.1.1 i kunngjøringen er feil. Riktig prosedyre skal være Åpen tilbudskonkurranse. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
(2022/198)Tiltak til brukere med sammensatte utfordringer innenfor rus med tilleggsproblematikk
Description
Anskaffelsens formål og omfang Konkurransen gjelder levering av Tiltak til brukere med sammensatte utfordringer innenfor rus med tilleggsproblematikk. Brukerne er i ulik alder fra det året de fyller 18 år. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 5.000.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: NOK 25.000.000,- eks mva. NB: Prosedyren angitt i punkt IV.1.1 i kunngjøringen er feil. Riktig prosedyre skal være Åpen tilbudskonkurranse. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2022-324279
Internal identifier
22012
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sosialtjenester og tilhørende tjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afsvxjejkt
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
(2022/198)Tiltak til brukere med sammensatte utfordringer innenfor rus med tilleggsproblematikk
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget, men finner det ikke hensiktsmessig. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2022-09-01 til og med 2024-08-31 Avtalen løper automatisk videre i ytterligere 2 år med mindre den blir sagt opp av en av partene. Oppdragsgiver vil inngå avtale med en eller flere leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Sosialtjenester og tilhørende tjenester
Additional classification
Sosialomsorg med innkvartering
Additional classification
Rehabiliteringstjenester
Additional classification
Sosialtjenester
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestfold og Telemark (NO091)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.09.2022
End date
31.08.2024
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afsvxjejkt ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Deadline for receipt of expressions of interest
27.06.2022 12:00:00+02:00
Deadline for receipt of tenders
27.06.2022 12:00:00+02:00
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Buskerud tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI) ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)
Registration number
954 597 482
Postal address
Stasjonsgata 24
Town
Hokksund
Postcode
3300
Country
Norge
Contact point
Karl Petter Kristiansen
karlpetter@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Buskerud tingrett
Town
Hokksund
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-324279 01
Form type
Competition
Notice type
Contract notice – light regime
Notice dispatch date
20.05.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
20.05.2022
Viken Vest Innkjøpssamarbeid (VVI)
- Referanse
- 2022-324279
- Kunngjøringsdato
- 20.05.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter