Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterInvitasjon til markedsdialog for anskaffelse av sensorer og kameraer for gjenkjenning av kjøretøy
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Invitasjon til markedsdialog for anskaffelse av sensorer og kameraer for gjenkjenning av kjøretøy

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

INVITASJON Tolletaten og Statens vegvesen har til intensjon å etablere ny(e) avtale(r) for kamera- og sensorteknologi til operativ bruk på sine lokasjoner for automatisk å kunne gjenkjenne kjøretøy som passerer. På vegne av begge parter, inviterer Tolletaten i denne forbindelse til markedsdialog. DIALOGKONFERANSEN Dialogkonferansen gjennomføres den 8.3.2022 klokken 12:00. Møtet vil foregå på Teams og møteinnkallingen vil bli sendt ut fortløpende etter hvert som leverandørene melder seg på. Agenda for konferansen er: • Velkommen. Mål for dagen v/Tolletaten • Orientering om nåsituasjonen, og behovene til Tolletaten og Statens vegvesen • Spørsmål og svar • Veien videre For påmelding og spørsmål til konferansen kontaktes: Prosjektleder: sigurd.eritsland@toll.no Anskaffelsesleder: Kari.Anne.Stokken@toll.no Frist for påmelding er 4.3.2022 kl. 12:00. Se vedlagt dokument for mer informasjon om markedsdialogen.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Tolletaten] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Invitasjon til markedsdialog for anskaffelse av sensorer og kameraer for gjenkjenning av kjøretøy

Description

INVITASJON Tolletaten og Statens vegvesen har til intensjon å etablere ny(e) avtale(r) for kamera- og sensorteknologi til operativ bruk på sine lokasjoner for automatisk å kunne gjenkjenne kjøretøy som passerer. På vegne av begge parter, inviterer Tolletaten i denne forbindelse til markedsdialog. DIALOGKONFERANSEN Dialogkonferansen gjennomføres den 8.3.2022 klokken 12:00. Møtet vil foregå på Teams og møteinnkallingen vil bli sendt ut fortløpende etter hvert som leverandørene melder seg på. Agenda for konferansen er: • Velkommen. Mål for dagen v/Tolletaten • Orientering om nåsituasjonen, og behovene til Tolletaten og Statens vegvesen • Spørsmål og svar • Veien videre For påmelding og spørsmål til konferansen kontaktes: Prosjektleder: sigurd.eritsland@toll.no Anskaffelsesleder: Kari.Anne.Stokken@toll.no Frist for påmelding er 4.3.2022 kl. 12:00. Se vedlagt dokument for mer informasjon om markedsdialogen.

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Sensorer

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Se vedlagt invitasjon på norsk og engelsk.

Directive 2014/24/EU

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Invitasjon til markedsdialog for anskaffelse av sensorer og kameraer for gjenkjenning av kjøretøy

Description

Invitasjon til dialogkonferanse med Tolletaten og Statens vegvesen i forbindelse med kjøp av ANPR kameraer og sensorer Dialogkonferansen gjennomføres den 8.3.2022 klokken 12:00, og vil foregå i sin helhet på Teams. Innkallelse med lenke vil bli sendt fortløpende, og senest den 4.3.2022, til de som har meldt seg på. For mer detaljer om oppdragsgiverne, målbilde og annen informasjon, se vedlagte invitasjoner på norsk og engelsk.

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Sensorer

Additional classification

Utstyr til optisk tegn gjenkjennelse

Additional classification

Webkamera

Additional classification

Video overvåkningssystem

Additional classification

Videokameraer

Additional classification

Tilbehør til lyd- og videoutstyr

Additional classification

Gammakameraer

Additional classification

Kamerautstyr til hastighetskontroll

Additional classification

Sikkerhetskameraer

Additional classification

Kameraer

Additional classification

Digitalkameraer

Additional classification

Tjenester i forbindelse med kameraovervåking (CCTV)

3.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

3.1.5 Generell informasjon

Additional information

Vedlagt som dokument

3.1.6 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=324174&B=DFO ] ---

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

Tolletaten

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Tolletaten

Registration number

880 455 702

Postal address

Tollbugata 1A

Town

OSLO

Postcode

0152

Country

Norge

Contact point

Hilde-Kristin Borgly

Email

hkbo@toll.no

Telephone

+47 22860312

Internet address

http://www.toll.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-317839 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

16.02.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

16.02.2022

Tolletaten

Referanse
2022-317839
Kunngjøringsdato
16.02.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter