Regnskapstjenester, løpende tjenesteavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av komplett regnskapførsel med lønn i et skybasert regnskapssystem, budsjettarbeid, rapportering og løpende rådgivning. Det nye systemet skal inkludere detaljert historikk tilbake til og med 2013. Leverandør vil få ansvaret for dataoverføringen. I tillegg skal leverandør utvikle integrasjon mellom tilbudt system og oppdragsgivers FDV-system (Famac) i løpet av 2023. Anskaffelsens verdi anslås til NOK 700.000,- eks. mva. i løpende årlige driftskostnader. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Ringerike Boligstiftelse] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Regnskapstjenester, løpende tjenesteavtale
Description
Konkurransen gjelder levering av komplett regnskapførsel med lønn i et skybasert regnskapssystem, budsjettarbeid, rapportering og løpende rådgivning. Det nye systemet skal inkludere detaljert historikk tilbake til og med 2013. Leverandør vil få ansvaret for dataoverføringen. I tillegg skal leverandør utvikle integrasjon mellom tilbudt system og oppdragsgivers FDV-system (Famac) i løpet av 2023. Anskaffelsens verdi anslås til NOK 700.000,- eks. mva. i løpende årlige driftskostnader. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2022-316157
Internal identifier
22160
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare til forretningsvirksomhet
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afpuuxpzjm
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Regnskapstjenester, løpende tjenesteavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Kontrakt Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte kontrakt, med tilhørende standard leveransevilkår for regnskapsoppdrag fastsatt av Regnskap Norge. Kontrakten har en varighet fra og med 2023-01-01 og til den sies opp. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i kontraktsbestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare til forretningsvirksomhet
Additional classification
Programvare relatert til forretningsvirksomhet
Additional classification
Programvare for tidsregistrering og personaladministrasjon
Additional classification
Informasjonssystemer
Additional classification
Økonomiske informasjonssystemer
Additional classification
Regnskaps- og revisjonstjenester
Additional classification
Administrasjon av lønninger
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.01.2023
End date
31.12.2099
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, redegjør for dette nedenfor. Oppdragsgiver vil i så fall også gjennomføre en vurdering av økonomien til støttevirksomheten på samme måte. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Leverandøren skal være autorisert regnskapsførerselskap med rett til å påta seg regnskapsføreroppdrag. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil gjennomføre kontroll av autorisasjonen via Finanstilsynet sitt virksomhetsregister (https://www.finanstilsynet.no/virksomhetsregisteret) Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så skal det legges ved forpliktelseserklæring som viser at tilbyder har rådighet over de nødvendige ressursene.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afpuuxpzjm ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
24.08.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
61 DAY
Information about public opening
Date/time
24.08.2022 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Ringerike, Asker og Bærum tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Ringerike Boligstiftelse ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Ringerike Boligstiftelse
Registration number
929 982 894
Postal address
Askveien 6
Town
HØNEFOSS
Postcode
3510
Country
Norge
Contact point
Tor Kristian Kristiansen
tor.kristian@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Ringerike, Asker og Bærum tingrett
Town
Hønefoss
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-316157 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
25.06.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
25.06.2022
Ringerike Boligstiftelse
- Referanse
- 2022-316157
- Kunngjøringsdato
- 25.06.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter