Entreprise K203 Innvendige og bygningsmessige arbeider, Ombygging Poliklinikk, Haukeland universitetssjukehus, Helse Bergen HF
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Helse Bergen HF skal etablere ny poliklinikk i sentralblokken ved Haukeland universitetssjukehus. Prosjektet heter Poliklinikk, robot- og forskningssenter. Lokalisering av prosjektet er i 2. etasje, og totalt areal for prosjektet er ca. 1.000 m2 (fase 1). Byggeprosjektet skal gjennomføres som delte byggherrestyrte entrepriser og gjennomføres etter lean-prinsipper som krever planleggingsarbeid i samarbeid med sideentrepriser.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[SYKEHUSINNKJØP HF] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Entreprise K203 Innvendige og bygningsmessige arbeider, Ombygging Poliklinikk, Haukeland universitetssjukehus, Helse Bergen HF
Description
Helse Bergen HF skal etablere ny poliklinikk i sentralblokken ved Haukeland universitetssjukehus. Prosjektet heter Poliklinikk, robot- og forskningssenter. Lokalisering av prosjektet er i 2. etasje, og totalt areal for prosjektet er ca. 1.000 m2 (fase 1). Byggeprosjektet skal gjennomføres som delte byggherrestyrte entrepriser og gjennomføres etter lean-prinsipper som krever planleggingsarbeid i samarbeid med sideentrepriser.
Procedure identifier
2022-310535
Internal identifier
2022/1069
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Felles befaring 16.08.2022 fra klokken 0800 til klokken 1000. Påmelding via kommunikasjonsmodulen i Mercell. Referat fra befaringen vil bli publisert under tilleggsinformasjon.
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Entreprise K203 Innvendige og bygningsmessige arbeider, Ombygging Poliklinikk, Haukeland universitetssjukehus, Helse Bergen HF
Description
For denne anskaffelsen gjelder Entreprise K203 Innvendige og bygningsmessige arbeider og består i hovedsak av følgende: - 01 Rigg og drift - 20 Rivning og forberedende arbeider - 22 Bæresystem - 23 Yttervegger - 24 Innervegger - 25 Dekker - 26 Yttertak - 27 Fast inventar - 28 Malerarbeider - 29 Diverse bygningsmessige arbeiderSe Kontraktsgrunnlaget Del II for øvrig med vedlegg/bilag slik listet i punkt 3.1 for ytterligere beskrivelse av omfanget.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Works
Main classification
Bygge- og anleggsvirksomhet
Additional classification
Deler av eller komplette byggekonstruksjoner samt anleggsarbeider
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Sykehusfasiliteter
Additional classification
Byggningsinnstallasjonsarbeid
Additional classification
Installasjon av elektriske ledninger og armaturer
Additional classification
Isoleringsarbeid
Additional classification
Blikkenslager og rørleggerarbeid
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestland (NO0A2)
5.1.3 Estimated duration
Start date
24.10.2022
End date
31.07.2023
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/182917890.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
09.09.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
SYKEHUSINNKJØP HF
Registration number
916879067
Postal address
Postboks 40
Town
VADSØ
Postcode
9811
Country
Norge
Contact point
Postmottak Sykehusinnkjøp
post@sykehusinnkjop.no
Telephone
+47 78950700
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Buyer
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-310535 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
11.07.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
11.07.2022
SYKEHUSINNKJØP HF
- Referanse
- 2022-310535
- Kunngjøringsdato
- 11.07.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter