Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale - service og vedlikehold samt rådgivning - badetekniske installasjoner
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale - service og vedlikehold samt rådgivning - badetekniske installasjoner

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oslo kommune v/Oslobygg KF (OBF) skal inngå rammeavtale med én leverandør for service og vedlikehold samt rådgivning - badetekniske installasjoner/anlegg. OBF har per i dag en portefølje bestående av 12 idretts- og publikumsbad samt 7 skolebad. Flere nye badeanlegg er planlagt ferdigstilt de neste årene. Porteføljen vil være dynamisk og badeanlegg kan tas ut eller legges til ved behov. Rammeavtalen omfatter badetekniske installasjoner/anlegg i oppdragsgivers portefølje. Skolebadene vil pr signering av kontrakt ikke inngå i oppdraget. Rammeavtalen er ikke eksklusiv. Rammeavtalen omfatter som hovedregel ikke prosjekter i forbindelse med nyetablering av anlegg eller rehabiliteringer. Nye anlegg eller rehabiliterte anlegg vil kunne bli tillagt porteføljen. For øvrig vises det til konkurransegrunnlaget med vedlegg.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune v/ Oslobygg KF] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale - service og vedlikehold samt rådgivning - badetekniske installasjoner

Description

Oslo kommune v/Oslobygg KF (OBF) skal inngå rammeavtale med én leverandør for service og vedlikehold samt rådgivning - badetekniske installasjoner/anlegg. OBF har per i dag en portefølje bestående av 12 idretts- og publikumsbad samt 7 skolebad. Flere nye badeanlegg er planlagt ferdigstilt de neste årene. Porteføljen vil være dynamisk og badeanlegg kan tas ut eller legges til ved behov. Rammeavtalen omfatter badetekniske installasjoner/anlegg i oppdragsgivers portefølje. Skolebadene vil pr signering av kontrakt ikke inngå i oppdraget. Rammeavtalen er ikke eksklusiv. Rammeavtalen omfatter som hovedregel ikke prosjekter i forbindelse med nyetablering av anlegg eller rehabiliteringer. Nye anlegg eller rehabiliterte anlegg vil kunne bli tillagt porteføljen. For øvrig vises det til konkurransegrunnlaget med vedlegg.

Procedure identifier

2022-310002

Internal identifier

websak 21/23931

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Diverse reparasjons- og vedlikeholdstjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

30 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Se konkurransegrunnlag med vedlegg

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale - service og vedlikehold samt rådgivning - badetekniske installasjoner

Description

Oslo kommune v/Oslobygg KF (OBF) skal inngå rammeavtale med én leverandør for service og vedlikehold samt rådgivning - badetekniske installasjoner/anlegg. Rammeavtalen omfatter badetekniske installasjoner/anlegg i oppdragsgivers portefølje. Nåværende portefølje inkluderer 7 skolebad. Disse vil pr signering av kontrakt ikke inngå i oppdraget. Disse vil imidlertid kunne bli innlemmet i rammeavtalen i avtaleperioden. Rammeavtalen er ikke eksklusiv. Rammeavtalen omfatter som hovedregel ikke prosjekter i forbindelse med nyetablering av anlegg eller rehabiliteringer. Nye anlegg eller rehabiliterte anlegg vil kunne bli tillagt porteføljen. Den forventede verdi av rammeavtalen antas å utgjøre inntil kroner 5 mill. pr år og med en antatt samlet verdi på inntil kroner 20 mill. over 4 år. For å ta høyde for uforutsette forhold, settes et makstak for bruk av rammeavtalen på kroner 30 mill. for hele rammeavtaleperioden.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Diverse reparasjons- og vedlikeholdstjenester

Additional classification

Reperasjons- og vedlikeholdstjenester

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av pumper, ventiler, tappekraner og metallbeholdere, anlegg og maskiner

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av pumper, ventiler, tappekraner og metallbeholdere

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av pumper

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av væskepumper

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av maskiner

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av ikke-elektrisk maskineri

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av elektriske og mekaniske installasjoner i bygninger

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av elektriske installasjoner i bygninger

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av mekaniske installasjoner i bygninger

Additional classification

Installasjon av maskiner og utstyr

Additional classification

Installasjon av maskiner og apparater til filtrering eller rensing av vesker

Additional classification

Installasjon av maskiner og apparater til filtrering eller rensing av vann

Additional classification

Vanndistribusjon og beslektede tjenester

Additional classification

Teknisk bistand

Additional classification

Tekniske støttetjenester

Additional classification

Rådgivning

Additional classification

Drift av sports- og idrettsanlegg

5.1.2 Place of performance

Postal address

Oslo kommune

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

30 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Alle leveranser/oppdrag på denne rammeavtalen, skal fra 01.01.2023 foretas ved hjelp av elektrisk kjøretøy. Overgangen til elektrisk kjøretøy skal være inkludert i prisen for oppdraget. For nærmere detaljer vises til kontraktsformularet.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest • Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering/rating, ikke eldre enn 6 måneder, og som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente egen kredittvurdering. For nærmere detaljer, vises til konkurransegrunnlaget

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se konkurransegrunnlag med vedlegg

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig kapasitet og leveringsdyktighet til å gjennomføre kontrakten Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens tekniske personell og tekniske enheter leverandøren disponerer over til oppfyllelse av kontrakten enten de tilhører foretaket eller ikke. Krav kan dokumenteres med kompetansematrise eller organisasjonskart. Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig erfaring fra tilsvarende oppdrag/anlegg. Det er ikke nødvendig med erfaring fra tilsvarende rammeavtaler. Men leverandøren må ha erfaring fra gjennomføring av service og vedlikehold på/av badetekniske installasjoner; herunder kompetanse på anlegg med sandfiltrering, ultrafiltrering og vanngjenvinner (dvs kompetanse på alle de tre nevnte områder) Dokumentasjonskrav: En oversikt over de viktigste arbeidene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene; herunder opplysninger om verdi, tidspunkt samt mottaker; de 3 – 5 mest relevante oppdragene. Krav: Leverandøren skal ha et kvalitetssikringssystem tilpasset kontraktens innhold Dokumentasjonskrav: - Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse/dokumentasjon av leverandørens kvalitetssikringstiltak. Dette kan være leverandørens egen beskrivelse av slike tiltak eller fremleggelse av styringssystem/kvalitetssikringssystem; herunder prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten samt at avvik dokumenteres og følges opp. (Inntil ca 2 sider) - Alternativt er det tilstrekkelig at leverandøren fremlegger attest for firmaets kvalitetsledelsessystem utstedt av uavhengige organer som bekrefter at leverandøren oppfyller visse kvalitetsledelsesstandarder, eksempelvis ISO 9001, EMAS. Krav: Leverandøren skal ha en tilfredsstillende miljøstyring tilpasset kontraktens innhold. Dokumentasjonskrav: - Leverandøren skal fremlegge en beskrivelse/dokumentasjon av leverandørens miljøstyringstiltak/system. Beskrivelsen skal inkludere prosedyrer og sjekklister for de tjenestene som tilbys i kontrakten, som viser tilfredsstillende miljøstyring av leveransene/tjenestene. Leverandørens skal dokumentere at systemet revideres jevnlig, og at de har et aktivt system for avviksbehandling og forbedringer. (Inntil ca 2 sider.) - Alternativt er det tilstrekkelig at leverandøren fremlegger sertifikat på Miljøfyrtårnsertifisering, ISO14001 eller tilsvarende.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se konkurransegrunnlag med vedlegg

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=330584&B=OSLO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

15.06.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

107 DAY

Information about public opening

Date/time

15.06.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Se konkurransegrunnlag med vedlegg.

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Klagenemndssekretariatet ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Oslobygg KF ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune v/ Oslobygg KF

Registration number

924 599 545

Postal address

Grenseveien 78C

Town

Oslo

Postcode

0661

Country

Norge

Contact point

Marit Nygaard

Email

marit.nygaard@obf.oslo.kommune.no

Telephone

+47 91673792

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

C. J. Hambros plass 4

Town

Oslo

Postcode

0164

Country

Norge

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Klagenemndssekretariatet

Postal address

Zander Kaaes gate 7

Town

BERGEN

Postcode

5015

Country

Norge

Email

post@knse.no

Telephone

+47 55193000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Oslobygg KF

Postal address

Grenseveien 78 C

Town

OSLO

Postcode

0663

Country

Norge

Email

postmottak@obf.oslo.kommune.no

Telephone

+47 21802180

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-310002 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

11.05.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

11.05.2022

Oslo kommune v/ Oslobygg KF

Referanse
2022-310002
Kunngjøringsdato
11.05.2022
Estimert verdi
30 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter