Rammeavtale for hoppbakkedrift Holmenkollen nasjonalanlegg
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Anskaffelsen skal dekke behovet for drift av hoppbakkene, herunder blant annet etablering og drift av isspor i tilløpene, drift av stolheiser og skitrekk, snøproduksjon, manuell snørydding av trapper o.l., drift av vanningsanlegg for hopping i sommerhalvåret m.m. Videre skal anskaffelsen dekke behovet for tilstedeværelse av sertifisert driftsleder for stolheiser i perioder hvor heisene er åpne utenfor normal arbeidstid.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Oslo kommune v/ Oslobygg KF] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for hoppbakkedrift Holmenkollen nasjonalanlegg
Description
Anskaffelsen skal dekke behovet for drift av hoppbakkene, herunder blant annet etablering og drift av isspor i tilløpene, drift av stolheiser og skitrekk, snøproduksjon, manuell snørydding av trapper o.l., drift av vanningsanlegg for hopping i sommerhalvåret m.m. Videre skal anskaffelsen dekke behovet for tilstedeværelse av sertifisert driftsleder for stolheiser i perioder hvor heisene er åpne utenfor normal arbeidstid.
Procedure identifier
2022-309353
Internal identifier
22/6995
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Drift av sports- og idrettsanlegg
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
12 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for hoppbakkedrift Holmenkollen nasjonalanlegg
Description
Anskaffelsen skal dekke behovet for drift av hoppbakkene, herunder blant annet etablering og drift av isspor i tilløpene, drift av stolheiser og skitrekk, snøproduksjon, manuell snørydding av trapper o.l., drift av vanningsanlegg for hopping i sommerhalvåret m.m. Videre skal anskaffelsen dekke behovet for tilstedeværelse av sertifisert driftsleder for stolheiser i perioder hvor heisene er åpne utenfor normal arbeidstid.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Drift av sports- og idrettsanlegg
Additional classification
Snø
Additional classification
Snøfresere
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med idrettsanlegg
Additional classification
Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Idrettsanlegg til en enkelt sportsgren
Additional classification
Reparasjon og vedlikehold av idrettsanlegg
Additional classification
Snørydding og brøyting
5.1.2 Place of performance
Postal address
Holmenkollen
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
12 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav knyttet til leverandørens registrering, autorisasjoner Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering/rating som baserer seg på siste kjente regnskapstall. * Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall og ev. innhente ytterligere dokumentasjon fra leverandøren dersom dette er nødvendig for å evaluere kravet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
viser til konkurransegrunnlaget med tilhørende vedlegg.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Krav 1: Leverandøren skal ha god kapasitet til å gjennomføre oppdraget/ kontrakten. Dokumentasjonskrav: • En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre år. Krav 2: Det kreves god kompetanse og erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: • En oversikt over de viktigste arbeidene som leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene. Vedlagt mal for prosjektoversikt skal benyttes, Vedlegg 8. Referanseperson skal oppgis.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Viser til konkurransegrunnlag med tilhørende vedlegg.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336010&B=OSLO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
22.08.2022 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
3 MONTH
Information about public opening
Date/time
22.08.2022 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Klagenemndssekretariatet ] ---
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Oslobygg KF ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Oslo kommune v/ Oslobygg KF
Registration number
924 599 545
Postal address
Grenseveien 78C
Town
Oslo
Postcode
0661
Country
Norge
Contact point
Zehra Süslü
zehra.suslu@obf.oslo.kommune.no
Telephone
+47 90687160
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Postal address
C. J. Hambros plass 4
Town
Oslo
Postcode
0164
Country
Norge
Telephone
+47 22035200
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Klagenemndssekretariatet
Postal address
Zander Kaaes gate 7
Town
BERGEN
Postcode
5015
Country
Norge
post@knse.no
Telephone
+47 55193000
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Oslobygg KF
Postal address
Grenseveien 78 C
Town
OSLO
Postcode
0663
Country
Norge
postmottak@obf.oslo.kommune.no
Telephone
+47 21802180
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-309353 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
01.07.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
01.07.2022
Oslo kommune v/ Oslobygg KF
- Referanse
- 2022-309353
- Kunngjøringsdato
- 01.07.2022
- Estimert verdi
- 12 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter