Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale for hoppbakkedrift Holmenkollen nasjonalanlegg
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale for hoppbakkedrift Holmenkollen nasjonalanlegg

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Anskaffelsen skal dekke behovet for drift av hoppbakkene, herunder blant annet etablering og drift av isspor i tilløpene, drift av stolheiser og skitrekk, snøproduksjon, manuell snørydding av trapper o.l., drift av vanningsanlegg for hopping i sommerhalvåret m.m. Videre skal anskaffelsen dekke behovet for tilstedeværelse av sertifisert driftsleder for stolheiser i perioder hvor heisene er åpne utenfor normal arbeidstid.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Oslo kommune v/ Oslobygg KF] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale for hoppbakkedrift Holmenkollen nasjonalanlegg

Description

Anskaffelsen skal dekke behovet for drift av hoppbakkene, herunder blant annet etablering og drift av isspor i tilløpene, drift av stolheiser og skitrekk, snøproduksjon, manuell snørydding av trapper o.l., drift av vanningsanlegg for hopping i sommerhalvåret m.m. Videre skal anskaffelsen dekke behovet for tilstedeværelse av sertifisert driftsleder for stolheiser i perioder hvor heisene er åpne utenfor normal arbeidstid.

Procedure identifier

2022-309353

Internal identifier

22/6995

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Drift av sports- og idrettsanlegg

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

12 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale for hoppbakkedrift Holmenkollen nasjonalanlegg

Description

Anskaffelsen skal dekke behovet for drift av hoppbakkene, herunder blant annet etablering og drift av isspor i tilløpene, drift av stolheiser og skitrekk, snøproduksjon, manuell snørydding av trapper o.l., drift av vanningsanlegg for hopping i sommerhalvåret m.m. Videre skal anskaffelsen dekke behovet for tilstedeværelse av sertifisert driftsleder for stolheiser i perioder hvor heisene er åpne utenfor normal arbeidstid.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Drift av sports- og idrettsanlegg

Additional classification

Snø

Additional classification

Snøfresere

Additional classification

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med idrettsanlegg

Additional classification

Bygge- og anleggsarbeid i forbindelse med Idrettsanlegg til en enkelt sportsgren

Additional classification

Reparasjon og vedlikehold av idrettsanlegg

Additional classification

Snørydding og brøyting

5.1.2 Place of performance

Postal address

Holmenkollen

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

12 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav knyttet til leverandørens registrering, autorisasjoner Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: • Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle kapasitet Leverandøren skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/kontrakten. Dokumentasjonskrav: • Kredittvurdering/rating som baserer seg på siste kjente regnskapstall. * Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall og ev. innhente ytterligere dokumentasjon fra leverandøren dersom dette er nødvendig for å evaluere kravet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

viser til konkurransegrunnlaget med tilhørende vedlegg.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav knyttet til leverandørens tekniske/faglige kvalifikasjoner Krav 1: Leverandøren skal ha god kapasitet til å gjennomføre oppdraget/ kontrakten. Dokumentasjonskrav: • En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke og antall medarbeidere i ledelsen i løpet av de siste tre år. Krav 2: Det kreves god kompetanse og erfaring fra tilsvarende oppdrag. Dokumentasjonskrav: • En oversikt over de viktigste arbeidene som leverandøren har utført i løpet av de siste fem årene. Vedlagt mal for prosjektoversikt skal benyttes, Vedlegg 8. Referanseperson skal oppgis.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Viser til konkurransegrunnlag med tilhørende vedlegg.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=336010&B=OSLO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

22.08.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

22.08.2022 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Klagenemndssekretariatet ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Oslobygg KF ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Oslo kommune v/ Oslobygg KF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Oslo kommune v/ Oslobygg KF

Registration number

924 599 545

Postal address

Grenseveien 78C

Town

Oslo

Postcode

0661

Country

Norge

Contact point

Zehra Süslü

Email

zehra.suslu@obf.oslo.kommune.no

Telephone

+47 90687160

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

C. J. Hambros plass 4

Town

Oslo

Postcode

0164

Country

Norge

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Klagenemndssekretariatet

Postal address

Zander Kaaes gate 7

Town

BERGEN

Postcode

5015

Country

Norge

Email

post@knse.no

Telephone

+47 55193000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Oslobygg KF

Postal address

Grenseveien 78 C

Town

OSLO

Postcode

0663

Country

Norge

Email

postmottak@obf.oslo.kommune.no

Telephone

+47 21802180

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-309353 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

01.07.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

01.07.2022

Oslo kommune v/ Oslobygg KF

Referanse
2022-309353
Kunngjøringsdato
01.07.2022
Estimert verdi
12 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter