Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter – Prosjektledelse og Teamlead
Konkurranse
Dynamisk innkjøpsordning
Aktiv
Kunngjort i EØS

Dynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter – Prosjektledelse og Teamlead

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Det inviteres til Dynamisk innkjøpsordning med leverandører for å dekke Sjøfartsdirektoratets behov for IT konsulenter innenfor området IT – Konsulenter – Prosjektledelse og Teamlead. Har myndighet til å lede prosjekter og har ansvar for å levere innenfor de rammer og begrensninger som er definert. Ansvaret består i stor grad i å planlegge, delegere oppgaver til resten av prosjektteamet, overvåke aktiviteter og fremdrift og styre alle aspekter av prosjektet. Sjøfartsdirektoratet benytter smidig metodikk for utvikling og forvaltning.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sjøfartsdirektoratet] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Dynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter – Prosjektledelse og Teamlead

Description

Det inviteres til Dynamisk innkjøpsordning med leverandører for å dekke Sjøfartsdirektoratets behov for IT konsulenter innenfor området IT – Konsulenter – Prosjektledelse og Teamlead. Har myndighet til å lede prosjekter og har ansvar for å levere innenfor de rammer og begrensninger som er definert. Ansvaret består i stor grad i å planlegge, delegere oppgaver til resten av prosjektteamet, overvåke aktiviteter og fremdrift og styre alle aspekter av prosjektet. Sjøfartsdirektoratet benytter smidig metodikk for utvikling og forvaltning.

Procedure identifier

2022-303121

Internal identifier

2022/6238

Type of procedure

Restricted

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

50 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Dynamisk innkjøpsordning IT – Konsulenter – Prosjektledelse og Teamlead

Description

Det inviteres til dynamisk innkjøpsordning med leverandører for å dekke Sjøfartsdirektoratets behov for IT konsulenter innenfor området IT – Konsulenter – Prosjektledelse og Teamlead. Har myndighet til å lede prosjekter og har ansvar for å levere innenfor de rammer og begrensninger som er definert. Ansvaret består i stor grad i å planlegge, delegere oppgaver til resten av prosjektteamet, overvåke aktiviteter og fremdrift og styre alle aspekter av prosjektet. Sjøfartsdirektoratet benytter smidig metodikk for utvikling og forvaltning. Under har vi skissert oppgaver det vil være aktuelt med rådgivning og bistand til, samt relevante krav til erfaring og kompetanse. Oversikten er ikke uttømmende. Relevante krav vil bli spesifisert til den enkelte konkurranse som gjennomføres under innkjøpsordningen. Det kan være aktuelt med rådgivning og bistand til følgende oppgaver: · Planlegging, koordinering og gjennomføring av små og store prosjekter, f.eks. innenfor e-forvaltning, IKT og digitalisering · Planlegging og gjennomføring av integrasjonsprosjekter · Planlegging / gjennomføring av piloter innenfor e-forvaltning · Risikoanalyse av alle faser i leveranser o Kvalitetssikring av leveranser

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med prosjektstyring

Additional classification

Systemanalyse og programmering

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Rogaland (NO0A1)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Vestlandet (NO0A)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Start date

21.02.2022

End date

31.12.2026

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Jfr. regler om dynamisk innkjøpsordning

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

50 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

• Leverandøren skal være et lovlig registrert foretak. • Tilbyder skal vedlegge attest for registrering i det faglige register som er bestemt ved lovgivning i det land hvor leverandøren er etablert (attest fra foretaks- og bransjeregister eller lignende).

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

• Virksomheten bør ikke ha restanser knyttet til betaling av skatter og avgifter til det offentlige. • Skatteattest som bekrefter at leverandøren har ordnede skatte- og avgiftsforhold.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=321667&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

31.12.2026 12:00:00+01:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

Dynamic purchasing system, only usable by buyers listed in this notice

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Haugaland og Sunnhordland Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sjøfartsdirektoratet ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Sjøfartsdirektoratet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sjøfartsdirektoratet

Registration number

974 761 262

Postal address

Smedasundet 50A

Town

HAUGESUND

Postcode

5528

Country

Norge

Contact point

Camilla Kallevik

Email

caka@sdir.no

Telephone

+47 92496428

Internet address

www.sdir.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Haugaland og Sunnhordland Tingrett

Postal address

PB 385

Town

Haugesund

Postcode

5501

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-303121 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

19.01.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

19.01.2022

Sjøfartsdirektoratet

Kvalifikasjonsfrist:

31.12.2026

Referanse
2022-303121
Kunngjøringsdato
19.01.2022
Estimert verdi
50 000 000 NOK
Type kunngjøring
Dynamisk innkjøpsordning
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter