Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterBysykkel Grenland
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Bysykkel Grenland

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Vestfold og Telemark Fylkeskommune ønsker å inngå en kontrakt om levering og drift av en bysykkelordning i Grenlands-regionen. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers behov for el-bysykler og vil innebære levering av bysykler og drift av tjenesten. Se Vedlegg A – Leveransebeskrivelse for ytterligere informasjon om tjenesten.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Vestfold og Telemark fylkeskommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Bysykkel Grenland

Description

Vestfold og Telemark Fylkeskommune ønsker å inngå en kontrakt om levering og drift av en bysykkelordning i Grenlands-regionen. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers behov for el-bysykler og vil innebære levering av bysykler og drift av tjenesten. Se Vedlegg A – Leveransebeskrivelse for ytterligere informasjon om tjenesten.

Procedure identifier

2022-301484

Internal identifier

Anskaffelse - 26 - 2022

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet kjøretøyer og dets utstyr

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afypukojtg

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Bysykkel Grenland

Description

Vestfold og Telemark Fylkeskommune ønsker å inngå en kontrakt om levering og drift av en bysykkelordning i Grenlands-regionen. Formålet med anskaffelsen er å dekke oppdragsgivers behov for el-bysykler og vil innebære levering av bysykler og drift av tjenesten. Se Vedlegg A – Leveransebeskrivelse for ytterligere informasjon om tjenesten.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon, vedlikehold og tilhørende tjenester tilknyttet kjøretøyer og dets utstyr

Additional classification

Sykler

Additional classification

Deler og tilbehør til sykler

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Bransjespesifikk programvare

Additional classification

Diverse tjenesteytelser

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver skal ha opsjon på utvidelse av anskaffelsens omfang fra 250 el-bysykler opptil 500 el-bysykler.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Vestfold og Telemark (NO091)

5.1.3 Estimated duration

Duration

36 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

1 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift. Dokumentasjon: Skatteattest ikke eldre enn seks måneder regnet fra tilbudsfristen. Med skatteattest menes: For norske leverandører: Attest for skatt og merverdiavgift utstedt av skattekontoret via Altinn For utenlandske leverandører: Utenlandske leverandører må fremlegge tilsvarende attester fra sine land som viser at de har ordnede skatte- og avgiftsforhold. Dersom myndighetene i det aktuelle landet ikke utsteder slike attester, skal leverandøren fremlegge en erklæring som stadfester at alle skatter og avgifter er blitt betalt. Erklæringen skal være godkjent og signert av leverandørens økonomidirektør/økonomiansvarlige. Krav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske leverandører: Firmaattest. Utenlandske leverandører: Bekreftelse på at leverandøren er registrert i bransjeregister eller foretaksregister iht. lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten. Dokumentasjon: Leverandørens årsregnskap inkludert noter med styre- og revisjonsberetning fra 2020 og 2021. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til selv å innhente en kredittvurdering fra anerkjent kredittvurderingsselskap. Finansiell styrke vurderes i forhold til omsetning, resultatgrad, soliditet og likviditet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig gjennomførings-evne. Dokumentasjon: Det skal gis en kort og overordnet beskrivelse av virksomheten, herunder: En redegjørelse for foretakets forretningsidé og kjernekompetanse relatert til leverings-omfanget. Beskrivelse av hvordan leverandøren er organisert for og de ressursene leverandøren disponerer for gjennomføring av denne kontrakten. Krav: Leverandøren skal ha god erfaring fra lignende leveranser. Kravet inkluderer erfaring med løsning for salg av mobilbilletter og ruteinformasjon og drift av løsningen. Dokumentasjon: Referanser fra beskrivelser av de 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 5 år. Referansene skal dokumenteres ved utfyllelse av dokument Del 1 Vedlegg 3 – Referansebeskrivelser. Krav: Leverandør skal ha et miljøledelsessystem. Dokumentasjon: Forklaring av miljøledelsesstiltak eller attest utformet av uavhengig organ. Dersom leverandøren er sertifisert etter miljøfyrtårn, EMAS, ISO 14001 eller tilsvarende miljøledelsessystem, er det tilstrekkelig å legge ved kopi av gyldig sertifikat.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afypukojtg&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

22.04.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

69 DAY

Information about public opening

Date/time

22.04.2022 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Tingretten ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Vestfold og Telemark fylkeskommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Vestfold og Telemark fylkeskommune

Registration number

821 227 062

Postal address

Torggata 18

Town

Skien

Postcode

3717

Country

Norge

Contact point

Dag Thomas Nybø-Sørensen

Email

DagThomas.Nybo-Sorensen@inventura.no

Internet address

https://www.vtfk.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Tingretten

Town

Nedre Telemark Tingrett

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-301484 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

17.03.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

17.03.2022

Vestfold og Telemark fylkeskommune

Referanse
2022-301484
Kunngjøringsdato
17.03.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter