Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av rammeavtale for konsulenttjenester innen Optimizely
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av rammeavtale for konsulenttjenester innen Optimizely

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Statsforvalterens fellestjenester skal inngå rammeavtale med én leverandør på konsulenttjenester for utvikling til Optimizely. Rammeavtalen vil inngås med én leverandør, og har en varighet på 2 år med mulighet for fornyelse i ytterligere 1 + 1 år. Rammeavtalen anslås å ha et omfang på 2,5 MNOK årlig, totalt 10 MNOK ekskl. mva. over avtaleperioden inklusive opsjoner. På bakgrunn av usikkerhet i budsjett, ressurssituasjon mv. under avtaleperioden, vil avtalen være gyldig for et uttak på inntil 20 MNOK ekskl. mva. over avtaleperioden på fire år.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Statsforvalterens fellestjenester] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av rammeavtale for konsulenttjenester innen Optimizely

Description

Statsforvalterens fellestjenester skal inngå rammeavtale med én leverandør på konsulenttjenester for utvikling til Optimizely. Rammeavtalen vil inngås med én leverandør, og har en varighet på 2 år med mulighet for fornyelse i ytterligere 1 + 1 år. Rammeavtalen anslås å ha et omfang på 2,5 MNOK årlig, totalt 10 MNOK ekskl. mva. over avtaleperioden inklusive opsjoner. På bakgrunn av usikkerhet i budsjett, ressurssituasjon mv. under avtaleperioden, vil avtalen være gyldig for et uttak på inntil 20 MNOK ekskl. mva. over avtaleperioden på fire år.

Procedure identifier

2022-300620

Internal identifier

2021/190

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av rammeavtale for konsulenttjenester innen Optimizely

Description

Statsforvalterens fellestjenester skal inngå rammeavtale med én leverandør på utviklingstjenester til Optimizely. Nærmere beskrivelse av oppdraget fremgår av kontrakt med bilag.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder (NO092)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Vestland (NO0A2)

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Oslo (NO081)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Kontrakten kan forlenges i inntil ytterligere 1 + 1 år. Maksimal varighet av avtalen vil være fire år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

The names and professional qualifications of the staff assigned to perform the contract must be given

{code|name|requirement-stage.}

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest; -Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal nødvendig økonomisk og finansiell kapasitet for å kunne oppfylle forpliktelsene i kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil anses tilstrekkelig for å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal nødvendig økonomisk og finansiell kapasitet for å kunne oppfylle forpliktelsene i kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil anses tilstrekkelig for å oppfylle kravet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

(1) Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag med tilsvarende innhold og overføringsverdi. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av 3 referanseprosjekter de siste tre år for tilbyder med overføringsverdi til leveransen. Følgende opplysninger bør fremkomme av prosjektene: -Prosjektets navn; -Oppdragsgiver; -Oppdragsgivers kontaktperson; -Prosjektets totalkostnad og lengde; -Type oppdrag; -Oppdragets kontraktsverdi; -Firmaets oppgaver/rolle i prosjektet; -Oppstartstidspunkt og ferdigstillelse. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør. (2) Kvalifikasjonskrav: Leverandøren skal være en seriøs aktør, ha god gjennomføringsevne og kapasitet innen fagområdet oppdragsgiver etterspør. Oppdragsgiver anser god kapasitet som at leverandøren skal kunne levere minimum 2000 konsulenttimer innenfor avtalens fagområde. Dokumentasjonskrav: Vedlegg en redegjørelse for selskapets virksomhet. Av redegjørelsen skal det fremgå informasjon om: -Antall ansatte i selskapet totalt og antall ansatte med kompetanse innen kjerneområdet for kontrakten. -Redegjørelse for selskapets HMS-systemer og redegjørelse for hvorvidt lønns- og arbeidsvilkår i selskapet er i samsvar med norsk lov og tariff.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

(1) Leverandøren skal ha god erfaring fra sammenlignbare oppdrag med tilsvarende innhold og overføringsverdi (2) Leverandøren skal være en seriøs aktør, ha god gjennomføringsevne og kapasitet innen fagområdet oppdragsgiver etterspør. Oppdragsgiver anser god kapasitet som at leverandøren skal kunne levere minimum 2000 konsulenttimer innenfor avtalens fagområde.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

3

Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

5

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet - tilbudt personells kompetanse

Weight (percentage, exact)

50

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet - leveringstid

Weight (percentage, exact)

10

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

40

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=325632&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

06.04.2022 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Avtalen inneholder krav om lønns- og arbeidsvilkår, dokumentasjon og sanksjoner i samsvar med forskrift om lønns- og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter av 8. februar 2008 nr. 112.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Agder tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Statsforvalterens fellestjenester ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Statsforvalterens fellestjenester ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Statsforvalterens fellestjenester

Registration number

921 627 009

Postal address

Postboks 504

Town

ARENDAL

Postcode

4804

Country

Norge

Contact point

Stian Kinnunen

Email

stian.kinnunen@odinprosjekt.no

Telephone

+47 98883170

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Agder tingrett

Postal address

Postboks 63

Town

KRISTIANSAND

Postcode

4661

Country

Norge

Email

agder.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 38176300

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-300620 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

07.03.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

07.03.2022

Statsforvalterens fellestjenester

Referanse
2022-300620
Kunngjøringsdato
07.03.2022
Estimert verdi
20 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter