Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterMedisinsk forbruksmateriell, rammeavtale
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Medisinsk forbruksmateriell, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Konkurransen gjelder levering av medisinske forbruksvarer til deltakende kommuner. Anskaffelsen omfatter medisinske forbruksvarer, utvalgt medisinteknisk utstyr, hudpleie-, ernærings- og inkontinensprodukter. Avtalen skal dekke ordinære driftsanskaffelser og ekstraordinære leveranser av medisinsk forbruksmateriell til kommunene, herunder smittevernutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.500.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: 7 mill NOK til 8 mill NOK kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 36 mill NOK kroner, eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Nord-Troms kommunene innkjøpstjeneste] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Medisinsk forbruksmateriell, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder levering av medisinske forbruksvarer til deltakende kommuner. Anskaffelsen omfatter medisinske forbruksvarer, utvalgt medisinteknisk utstyr, hudpleie-, ernærings- og inkontinensprodukter. Avtalen skal dekke ordinære driftsanskaffelser og ekstraordinære leveranser av medisinsk forbruksmateriell til kommunene, herunder smittevernutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.500.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: 7 mill NOK til 8 mill NOK kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 36 mill NOK kroner, eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2022-300120

Internal identifier

21235

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinske forbruksvarer

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwfaurjlj

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Medisinsk forbruksmateriell, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, og har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2022-02-22 til og med 2024-02-21 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen. Opsjonsårene kan også utløses samlet for begge de gjenværende årene. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinske forbruksvarer

Additional classification

Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie

Additional classification

Medisinsk utstyr

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Troms og Finnmark (NO074)

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Cost

Description

se konkurransegrunnlag

Weight (percentage, exact)

100

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ NORD-TROMS OG SENJA TINGRETT ] ---

Del 6: Results

Value of all contracts awarded in this procedure

1 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ Norengros Helseservice Engros AS ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

1 NOK

Subcontracting

no

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Date of the conclusion of the contract

2022-02-14

The contract is awarded within a framework agreement

false

6.1.4 Statistical information

Received tenders or requests to participate

Type of received submissions

Tenders

Number of tenders or requests to participate received

2

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Nord-Troms kommunene innkjøpstjeneste

Registration number

941 812 716

Postal address

Postboks 145

Town

Skjervøy

Postcode

9189

Country

Norge

Contact point

Karl Petter Kristiansen

Email

karlpetter@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Norengros Helseservice Engros AS

Registration number

982 789 761

Postal address

Måkeveien 43

Town

Stokmarknes

Postcode

8450

Country subentity

Nordland (NO071)

Country

Norge

Internet address

http://norengros.no

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

NORD-TROMS OG SENJA TINGRETT

Town

Tromsø

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2022-300120 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

03.03.2022 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2021/S 226-596224

Publication date

03.03.2022

Nord-Troms kommunene innkjøpstjeneste

Tildelt til:

Norengros Helseservice Engros AS

Antall mottatte tilbud: 2

Referanse
2022-300120
Kunngjøringsdato
03.03.2022
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.