Medisinsk forbruksmateriell, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder levering av medisinske forbruksvarer til deltakende kommuner. Anskaffelsen omfatter medisinske forbruksvarer, utvalgt medisinteknisk utstyr, hudpleie-, ernærings- og inkontinensprodukter. Avtalen skal dekke ordinære driftsanskaffelser og ekstraordinære leveranser av medisinsk forbruksmateriell til kommunene, herunder smittevernutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.500.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: 7 mill NOK til 8 mill NOK kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 36 mill NOK kroner, eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Nord-Troms kommunene innkjøpstjeneste] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Medisinsk forbruksmateriell, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder levering av medisinske forbruksvarer til deltakende kommuner. Anskaffelsen omfatter medisinske forbruksvarer, utvalgt medisinteknisk utstyr, hudpleie-, ernærings- og inkontinensprodukter. Avtalen skal dekke ordinære driftsanskaffelser og ekstraordinære leveranser av medisinsk forbruksmateriell til kommunene, herunder smittevernutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 6.500.000,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Anslått årlig volum: 7 mill NOK til 8 mill NOK kroner eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver.Maksimalverdi, inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 36 mill NOK kroner, eks mva. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2022-300120
Internal identifier
21235
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinske forbruksvarer
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwfaurjlj
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Medisinsk forbruksmateriell, rammeavtale
Description
Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, og har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2022-02-22 til og med 2024-02-21 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen. Opsjonsårene kan også utløses samlet for begge de gjenværende årene. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinske forbruksvarer
Additional classification
Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
Additional classification
Medisinsk utstyr
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Troms og Finnmark (NO074)
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Cost
Description
se konkurransegrunnlag
Weight (percentage, exact)
100
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ NORD-TROMS OG SENJA TINGRETT ] ---
Del 6: Results
Value of all contracts awarded in this procedure
1 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Norengros Helseservice Engros AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
1 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Date of the conclusion of the contract
2022-02-14
The contract is awarded within a framework agreement
false
6.1.4 Statistical information
Received tenders or requests to participate
Type of received submissions
Tenders
Number of tenders or requests to participate received
2
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Nord-Troms kommunene innkjøpstjeneste
Registration number
941 812 716
Postal address
Postboks 145
Town
Skjervøy
Postcode
9189
Country
Norge
Contact point
Karl Petter Kristiansen
karlpetter@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Norengros Helseservice Engros AS
Registration number
982 789 761
Postal address
Måkeveien 43
Town
Stokmarknes
Postcode
8450
Country subentity
Nordland (NO071)
Country
Norge
Internet address
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
NORD-TROMS OG SENJA TINGRETT
Town
Tromsø
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2022-300120 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
03.03.2022 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2021/S 226-596224
Publication date
03.03.2022
Nord-Troms kommunene innkjøpstjeneste
Tildelt til:
Norengros Helseservice Engros AS
Antall mottatte tilbud: 2
- Referanse
- 2022-300120
- Kunngjøringsdato
- 03.03.2022
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.