Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterFisk- og fiskeprodukter, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Fisk- og fiskeprodukter, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder avtale om levering av fisk og fiskeprodukter til Drammen kommune ved Virksomhet Ernæring og kjøkkendrift Anskaffelsen er estimert til å være OVER EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for ca NOK 2.000.000,- eks mva til ca NOK 2.500.000,- eks mva per år de siste årene. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Drammen kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Fisk- og fiskeprodukter, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder avtale om levering av fisk og fiskeprodukter til Drammen kommune ved Virksomhet Ernæring og kjøkkendrift Anskaffelsen er estimert til å være OVER EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for ca NOK 2.000.000,- eks mva til ca NOK 2.500.000,- eks mva per år de siste årene. Volumet vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Endringer i innkjøpsmønsteret til oppdragsgiveren som følge av reformer og lignende innen helsesektoren skal fanges opp av rammeavtalen og gi de samme betingelsene som opprinnelig avtale. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2021-388401

Internal identifier

21011

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Fisk

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afftudxkfq

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Fisk- og fiskeprodukter, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4. Næringsmidler er derfor delt inn i flere selvstendige konkurranser for å sikre god konkurranse i den enkelte varegruppe. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standard avtalevilkår. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 – en leverandør. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Fisk

Additional classification

Tilberedt og konservert fisk

Additional classification

Fiskefileter

Additional classification

Ferske fiskefileter

Additional classification

Tørket eller saltet fisk; fisk i saltlake; røkt fisk

Additional classification

Røkt fisk

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Start date

30.03.2021

End date

29.03.2023

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afftudxkfq ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

09.03.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

62 DAY

Information about public opening

Date/time

09.03.2021 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Drammen Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Drammen kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Drammen kommune

Registration number

939 214 895

Postal address

Engene 1

Town

Drammen

Postcode

3008

Country

Norge

Contact point

Roy Pettersen

Email

roy@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Drammen Tingrett

Town

Drammen

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-388401 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.02.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.02.2021

Drammen kommune

Referanse
2021-388401
Kunngjøringsdato
03.02.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter