Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse - Låser, beslag, adgangskontroll, og tilhørende tjenester, 2021
Resultat
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Anskaffelse - Låser, beslag, adgangskontroll, og tilhørende tjenester, 2021

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Formålet med avtalen er å dekke kundes behov for låser, beslag, adgangskontroll, og tilhørende tjenester. Leverandør må kunne levere, montere og vedlikeholde alle typer låser og beslag samt produsere og levere nøkler o.l. Leverandør må også kunne levere, montere og vedlikeholde system for adgangskontroll (ARX og ILock, inkl. lisenser) samt dørautomatikk, dørlukkere og dørpumper. Oppdrag i denne avtalen vil i hovedsak bestå av levering og montering av lås og beslag til dører, etablering og installasjon av adgangskontroll (ARX og ILock), serviceoppdrag og rådgivning. Leverandør må kunne håndtere både planlagte oppdrag og akutte situasjoner.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Ålesund kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse - Låser, beslag, adgangskontroll, og tilhørende tjenester, 2021

Description

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Formålet med avtalen er å dekke kundes behov for låser, beslag, adgangskontroll, og tilhørende tjenester. Leverandør må kunne levere, montere og vedlikeholde alle typer låser og beslag samt produsere og levere nøkler o.l. Leverandør må også kunne levere, montere og vedlikeholde system for adgangskontroll (ARX og ILock, inkl. lisenser) samt dørautomatikk, dørlukkere og dørpumper. Oppdrag i denne avtalen vil i hovedsak bestå av levering og montering av lås og beslag til dører, etablering og installasjon av adgangskontroll (ARX og ILock), serviceoppdrag og rådgivning. Leverandør må kunne håndtere både planlagte oppdrag og akutte situasjoner.

Procedure identifier

2021-387214

Internal identifier

20/24973

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Låsesmedtjenester

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Begrunnelse for avlysning Konkurransen avlyses i henhold til forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) § 25-4 (1). I forbindelse med evalueringen av tilbud i konkurransen fremkommer det svakheter ved utformingen av konkurransegrunnlaget, spesifikt tildelingskriteriet (Laveste pris) og tilhørende prisskjema. Etter en nøye vurdering konkluderer oppdragsgiver med at evalueringsmodellen er uegnet til å identifisere det økonomisk mest fordelaktige tilbudet. Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afoucfhrmp

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse - Låser, beslag, adgangskontroll, og tilhørende tjenester, 2021

Description

Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå rammeavtale med én leverandør. Formålet med avtalen er å dekke kundes behov for låser, beslag, adgangskontroll, og tilhørende tjenester. Leverandør må kunne levere, montere og vedlikeholde alle typer låser og beslag samt produsere og levere nøkler o.l. Leverandør må også kunne levere, montere og vedlikeholde system for adgangskontroll (ARX og ILock, inkl. lisenser) samt dørautomatikk, dørlukkere og dørpumper. Oppdrag i denne avtalen vil i hovedsak bestå av levering og montering av lås og beslag til dører, etablering og installasjon av adgangskontroll (ARX og ILock), serviceoppdrag og rådgivning. Leverandør må kunne håndtere både planlagte oppdrag og akutte situasjoner.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Låsesmedtjenester

Additional classification

Adgangskort

Additional classification

Adgangskontrollsystemer

Additional classification

Låser

Additional classification

Dørlåser

Additional classification

Deler til låser

Additional classification

Beslag

5.1.2 Place of performance

Postal address

I kommunene: -Ørsta -Ulstein -Sande

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sunnmøre tingrett ] ---

Del 6: Results

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

No winner was chosen and the competition is closed.

The reason why a winner was not chosen

All tenders, requests to participate or projects were withdrawn or found inadmissible

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Ålesund kommune

Registration number

920 415 288

Postal address

Keiser Wilhelms gate 11

Town

Ålesund

Postcode

6003

Country

Norge

Contact point

Jonette Valaas Skare

Email

jonette.valaas.skare@alesund.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sunnmøre tingrett

Town

Ålesund

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-387214 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

19.03.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2021/S 018-042988

Publication date

19.03.2021

Ålesund kommune

Referanse
2021-387214
Kunngjøringsdato
19.03.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.