Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale på kjøp av skilt, profilering av kjøretøy og klistremerker til avfallsbeholdere
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale på kjøp av skilt, profilering av kjøretøy og klistremerker til avfallsbeholdere

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale på kjøp av skilt og annen merking av oppdragsgivers eksisterende bygningsmasse og containere, profilering av kjøretøy samt klistremerker til avfallsbeholdere. Konkurransen er delt inn i følgende delkonkurranser; 1. Skilt og profilering av kjøretøy 2. Fraksjonsklistremerker til avfallsløsninger

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Trondheim Renholdsverk AS] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law, controlled by a regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale på kjøp av skilt, profilering av kjøretøy og klistremerker til avfallsbeholdere

Description

Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale på kjøp av skilt og annen merking av oppdragsgivers eksisterende bygningsmasse og containere, profilering av kjøretøy samt klistremerker til avfallsbeholdere. Konkurransen er delt inn i følgende delkonkurranser; 1. Skilt og profilering av kjøretøy 2. Fraksjonsklistremerker til avfallsløsninger

Procedure identifier

2021-385722

Internal identifier

13/2021

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Skilt og tilbehør

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

2.1.5 Terms of procurement

Terms of submission

Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders

2

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0001

Title

Skilt og profilering av kjøretøy

Description

Oppdragsgiver planlegger en utrulling av ny merkeordning for kildesortering i løpet av de neste fire årene, dette kan gi et økt volum i avtaleperioden ved blant annet utskifting av skilt på gjenvinningsstasjonen. For mer informasjon om anskaffelsens innhold og omfang, se anskaffelsesdokumenter.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Skilt og tilbehør

Additional classification

Skilt og opplyste skilt

Additional classification

Folie

Additional classification

Skilting

Additional classification

Opplyste trafikkskilt

Additional classification

Veiskilt

Additional classification

Gateskilt

Additional classification

Grafisk design

Additional classification

Demonteringsarbeid

Additional classification

Reklamemateriale

Additional classification

Informasjons- og markedsføringsprodukter

Additional classification

Reklame og markedsføringstjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

1 + 1 år

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO060)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.12.2021

End date

30.11.2023

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

- Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert. • Norske selskap: Firmaattest. • Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig, har tilfredsstillende likviditet og soliditet. Minimum A eller tilsvarende Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kreditt-opplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Utfylt vedlegg 8. Beskrivelse av de to mest relevante tilsvarende leveransene siste 3 år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver må gis fullmakt til å kontakte vedkommende. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem • Dokumentasjon på kvalitetssikringssystem. Det kreves at tilbyder har et miljøstyringssystem • Dokumentasjon på miljøstyringssystem Tilbyder skal ha et forpliktende samarbeidsforhold med ev. underleverandører • Signert forpliktelseserklæring

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Utvikling av produktområde

Weight (percentage, exact)

40

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

60

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=306905&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

06.09.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

86 DAY

Information about public opening

Date/time

06.09.2021 12:00:00+02:00

Place

Heggstadmoen 53, 7080 Heimdal

Additional information

2 representanter fra oppdragsgiver. Åpningen er ikke offentlig tilgjengelig.

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Se vedlegg 11 Kontrakt

Electronic invoicing

Tillatt

Information about review deadlines

§ 25-2.Karensperiode før inngåelse av kontrakt (1) Oppdragsgiveren kan tidligst inngå en kontrakt etter utløpet av en karensperiode som er fastsatt av oppdragsgiveren. Karensperioden skal være minst 10 dager regnet fra dagen etter at meddelelsen om valget av leverandør er sendt. Dersom oppdragsgiveren har gjort unntak fra kravet om bruk av elektronisk kommunikasjon, skal karensperioden være minst 15 dager. (2) Kravet om karensperiode gjelder ikke a) når oppdragsgiveren ikke har plikt til å kunngjøre konkurranse, jf. § 13-3 og § 13-4 b) når den valgte leverandøren er den eneste berørte leverandøren c) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en rammeavtale d) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en dynamisk innkjøpsordning.

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---

5.1 Lot LOT-0002

Title

Fraksjonsklistremerker til avfallsløsninger

Description

Oppdragsgiver planlegger en utrulling av ny merkeordning for kildesortering i løpet av de neste fire årene med blant annet utskifting av fraksjonsklistremerker på avfallsløsninger. Dette kan påvirke oppdragsgivers behov for nye produkter som for eksempel klistremerker/etiketter med RFID til bruk på avfallsbeholdere, samt kjøp på øvrig sortiment. For mer informasjon om anskaffelsens innhold og omfang, se anskaffelsesdokumenter.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Skilt og tilbehør

Additional classification

Trykksaker og relaterte produkter.

Additional classification

Reklameklistermerker og bånd

Additional classification

Reklamemateriale

Additional classification

Informasjons- og markedsføringsprodukter

Additional classification

Reklame og markedsføringstjenester

Additional classification

Trykking og levering

Additional classification

Trykking og relaterte tjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

1 + 1 år

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Trøndelag (NO060)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.12.2021

End date

30.11.2023

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

- Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert. • Norske selskap: Firmaattest. • Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig, har tilfredsstillende likviditet og soliditet. Minimum A eller tilsvarende Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kreditt-opplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Utfylt vedlegg 8. Beskrivelse av de to mest relevante tilsvarende leveransene siste 3 år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver må gis fullmakt til å kontakte vedkommende. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem • Dokumentasjon på kvalitetssikringssystem. Det kreves at tilbyder har et miljøstyringssystem • Dokumentasjon på miljøstyringssystem Tilbyder skal ha et forpliktende samarbeidsforhold med ev. underleverandører • Signert forpliktelseserklæring

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

40

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

60

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=306905&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

06.09.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

86 DAY

Information about public opening

Date/time

06.09.2021 12:00:00+02:00

Place

Heggstadmoen 53, 7080 Heimdal

Additional information

2 representanter fra oppdragsgiver. Åpningen er ikke offentlig tilgjengelig.

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Se vedlegg 11 Kontrakt

Electronic invoicing

Tillatt

Information about review deadlines

§ 25-2.Karensperiode før inngåelse av kontrakt (1) Oppdragsgiveren kan tidligst inngå en kontrakt etter utløpet av en karensperiode som er fastsatt av oppdragsgiveren. Karensperioden skal være minst 10 dager regnet fra dagen etter at meddelelsen om valget av leverandør er sendt. Dersom oppdragsgiveren har gjort unntak fra kravet om bruk av elektronisk kommunikasjon, skal karensperioden være minst 15 dager. (2) Kravet om karensperiode gjelder ikke a) når oppdragsgiveren ikke har plikt til å kunngjøre konkurranse, jf. § 13-3 og § 13-4 b) når den valgte leverandøren er den eneste berørte leverandøren c) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en rammeavtale d) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en dynamisk innkjøpsordning.

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Sør-Trøndelag tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Trondheim Renholdsverk AS

Registration number

988 964 573

Postal address

Heggstadmoen 53

Town

Heimdal

Postcode

7080

Country

Norge

Contact point

Kristin Andreassen

Email

kristin.andreassen@trv.no

Telephone

+47 99228184

Internet address

http://www.trv.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Sør-Trøndelag tingrett

Postal address

Postboks 2317 Torgarden

Town

Trondheim

Postcode

7004

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-385722 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

20.07.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

20.07.2021

Trondheim Renholdsverk AS

Referanse
2021-385722
Kunngjøringsdato
20.07.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter