Rammeavtale på kjøp av skilt, profilering av kjøretøy og klistremerker til avfallsbeholdere
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale på kjøp av skilt og annen merking av oppdragsgivers eksisterende bygningsmasse og containere, profilering av kjøretøy samt klistremerker til avfallsbeholdere. Konkurransen er delt inn i følgende delkonkurranser; 1. Skilt og profilering av kjøretøy 2. Fraksjonsklistremerker til avfallsløsninger
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Trondheim Renholdsverk AS] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law, controlled by a regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale på kjøp av skilt, profilering av kjøretøy og klistremerker til avfallsbeholdere
Description
Oppdragsgiver har behov for en rammeavtale på kjøp av skilt og annen merking av oppdragsgivers eksisterende bygningsmasse og containere, profilering av kjøretøy samt klistremerker til avfallsbeholdere. Konkurransen er delt inn i følgende delkonkurranser; 1. Skilt og profilering av kjøretøy 2. Fraksjonsklistremerker til avfallsløsninger
Procedure identifier
2021-385722
Internal identifier
13/2021
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Skilt og tilbehør
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
2.1.5 Terms of procurement
Terms of submission
Maximum number of lots for which one tenderer can submit tenders
2
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0001
Title
Skilt og profilering av kjøretøy
Description
Oppdragsgiver planlegger en utrulling av ny merkeordning for kildesortering i løpet av de neste fire årene, dette kan gi et økt volum i avtaleperioden ved blant annet utskifting av skilt på gjenvinningsstasjonen. For mer informasjon om anskaffelsens innhold og omfang, se anskaffelsesdokumenter.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Skilt og tilbehør
Additional classification
Skilt og opplyste skilt
Additional classification
Folie
Additional classification
Skilting
Additional classification
Opplyste trafikkskilt
Additional classification
Veiskilt
Additional classification
Gateskilt
Additional classification
Grafisk design
Additional classification
Demonteringsarbeid
Additional classification
Reklamemateriale
Additional classification
Informasjons- og markedsføringsprodukter
Additional classification
Reklame og markedsføringstjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1 + 1 år
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.12.2021
End date
30.11.2023
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
- Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert. • Norske selskap: Firmaattest. • Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig, har tilfredsstillende likviditet og soliditet. Minimum A eller tilsvarende Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kreditt-opplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Utfylt vedlegg 8. Beskrivelse av de to mest relevante tilsvarende leveransene siste 3 år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver må gis fullmakt til å kontakte vedkommende. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem • Dokumentasjon på kvalitetssikringssystem. Det kreves at tilbyder har et miljøstyringssystem • Dokumentasjon på miljøstyringssystem Tilbyder skal ha et forpliktende samarbeidsforhold med ev. underleverandører • Signert forpliktelseserklæring
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Utvikling av produktområde
Weight (percentage, exact)
40
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
60
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=306905&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
06.09.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
86 DAY
Information about public opening
Date/time
06.09.2021 12:00:00+02:00
Place
Heggstadmoen 53, 7080 Heimdal
Additional information
2 representanter fra oppdragsgiver. Åpningen er ikke offentlig tilgjengelig.
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Se vedlegg 11 Kontrakt
Electronic invoicing
Tillatt
Information about review deadlines
§ 25-2.Karensperiode før inngåelse av kontrakt (1) Oppdragsgiveren kan tidligst inngå en kontrakt etter utløpet av en karensperiode som er fastsatt av oppdragsgiveren. Karensperioden skal være minst 10 dager regnet fra dagen etter at meddelelsen om valget av leverandør er sendt. Dersom oppdragsgiveren har gjort unntak fra kravet om bruk av elektronisk kommunikasjon, skal karensperioden være minst 15 dager. (2) Kravet om karensperiode gjelder ikke a) når oppdragsgiveren ikke har plikt til å kunngjøre konkurranse, jf. § 13-3 og § 13-4 b) når den valgte leverandøren er den eneste berørte leverandøren c) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en rammeavtale d) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en dynamisk innkjøpsordning.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sør-Trøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---
5.1 Lot LOT-0002
Title
Fraksjonsklistremerker til avfallsløsninger
Description
Oppdragsgiver planlegger en utrulling av ny merkeordning for kildesortering i løpet av de neste fire årene med blant annet utskifting av fraksjonsklistremerker på avfallsløsninger. Dette kan påvirke oppdragsgivers behov for nye produkter som for eksempel klistremerker/etiketter med RFID til bruk på avfallsbeholdere, samt kjøp på øvrig sortiment. For mer informasjon om anskaffelsens innhold og omfang, se anskaffelsesdokumenter.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Skilt og tilbehør
Additional classification
Trykksaker og relaterte produkter.
Additional classification
Reklameklistermerker og bånd
Additional classification
Reklamemateriale
Additional classification
Informasjons- og markedsføringsprodukter
Additional classification
Reklame og markedsføringstjenester
Additional classification
Trykking og levering
Additional classification
Trykking og relaterte tjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
1 + 1 år
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Trøndelag (NO060)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.12.2021
End date
30.11.2023
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
- Tilbyder skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyder er etablert. • Norske selskap: Firmaattest. • Utenlandske selskaper: Dokumentasjon på at selskapet er registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten tilbyderen er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Tilbyderen skal ha økonomisk kapasitet til å gjennomføre oppdraget/avtalen. Det kreves at tilbyderen er kredittverdig, har tilfredsstillende likviditet og soliditet. Minimum A eller tilsvarende Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Kredittvurderingen skal ikke være eldre enn 3 måneder. Kredittratingen skal være utført av kreditt-opplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Tilbyder skal ha erfaring fra tilsvarende oppdrag. Utfylt vedlegg 8. Beskrivelse av de to mest relevante tilsvarende leveransene siste 3 år. Herunder opplysninger om verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post). Oppdragsgiver må gis fullmakt til å kontakte vedkommende. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Det kreves at tilbyder har et kvalitetssikringssystem • Dokumentasjon på kvalitetssikringssystem. Det kreves at tilbyder har et miljøstyringssystem • Dokumentasjon på miljøstyringssystem Tilbyder skal ha et forpliktende samarbeidsforhold med ev. underleverandører • Signert forpliktelseserklæring
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
40
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
60
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=306905&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
06.09.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
86 DAY
Information about public opening
Date/time
06.09.2021 12:00:00+02:00
Place
Heggstadmoen 53, 7080 Heimdal
Additional information
2 representanter fra oppdragsgiver. Åpningen er ikke offentlig tilgjengelig.
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Se vedlegg 11 Kontrakt
Electronic invoicing
Tillatt
Information about review deadlines
§ 25-2.Karensperiode før inngåelse av kontrakt (1) Oppdragsgiveren kan tidligst inngå en kontrakt etter utløpet av en karensperiode som er fastsatt av oppdragsgiveren. Karensperioden skal være minst 10 dager regnet fra dagen etter at meddelelsen om valget av leverandør er sendt. Dersom oppdragsgiveren har gjort unntak fra kravet om bruk av elektronisk kommunikasjon, skal karensperioden være minst 15 dager. (2) Kravet om karensperiode gjelder ikke a) når oppdragsgiveren ikke har plikt til å kunngjøre konkurranse, jf. § 13-3 og § 13-4 b) når den valgte leverandøren er den eneste berørte leverandøren c) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en rammeavtale d) når oppdragsgiveren tildeler kontrakter under en dynamisk innkjøpsordning.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Sør-Trøndelag tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Trondheim Renholdsverk AS ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Trondheim Renholdsverk AS
Registration number
988 964 573
Postal address
Heggstadmoen 53
Town
Heimdal
Postcode
7080
Country
Norge
Contact point
Kristin Andreassen
kristin.andreassen@trv.no
Telephone
+47 99228184
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Sør-Trøndelag tingrett
Postal address
Postboks 2317 Torgarden
Town
Trondheim
Postcode
7004
Country
Norge
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-385722 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
20.07.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
20.07.2021
Trondheim Renholdsverk AS
- Referanse
- 2021-385722
- Kunngjøringsdato
- 20.07.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter