Digitalisering av arkiv til barnevern og PPT
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har behov for å inngå en avtale på digitalisering av papirbaserte arkiv hos barnevern og PPT. Det anslås at dette består av henholdsvis 155 og 58 hyllemeter. Arkivene består av brev inn/ut, vedtak, rapporter, utredninger, saksfremlegg, løpende journalnotater, avtaler, planer, med mer. Oppdragsgiver ønsker å digitalisere sine papirarkiver hos barnevern og PPT. Dette innebærer å skanne dokumenter for tilgjengeliggjøring i kundens arkivkjerne, Documaster, iht. NOARK5-standarden. Papirarkivene skal til slutt avleveres til kundens arkivdepot (Interkommunalt arkiv i Rogaland). Arkivene er ryddet på forhånd, men det må forventes fjerning av stifter og mindre ordningstiltak i arkivet på 66 hyllemeter.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sandnes kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Digitalisering av arkiv til barnevern og PPT
Description
Oppdragsgiver har behov for å inngå en avtale på digitalisering av papirbaserte arkiv hos barnevern og PPT. Det anslås at dette består av henholdsvis 155 og 58 hyllemeter. Arkivene består av brev inn/ut, vedtak, rapporter, utredninger, saksfremlegg, løpende journalnotater, avtaler, planer, med mer. Oppdragsgiver ønsker å digitalisere sine papirarkiver hos barnevern og PPT. Dette innebærer å skanne dokumenter for tilgjengeliggjøring i kundens arkivkjerne, Documaster, iht. NOARK5-standarden. Papirarkivene skal til slutt avleveres til kundens arkivdepot (Interkommunalt arkiv i Rogaland). Arkivene er ryddet på forhånd, men det må forventes fjerning av stifter og mindre ordningstiltak i arkivet på 66 hyllemeter.
Procedure identifier
2021-377409
Internal identifier
20/35655
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkivtjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
2 500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Digitalisering av arkiv til barnevern og PPT
Description
Oppdragsgiver har behov for å inngå en avtale på digitalisering av papirbaserte arkiv hos barnevern og PPT. Det anslås at dette består av henholdsvis 155 og 58 hyllemeter. Arkivene består av brev inn/ut, vedtak, rapporter, utredninger, saksfremlegg, løpende journalnotater, avtaler, planer, med mer. Oppdragsgiver ønsker å digitalisere sine papirarkiver hos barnevern og PPT. Dette innebærer å skanne dokumenter for tilgjengeliggjøring i kundens arkivkjerne, Documaster, iht. NOARK5-standarden. Papirarkivene skal til slutt avleveres til kundens arkivdepot (Interkommunalt arkiv i Rogaland). Arkivene er ryddet på forhånd, men det må forventes fjerning av stifter og mindre ordningstiltak i arkivet på 66 hyllemeter.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Arkivtjenester
Additional classification
Skanningstjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Oppdragsgiver ønsker opsjon på at leverandøren skal registrere alle dokumenter som individuelle journalposter. Registrering av journalpost med tilhørende metadata skal være i henhold til Vedlegg 3 - Registreringsveileder og samlekategorier.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.08.2021
End date
31.12.2099
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
2 500 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan. Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest. - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. - Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder-ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Leverandøren skal ha erfaring fra minst to relevante oppdrag som beskrevet i konkurransegrunnlaget med vedlegg, hva gjelder omfang og kompleksitet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301257&B=SANDNES ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
15.06.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
92 DAY
Information about public opening
Date/time
15.06.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
Information about review deadlines
Eventuell klage bes sendes oppdragsgiver via KGV for behandling hos kommunens anskaffelsesenhet.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Jæren tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sandnes kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sandnes kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sandnes kommune
Registration number
964 965 137
Postal address
Rådhusgata 1
Town
Sandnes
Postcode
4306
Country
Norge
Contact point
Lisbeth Kvilstad Heskja
lisbeth.kvilstad.heskja@sandnes.kommune.no
Telephone
+47 51335337
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Jæren tingrett
Town
Sandnes
Postcode
4306
Country
Norge
regnskap@sandnes.kommune.no
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-377409 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
12.05.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
12.05.2021
Sandnes kommune
- Referanse
- 2021-377409
- Kunngjøringsdato
- 12.05.2021
- Estimert verdi
- 2 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter