Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDigitalisering av arkiv til barnevern og PPT
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Digitalisering av arkiv til barnevern og PPT

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver har behov for å inngå en avtale på digitalisering av papirbaserte arkiv hos barnevern og PPT. Det anslås at dette består av henholdsvis 155 og 58 hyllemeter. Arkivene består av brev inn/ut, vedtak, rapporter, utredninger, saksfremlegg, løpende journalnotater, avtaler, planer, med mer. Oppdragsgiver ønsker å digitalisere sine papirarkiver hos barnevern og PPT. Dette innebærer å skanne dokumenter for tilgjengeliggjøring i kundens arkivkjerne, Documaster, iht. NOARK5-standarden. Papirarkivene skal til slutt avleveres til kundens arkivdepot (Interkommunalt arkiv i Rogaland). Arkivene er ryddet på forhånd, men det må forventes fjerning av stifter og mindre ordningstiltak i arkivet på 66 hyllemeter.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sandnes kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Digitalisering av arkiv til barnevern og PPT

Description

Oppdragsgiver har behov for å inngå en avtale på digitalisering av papirbaserte arkiv hos barnevern og PPT. Det anslås at dette består av henholdsvis 155 og 58 hyllemeter. Arkivene består av brev inn/ut, vedtak, rapporter, utredninger, saksfremlegg, løpende journalnotater, avtaler, planer, med mer. Oppdragsgiver ønsker å digitalisere sine papirarkiver hos barnevern og PPT. Dette innebærer å skanne dokumenter for tilgjengeliggjøring i kundens arkivkjerne, Documaster, iht. NOARK5-standarden. Papirarkivene skal til slutt avleveres til kundens arkivdepot (Interkommunalt arkiv i Rogaland). Arkivene er ryddet på forhånd, men det må forventes fjerning av stifter og mindre ordningstiltak i arkivet på 66 hyllemeter.

Procedure identifier

2021-377409

Internal identifier

20/35655

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Arkivtjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

2 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Digitalisering av arkiv til barnevern og PPT

Description

Oppdragsgiver har behov for å inngå en avtale på digitalisering av papirbaserte arkiv hos barnevern og PPT. Det anslås at dette består av henholdsvis 155 og 58 hyllemeter. Arkivene består av brev inn/ut, vedtak, rapporter, utredninger, saksfremlegg, løpende journalnotater, avtaler, planer, med mer. Oppdragsgiver ønsker å digitalisere sine papirarkiver hos barnevern og PPT. Dette innebærer å skanne dokumenter for tilgjengeliggjøring i kundens arkivkjerne, Documaster, iht. NOARK5-standarden. Papirarkivene skal til slutt avleveres til kundens arkivdepot (Interkommunalt arkiv i Rogaland). Arkivene er ryddet på forhånd, men det må forventes fjerning av stifter og mindre ordningstiltak i arkivet på 66 hyllemeter.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Arkivtjenester

Additional classification

Skanningstjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Oppdragsgiver ønsker opsjon på at leverandøren skal registrere alle dokumenter som individuelle journalposter. Registrering av journalpost med tilhørende metadata skal være i henhold til Vedlegg 3 - Registreringsveileder og samlekategorier.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Rogaland (NO0A1)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.08.2021

End date

31.12.2099

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

2 500 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Leverandøren skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Leverandøren skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan. Dokumentasjonskrav: - Norske selskaper: Firmaattest. - Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. - Skatteattest, ikke eldre enn 6 måneder.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå en vurdering som «kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder-ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som oppdragsgiver anser egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Leverandøren skal ha erfaring fra minst to relevante oppdrag som beskrevet i konkurransegrunnlaget med vedlegg, hva gjelder omfang og kompleksitet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov. Leverandøren kan dokumentere erfaringen ved å vise til kompetanse til personell han råder over og kan benytte til dette oppdraget, selv om erfaringen er opparbeidet mens personellet har utført tjeneste for en annen leverandør.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=301257&B=SANDNES ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

15.06.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

92 DAY

Information about public opening

Date/time

15.06.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

Information about review deadlines

Eventuell klage bes sendes oppdragsgiver via KGV for behandling hos kommunens anskaffelsesenhet.

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Jæren tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sandnes kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Sandnes kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sandnes kommune

Registration number

964 965 137

Postal address

Rådhusgata 1

Town

Sandnes

Postcode

4306

Country

Norge

Contact point

Lisbeth Kvilstad Heskja

Email

lisbeth.kvilstad.heskja@sandnes.kommune.no

Telephone

+47 51335337

Internet address

www.sandnes.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Jæren tingrett

Town

Sandnes

Postcode

4306

Country

Norge

Email

regnskap@sandnes.kommune.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-377409 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

12.05.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

12.05.2021

Sandnes kommune

Referanse
2021-377409
Kunngjøringsdato
12.05.2021
Estimert verdi
2 500 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter