Rammeavtale - Konsulentbistand til utvikling for FRAM: Fremtidens billettering
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Møre og Romsdal Fylkeskommune ved Samferdselsavdelingen (heretter kalt Oppdragsgiver). Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med èn leverandør. Avtalen vil ha en varighet på to år, med mulighet for forlengelse med inntil to år. Leverandør skal bistå Oppdragsgiver med å utvikle og videreutvikle en ny billetteringsløsning for Oppdragsgiver og medlemmene i OOS-et. Totalt antall timer på denne anskaffelsen er estimert til å være om lag 8 000 timer for hele kontraktsperioden. Arbeidsmengden som legges ned vil variere i løpet av kontraktsperioden. Dette er fremstilt i Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelsen. Estimert antall timer er ikke bindende for Oppdragsgiver, og kan endres både opp og ned i forhold til estimatet. Se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til Kontrakt for mer informasjon om oppdraget.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale - Konsulentbistand til utvikling for FRAM: Fremtidens billettering
Description
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Møre og Romsdal Fylkeskommune ved Samferdselsavdelingen (heretter kalt Oppdragsgiver). Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med èn leverandør. Avtalen vil ha en varighet på to år, med mulighet for forlengelse med inntil to år. Leverandør skal bistå Oppdragsgiver med å utvikle og videreutvikle en ny billetteringsløsning for Oppdragsgiver og medlemmene i OOS-et. Totalt antall timer på denne anskaffelsen er estimert til å være om lag 8 000 timer for hele kontraktsperioden. Arbeidsmengden som legges ned vil variere i løpet av kontraktsperioden. Dette er fremstilt i Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelsen. Estimert antall timer er ikke bindende for Oppdragsgiver, og kan endres både opp og ned i forhold til estimatet. Se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til Kontrakt for mer informasjon om oppdraget.
Procedure identifier
2021-375741
Internal identifier
2021/5305
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programvareutvikling
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
7 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale - Konsulentbistand til utvikling for FRAM: Fremtidens billettering
Description
Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Møre og Romsdal Fylkeskommune ved Samferdselsavdelingen (heretter kalt Oppdragsgiver). Oppdragsgiver er med i et Offentlig-Offentlig Samarbeid (OOS). Medlemmene i OOSet er pt. AtB, Nordland Fylkeskommune, EnTur og AKT. OOSet vil være medoppdragsgiver på denne rammeavtalen. Alle medlemmene i det Offentlig-Offentlig Samarbeidet skal kunne benytte seg av denne avtalen på oppdrag knyttet til OOS-et. Alle avrop på rammeavtalen skal gå via Oppdragsgiver. Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med èn leverandør. Avtalen vil ha en varighet på to år, med mulighet for forlengelse med inntil to år. Leverandør skal bistå Oppdragsgiver med å utvikle og videreutvikle en ny billetteringsløsning for Oppdragsgiver og medlemmene i OOS-et. Arbeidssted for seniorutvikler app/nettbutikk vil i hovedsak være sammen med AtB i Deres lokaler i Prinsens Gate i Trondheim. Der skal utviklere samarbeide med et eksisterende utviklingsteam som allerede i lengre tid har arbeidet med billetteringsløsningen. Seniorutvikler integrasjon skal ha arbeidssted etter avtale, men må regne med tett kontakt med Oppdragsgiver i Molde. Oppdragsgiver har hovedkontor i Molde - Fylkeshuset i Julsundvegen 9. Totalt antall timer på denne anskaffelsen er estimert til å være om lag 8 000 timer for hele kontraktsperioden. Arbeidsmengden som legges ned vil variere i løpet av kontraktsperioden. Dette er fremstilt i Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelsen. Estimert antall timer er ikke bindende for Oppdragsgiver, og kan endres både opp og ned i forhold til estimatet. Se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til Kontrakt for mer informasjon om oppdraget.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Programvareutvikling
Additional classification
Automatisk avgiftsbetaling
Additional classification
Programvare for transaksjonsservere
Additional classification
Programmering i forbindelse med applikasjonsprogrammer
Additional classification
Leverandør av applikasjonstjenester
Additional classification
Utvikling av kundespesifisert programvare
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare for transasksjonsprosessering
Additional classification
Programmering av software og rådgivning
Additional classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtalen kan forlenges med inntil to år
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Møre og Romsdal (NO0A3)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Avtalen kan forlenges med inntil to år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
7 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/153014692.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
03.05.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
4 MONTH
Information about public opening
Date/time
03.05.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Romsdal Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel
Registration number
944183779
Postal address
Julsundvegen 9
Town
MOLDE
Postcode
6404
Country
Norge
Contact point
Anne Høystakli
anne.hoystakli@mrfylke.no
Telephone
+47 71280274
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Romsdal Tingrett
Town
Molde
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-375741 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
29.03.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
29.03.2021
Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel
- Referanse
- 2021-375741
- Kunngjøringsdato
- 29.03.2021
- Estimert verdi
- 7 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter