Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale - Konsulentbistand til utvikling for FRAM: Fremtidens billettering
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale - Konsulentbistand til utvikling for FRAM: Fremtidens billettering

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Møre og Romsdal Fylkeskommune ved Samferdselsavdelingen (heretter kalt Oppdragsgiver). Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med èn leverandør. Avtalen vil ha en varighet på to år, med mulighet for forlengelse med inntil to år. Leverandør skal bistå Oppdragsgiver med å utvikle og videreutvikle en ny billetteringsløsning for Oppdragsgiver og medlemmene i OOS-et. Totalt antall timer på denne anskaffelsen er estimert til å være om lag 8 000 timer for hele kontraktsperioden. Arbeidsmengden som legges ned vil variere i løpet av kontraktsperioden. Dette er fremstilt i Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelsen. Estimert antall timer er ikke bindende for Oppdragsgiver, og kan endres både opp og ned i forhold til estimatet. Se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til Kontrakt for mer informasjon om oppdraget.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale - Konsulentbistand til utvikling for FRAM: Fremtidens billettering

Description

Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Møre og Romsdal Fylkeskommune ved Samferdselsavdelingen (heretter kalt Oppdragsgiver). Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med èn leverandør. Avtalen vil ha en varighet på to år, med mulighet for forlengelse med inntil to år. Leverandør skal bistå Oppdragsgiver med å utvikle og videreutvikle en ny billetteringsløsning for Oppdragsgiver og medlemmene i OOS-et. Totalt antall timer på denne anskaffelsen er estimert til å være om lag 8 000 timer for hele kontraktsperioden. Arbeidsmengden som legges ned vil variere i løpet av kontraktsperioden. Dette er fremstilt i Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelsen. Estimert antall timer er ikke bindende for Oppdragsgiver, og kan endres både opp og ned i forhold til estimatet. Se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til Kontrakt for mer informasjon om oppdraget.

Procedure identifier

2021-375741

Internal identifier

2021/5305

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvareutvikling

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

7 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale - Konsulentbistand til utvikling for FRAM: Fremtidens billettering

Description

Oppdragsgiver for denne anskaffelsen er Møre og Romsdal Fylkeskommune ved Samferdselsavdelingen (heretter kalt Oppdragsgiver). Oppdragsgiver er med i et Offentlig-Offentlig Samarbeid (OOS). Medlemmene i OOSet er pt. AtB, Nordland Fylkeskommune, EnTur og AKT. OOSet vil være medoppdragsgiver på denne rammeavtalen. Alle medlemmene i det Offentlig-Offentlig Samarbeidet skal kunne benytte seg av denne avtalen på oppdrag knyttet til OOS-et. Alle avrop på rammeavtalen skal gå via Oppdragsgiver. Oppdragsgiver skal inngå en rammeavtale med èn leverandør. Avtalen vil ha en varighet på to år, med mulighet for forlengelse med inntil to år. Leverandør skal bistå Oppdragsgiver med å utvikle og videreutvikle en ny billetteringsløsning for Oppdragsgiver og medlemmene i OOS-et. Arbeidssted for seniorutvikler app/nettbutikk vil i hovedsak være sammen med AtB i Deres lokaler i Prinsens Gate i Trondheim. Der skal utviklere samarbeide med et eksisterende utviklingsteam som allerede i lengre tid har arbeidet med billetteringsløsningen. Seniorutvikler integrasjon skal ha arbeidssted etter avtale, men må regne med tett kontakt med Oppdragsgiver i Molde. Oppdragsgiver har hovedkontor i Molde - Fylkeshuset i Julsundvegen 9. Totalt antall timer på denne anskaffelsen er estimert til å være om lag 8 000 timer for hele kontraktsperioden. Arbeidsmengden som legges ned vil variere i løpet av kontraktsperioden. Dette er fremstilt i Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelsen. Estimert antall timer er ikke bindende for Oppdragsgiver, og kan endres både opp og ned i forhold til estimatet. Se Vedlegg 3 Kravspesifikasjon, Vedlegg 4 Oppdragsbeskrivelse og Vedlegg 6 Bilag til Kontrakt for mer informasjon om oppdraget.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Programvareutvikling

Additional classification

Automatisk avgiftsbetaling

Additional classification

Programvare for transaksjonsservere

Additional classification

Programmering i forbindelse med applikasjonsprogrammer

Additional classification

Leverandør av applikasjonstjenester

Additional classification

Utvikling av kundespesifisert programvare

Additional classification

Utviklingstjenester relatert til Programvare for transasksjonsprosessering

Additional classification

Programmering av software og rådgivning

Additional classification

Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtalen kan forlenges med inntil to år

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Møre og Romsdal (NO0A3)

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Avtalen kan forlenges med inntil to år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

7 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/153014692.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

03.05.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

4 MONTH

Information about public opening

Date/time

03.05.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Romsdal Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel

Registration number

944183779

Postal address

Julsundvegen 9

Town

MOLDE

Postcode

6404

Country

Norge

Contact point

Anne Høystakli

Email

anne.hoystakli@mrfylke.no

Telephone

+47 71280274

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Romsdal Tingrett

Town

Molde

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-375741 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

29.03.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

29.03.2021

Møre og Romsdal Fylkeskommune, Samferdsel

Referanse
2021-375741
Kunngjøringsdato
29.03.2021
Estimert verdi
7 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter