Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterEndoskopiutstyr for levering til Helse Stavanger HF - Kvalifikasjonsfase - Ny utlysning
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Endoskopiutstyr for levering til Helse Stavanger HF - Kvalifikasjonsfase - Ny utlysning

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Kvalifikasjonsfase: Se kvalifikasjonskrav i Mercell og i konkurransebestemmelsene. Informasjon om anskaffelsen: Oppdragsgiver ønsker tilbud på kjøp av  endoskopiutstyr til bruk på Stavanger Universitetssykehus, Helse Stavanger HF. Kjøpsavtalen skal benyttes ved utskiftning og supplering av utstyrsparken. Kjøpsavtalen vil ha gyldighet utstyrets levetid. Oppdragsgiver planlegger å kjøpe 3 komplette endoskopi rack med tilbehør i 2022. Oppdragsgiver ønsker tilbud på opsjon på kjøp av 15 endoskopirack med tilbehør, samt diverse skop.  Opsjon på oppgradering til 4K,  3D og Service.  Se  Bilag 1- Prisskjema for komplett liste og nærmere beskrivelse. Se også Bilag 2 - Kravspesifikasjon nærmere beskrivelse. Vær oppmerksom på at kravspesfikasjonen er endret fra første utlysning og at behovet også er noe endret for avdeling for Urologi. Frist for å stille spørsmål i kvalifikasjonsfasen er 14.11.2021 kl. 12.00.  Klikk her https://permalink.mercell.com/165653398.aspx

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[SYKEHUSINNKJØP HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Endoskopiutstyr for levering til Helse Stavanger HF - Kvalifikasjonsfase - Ny utlysning

Description

Kvalifikasjonsfase: Se kvalifikasjonskrav i Mercell og i konkurransebestemmelsene. Informasjon om anskaffelsen: Oppdragsgiver ønsker tilbud på kjøp av  endoskopiutstyr til bruk på Stavanger Universitetssykehus, Helse Stavanger HF. Kjøpsavtalen skal benyttes ved utskiftning og supplering av utstyrsparken. Kjøpsavtalen vil ha gyldighet utstyrets levetid. Oppdragsgiver planlegger å kjøpe 3 komplette endoskopi rack med tilbehør i 2022. Oppdragsgiver ønsker tilbud på opsjon på kjøp av 15 endoskopirack med tilbehør, samt diverse skop.  Opsjon på oppgradering til 4K,  3D og Service.  Se  Bilag 1- Prisskjema for komplett liste og nærmere beskrivelse. Se også Bilag 2 - Kravspesifikasjon nærmere beskrivelse. Vær oppmerksom på at kravspesfikasjonen er endret fra første utlysning og at behovet også er noe endret for avdeling for Urologi. Frist for å stille spørsmål i kvalifikasjonsfasen er 14.11.2021 kl. 12.00.  Klikk her https://permalink.mercell.com/165653398.aspx

Procedure identifier

2021-368071

Internal identifier

2021/1766

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Endoskoper

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Endoskopiutstyr for levering til Helse Stavanger HF - Kvalifikasjonsfase - Ny utlysning

Description

Kjøpsavtalen skal benyttes ved utskiftning og supplering av utstyrsparken for endoskopiutstyr. Kjøpsavtalen skal være gyldig i utstyrets levetid. Det er forventes å kjøpe 3 komplette endoskopi rack med tilbehør i 2022. Opsjon på kjøp av 15 endoskopirack med tilbehør, samt diverse skop. For komplett liste over opsjoner se Bilag 1- Prisskjema.  Endoskopirackene skal leveres med siste tilgjengelige teknologi med utviklingsmuligheter. Opsjon på oppgradering til 4K, 3D og service. Opsjonene på kjøp av utstyr/produkt har varighet/gyldighet på 8 år. Utstyret skal installeres på Stavanger Universitetssykehus i Helse Stavanger HF.  Det er noe usikkerhet i forhold til budsjettrammer og organisering av drift i forbindelse med nye SUS. Det er relativt stor usikkerhet i forhold til uttak av opsjoner. De opsjoner som Oppdragsgiver har satt opp er derfor vektet med 30 % i evalueringen. Vær oppmerksom på at kravspesfikasjonen er endret fra første utlysning og at behovet også er noe endret for avdeling for Urologi. Se Bilag 2 - Kravspesifikasjon og Bilag 1 - Prisskjema for nærmere beskrivelse. Frist for å stille spørsmål i kvalifikasjonsfasen er 14.11.2021 kl. 12.00. 

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Endoskoper

Additional classification

Apparatur til endoskopi og endokirurgi

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på kjøp av 15 endoskopirack med tilbehør, samt diverse skop. Totalt antall, inklusiv opsjoner, vil være 18 komplette endoskopirack. For komplett liste over opsjoner se Bilag 1- Prisskjema. Opsjon på oppgradering til 4K, og opsjon på oppgradering til 3D. Opsjonene på kjøp av utstyr/produkt har varighet/gyldighet på 8 år. Utstyret skal installeres på Stavanger Universitetssykehus i Helse Stavanger HF. (Det vises til Bilag 1- Prisskjema for fullstendig oversikt). Det er noe usikkerhet i forhold til budsjettrammer og organisering av drift i forbindelse med nye SUS. Det er relativt stor usikkerhet i forhold til uttak av opsjoner. De opsjoner som Oppdragsgiver har satt opp er derfor vektet med 30 % i evalueringen. Samt opsjon på service.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Rogaland (NO0A1)

5.1.3 Estimated duration

Duration

120 MONTH

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/165653398.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2021-09-07

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

29.11.2021 08:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

8 MONTH

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Stavanger Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ SYKEHUSINNKJØP HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

SYKEHUSINNKJØP HF

Registration number

916879067

Postal address

Postboks 40

Town

VADSØ

Postcode

9811

Country

Norge

Contact point

Postmottak Sykehusinnkjøp

Email

post@sykehusinnkjop.no

Telephone

+47 78950700

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Stavanger Tingrett

Town

Stavanger

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-368071 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

25.10.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

25.10.2021

SYKEHUSINNKJØP HF

Referanse
2021-368071
Kunngjøringsdato
25.10.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter