Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKjøp av renholdstjenester
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kjøp av renholdstjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver skal inngå avtale om renholdstjenester med én leverandør. Oppdraget omfatter renhold av NHHs lokaler i Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum. Med renholdstjenester menes: - Regelmessig renhold - Periodisk rengjøring - Regelmessige tilleggstjenester - Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt) Denne konkurransen er basert på NS-INSTA 800- renhold.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Norges Handelshøyskole] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

Education

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kjøp av renholdstjenester

Description

Oppdragsgiver skal inngå avtale om renholdstjenester med én leverandør. Oppdraget omfatter renhold av NHHs lokaler i Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum. Med renholdstjenester menes: - Regelmessig renhold - Periodisk rengjøring - Regelmessige tilleggstjenester - Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt) Denne konkurransen er basert på NS-INSTA 800- renhold.

Procedure identifier

2021-366745

Internal identifier

21/01568

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Renholds- og saniteringstjenester

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwdjktops

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kjøp av renholdstjenester

Description

Oppdragsgiver skal inngå avtale om renholdstjenester med én leverandør. Oppdraget omfatter renhold av NHHs lokaler i Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum. Med renholdstjenester menes: - Regelmessig renhold - Periodisk rengjøring - Regelmessige tilleggstjenester - Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt) Denne konkurransen er basert på NS-INSTA 800- renhold.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Renholds- og saniteringstjenester

Additional classification

Rengjøring

Additional classification

Renholdstjenester for lokaler, bygninger og vinduer

Additional classification

Renholdstjenester for kontor, skole og kontorutstyr

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon 1: Håndtering av sanitetsbind, parfymering og skifte av toalettbørster samt påfyll av antibac i fastmonterte beholdere i publikumsarealene. Opsjon 2: Avfallstømming på alle kontorarbeidsplasser og i alle undervisningsrommer. Opsjon 3: Opsjon på service av kaffemaskiner (estimert tidsbruk ca 10 min per maskin).

5.1.2 Place of performance

Postal address

Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum.

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

20 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Det vil bli avholdt befaring dagene 6-7. mai 2021. Nærmere opplysninger om tidspunkt vil bli kommunisert via KGV. Hver leverandør kan stille med maksimalt 2 personer. Påmelding til befaring bes sendt snarest mulig, og senest innen utgangen av onsdag, 5. mai 2021.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandøren skal være godkjent i Arbeidstilsynets renholdsregister. For leverandører som ikke er godkjent enda, skal de ha søknad under behandling. Dersom leverandøren ikke blir godkjent av Arbeidstilsynet, vil kontrakten opphøre med umiddelbar virkning. Dokumentasjonskrav: Kopi av godkjennelse utstedt av Arbeidstilsynet. For leverandører som enda ikke er godkjent, kan kopi av søknad / bekreftelse på søknad leveres.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten (Kredittvurdering som konkluderer med Kredittverdig vil være tilstrekkelig for oppfyllelse). Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

I: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare renholdsoppdrag. Dokumentasjonskrav: Referanseliste over sammenlignbare renholdsoppdrag siste 3-5 år. Leverandører som er nyetablerte og som av den grunn ikke kan framlegge referanser, må sannsynliggjøre at han har forutsetninger for å gjennomføre kontrakten. Tilbyder skal redegjøre for selskapsdannelsen og ansattes kompetanse og erfaring. II:Leverandøren må ha god kapasitet tilpasset oppdragets omfang. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av tilgjengelig teknisk støtteapparat, maskiner eller teknisk utsyr som skal bidra til gjennomføring av kontrakten.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

60

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

40

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.com/doc.aspx?UniqueId=afwdjktops&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

28.05.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

92 DAY

Information about public opening

Date/time

28.05.2021 12:10:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

For dette oppdraget gjelder Forskrift om lønns- og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter (Forskrift 8.februar 2008 nr. 112). For vikarene som blir leid ut til oppdragsgiver gjelder også Arbeidsmiljøloven § 14-12a. Dette er nærmere regulert i rammeavtalen. Ved renholdstjenester kan tilbyder maksimalt ha to ledd i leverandørkjeden under seg. Kontrakten er basert på INSTA 800-renhold.

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Bergen tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Norges Handelshøyskole ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Norges Handelshøyskole

Registration number

974 789 523

Postal address

Helleveien 30

Town

Bergen

Postcode

5045

Country

Norge

Contact point

Agla Margrét Egilsdóttir

Email

agla@odinprosjekt.no

Internet address

https://www.nhh.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Bergen tingrett

Postal address

Postboks 7412

Town

Bergen

Postcode

5020

Country

Norge

Email

bergen.tingrett@domstol.no

Telephone

+55 699700

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-366745 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

23.04.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

23.04.2021

Norges Handelshøyskole

Referanse
2021-366745
Kunngjøringsdato
23.04.2021
Estimert verdi
20 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Utdanning

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter