Kjøp av renholdstjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver skal inngå avtale om renholdstjenester med én leverandør. Oppdraget omfatter renhold av NHHs lokaler i Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum. Med renholdstjenester menes: - Regelmessig renhold - Periodisk rengjøring - Regelmessige tilleggstjenester - Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt) Denne konkurransen er basert på NS-INSTA 800- renhold.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Norges Handelshøyskole] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
Education
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Kjøp av renholdstjenester
Description
Oppdragsgiver skal inngå avtale om renholdstjenester med én leverandør. Oppdraget omfatter renhold av NHHs lokaler i Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum. Med renholdstjenester menes: - Regelmessig renhold - Periodisk rengjøring - Regelmessige tilleggstjenester - Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt) Denne konkurransen er basert på NS-INSTA 800- renhold.
Procedure identifier
2021-366745
Internal identifier
21/01568
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Renholds- og saniteringstjenester
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afwdjktops
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Kjøp av renholdstjenester
Description
Oppdragsgiver skal inngå avtale om renholdstjenester med én leverandør. Oppdraget omfatter renhold av NHHs lokaler i Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum. Med renholdstjenester menes: - Regelmessig renhold - Periodisk rengjøring - Regelmessige tilleggstjenester - Bestillingsrengjøring (bestilles særskilt) Denne konkurransen er basert på NS-INSTA 800- renhold.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Renholds- og saniteringstjenester
Additional classification
Rengjøring
Additional classification
Renholdstjenester for lokaler, bygninger og vinduer
Additional classification
Renholdstjenester for kontor, skole og kontorutstyr
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon 1: Håndtering av sanitetsbind, parfymering og skifte av toalettbørster samt påfyll av antibac i fastmonterte beholdere i publikumsarealene. Opsjon 2: Avfallstømming på alle kontorarbeidsplasser og i alle undervisningsrommer. Opsjon 3: Opsjon på service av kaffemaskiner (estimert tidsbruk ca 10 min per maskin).
5.1.2 Place of performance
Postal address
Helleveien 30 like utenfor Bergen sentrum.
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 12 måneder
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
20 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Det vil bli avholdt befaring dagene 6-7. mai 2021. Nærmere opplysninger om tidspunkt vil bli kommunisert via KGV. Hver leverandør kan stille med maksimalt 2 personer. Påmelding til befaring bes sendt snarest mulig, og senest innen utgangen av onsdag, 5. mai 2021.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav: Leverandøren skal være godkjent i Arbeidstilsynets renholdsregister. For leverandører som ikke er godkjent enda, skal de ha søknad under behandling. Dersom leverandøren ikke blir godkjent av Arbeidstilsynet, vil kontrakten opphøre med umiddelbar virkning. Dokumentasjonskrav: Kopi av godkjennelse utstedt av Arbeidstilsynet. For leverandører som enda ikke er godkjent, kan kopi av søknad / bekreftelse på søknad leveres.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandøren skal ha tilstrekkelig finansiell styrke til å kunne oppfylle kontrakten (Kredittvurdering som konkluderer med Kredittverdig vil være tilstrekkelig for oppfyllelse). Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
I: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare renholdsoppdrag. Dokumentasjonskrav: Referanseliste over sammenlignbare renholdsoppdrag siste 3-5 år. Leverandører som er nyetablerte og som av den grunn ikke kan framlegge referanser, må sannsynliggjøre at han har forutsetninger for å gjennomføre kontrakten. Tilbyder skal redegjøre for selskapsdannelsen og ansattes kompetanse og erfaring. II:Leverandøren må ha god kapasitet tilpasset oppdragets omfang. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av tilgjengelig teknisk støtteapparat, maskiner eller teknisk utsyr som skal bidra til gjennomføring av kontrakten.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
60
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
40
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.com/doc.aspx?UniqueId=afwdjktops&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
28.05.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
92 DAY
Information about public opening
Date/time
28.05.2021 12:10:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
For dette oppdraget gjelder Forskrift om lønns- og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter (Forskrift 8.februar 2008 nr. 112). For vikarene som blir leid ut til oppdragsgiver gjelder også Arbeidsmiljøloven § 14-12a. Dette er nærmere regulert i rammeavtalen. Ved renholdstjenester kan tilbyder maksimalt ha to ledd i leverandørkjeden under seg. Kontrakten er basert på INSTA 800-renhold.
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Bergen tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Norges Handelshøyskole ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Norges Handelshøyskole
Registration number
974 789 523
Postal address
Helleveien 30
Town
Bergen
Postcode
5045
Country
Norge
Contact point
Agla Margrét Egilsdóttir
agla@odinprosjekt.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Bergen tingrett
Postal address
Postboks 7412
Town
Bergen
Postcode
5020
Country
Norge
bergen.tingrett@domstol.no
Telephone
+55 699700
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-366745 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
23.04.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
23.04.2021
Norges Handelshøyskole
- Referanse
- 2021-366745
- Kunngjøringsdato
- 23.04.2021
- Estimert verdi
- 20 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Utdanning
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter