PET/CT
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Sykehuset Innlandet HF skal gjennomføre en konkurranse for anskaffelse av 1 stk. High-End PET/CT. Utstyret skal plasseres i Sykehuset Innlandet Elverum. Sykehuset har som mål at utstyret skal være operativt i november /desember 2021. Oppdragsgiver ønsker en løsning med høy grad av tilpasningsmuligheter og som kan oppgraderes/oppdateres i tråd med endringer som kan oppstå. Anskaffelsen skal i tillegg til levering av PET/CT også omfatte levering av arbeidsstasjon/server/klientløsning, takhengt kontrastinjektor og injeksjonsrobot, annet avtalt relevant tilbehør (til bruk på utstyret), samt annet utstyrsspesifikt forbruksmateriell, service- og vedlikeholdsavtaler, og grundig opplæring av brukere på ulike nivåer, ingeniør og fysiker. Som opsjon skal det bl.a. tilbys utstyr for planlegging av stråleterapi.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sykehuset Innlandet HF] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
Helse
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
PET/CT
Description
Sykehuset Innlandet HF skal gjennomføre en konkurranse for anskaffelse av 1 stk. High-End PET/CT. Utstyret skal plasseres i Sykehuset Innlandet Elverum. Sykehuset har som mål at utstyret skal være operativt i november /desember 2021. Oppdragsgiver ønsker en løsning med høy grad av tilpasningsmuligheter og som kan oppgraderes/oppdateres i tråd med endringer som kan oppstå. Anskaffelsen skal i tillegg til levering av PET/CT også omfatte levering av arbeidsstasjon/server/klientløsning, takhengt kontrastinjektor og injeksjonsrobot, annet avtalt relevant tilbehør (til bruk på utstyret), samt annet utstyrsspesifikt forbruksmateriell, service- og vedlikeholdsavtaler, og grundig opplæring av brukere på ulike nivåer, ingeniør og fysiker. Som opsjon skal det bl.a. tilbys utstyr for planlegging av stråleterapi.
Procedure identifier
2021-364916
Internal identifier
21/00798
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinsk utstyr
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
PET/CT
Description
Sykehuset Innlandet HF skal gjennomføre en konkurranse for anskaffelse av 1 stk. High-End PET/CT. Utstyret skal plasseres i Sykehuset Innlandet Elverum. Sykehuset har som mål at utstyret skal være operativt i november /desember 2021. Oppdragsgiver ønsker en løsning med høy grad av tilpasningsmuligheter og som kan oppgraderes/oppdateres i tråd med endringer som kan oppstå. Anskaffelsen skal i tillegg til levering av PET/CT også omfatte levering av arbeidsstasjon/server/klientløsning, takhengt kontrastinjektor og injeksjonsrobot, annet avtalt relevant tilbehør (til bruk på utstyret), samt annet utstyrsspesifikt forbruksmateriell, service- og vedlikeholdsavtaler, og grundig opplæring av brukere på ulike nivåer, ingeniør og fysiker. Som opsjon skal det bl.a. tilbys utstyr for planlegging av stråleterapi.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Medisinsk utstyr
Additional classification
CT scanner
Additional classification
Gammakameraer
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Konf. konkurransegrunnlaget.
5.1.2 Place of performance
Postal address
Elverum
5.1.3 Estimated duration
Start date
28.06.2021
End date
31.12.2099
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=297182&B=KGVLIGHT ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
26.04.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
183 DAY
Information about public opening
Date/time
26.04.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Hedemarken Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sykehuset Innlandet HF ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sykehuset Innlandet HF ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sykehuset Innlandet HF
Registration number
983 971 709
Postal address
Postboks 104
Town
Brumunddal
Postcode
2381
Country
Norge
Contact point
Erlend Hansen
erlend.hansen@sykehuset-innlandet.no
Telephone
+47 92210833
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Hedemarken Tingrett
Postal address
Østregate 41
Town
Hamar
Postcode
2317
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-364916 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
27.03.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
27.03.2021
Sykehuset Innlandet HF
- Referanse
- 2021-364916
- Kunngjøringsdato
- 27.03.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Helse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter