Hopp til hovedinnhold
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

PET/CT

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Sykehuset Innlandet HF skal gjennomføre en konkurranse for anskaffelse av 1 stk. High-End PET/CT. Utstyret skal plasseres i Sykehuset Innlandet Elverum. Sykehuset har som mål at utstyret skal være operativt i november /desember 2021. Oppdragsgiver ønsker en løsning med høy grad av tilpasningsmuligheter og som kan oppgraderes/oppdateres i tråd med endringer som kan oppstå. Anskaffelsen skal i tillegg til levering av PET/CT også omfatte levering av arbeidsstasjon/server/klientløsning, takhengt kontrastinjektor og injeksjonsrobot, annet avtalt relevant tilbehør (til bruk på utstyret), samt annet utstyrsspesifikt forbruksmateriell, service- og vedlikeholdsavtaler, og grundig opplæring av brukere på ulike nivåer, ingeniør og fysiker. Som opsjon skal det bl.a. tilbys utstyr for planlegging av stråleterapi.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sykehuset Innlandet HF] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

Helse

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

PET/CT

Description

Sykehuset Innlandet HF skal gjennomføre en konkurranse for anskaffelse av 1 stk. High-End PET/CT. Utstyret skal plasseres i Sykehuset Innlandet Elverum. Sykehuset har som mål at utstyret skal være operativt i november /desember 2021. Oppdragsgiver ønsker en løsning med høy grad av tilpasningsmuligheter og som kan oppgraderes/oppdateres i tråd med endringer som kan oppstå. Anskaffelsen skal i tillegg til levering av PET/CT også omfatte levering av arbeidsstasjon/server/klientløsning, takhengt kontrastinjektor og injeksjonsrobot, annet avtalt relevant tilbehør (til bruk på utstyret), samt annet utstyrsspesifikt forbruksmateriell, service- og vedlikeholdsavtaler, og grundig opplæring av brukere på ulike nivåer, ingeniør og fysiker. Som opsjon skal det bl.a. tilbys utstyr for planlegging av stråleterapi.

Procedure identifier

2021-364916

Internal identifier

21/00798

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinsk utstyr

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

PET/CT

Description

Sykehuset Innlandet HF skal gjennomføre en konkurranse for anskaffelse av 1 stk. High-End PET/CT. Utstyret skal plasseres i Sykehuset Innlandet Elverum. Sykehuset har som mål at utstyret skal være operativt i november /desember 2021. Oppdragsgiver ønsker en løsning med høy grad av tilpasningsmuligheter og som kan oppgraderes/oppdateres i tråd med endringer som kan oppstå. Anskaffelsen skal i tillegg til levering av PET/CT også omfatte levering av arbeidsstasjon/server/klientløsning, takhengt kontrastinjektor og injeksjonsrobot, annet avtalt relevant tilbehør (til bruk på utstyret), samt annet utstyrsspesifikt forbruksmateriell, service- og vedlikeholdsavtaler, og grundig opplæring av brukere på ulike nivåer, ingeniør og fysiker. Som opsjon skal det bl.a. tilbys utstyr for planlegging av stråleterapi.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Medisinsk utstyr

Additional classification

CT scanner

Additional classification

Gammakameraer

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Konf. konkurransegrunnlaget.

5.1.2 Place of performance

Postal address

Elverum

5.1.3 Estimated duration

Start date

28.06.2021

End date

31.12.2099

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=297182&B=KGVLIGHT ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

26.04.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

183 DAY

Information about public opening

Date/time

26.04.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Hedemarken Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sykehuset Innlandet HF ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Sykehuset Innlandet HF ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sykehuset Innlandet HF

Registration number

983 971 709

Postal address

Postboks 104

Town

Brumunddal

Postcode

2381

Country

Norge

Contact point

Erlend Hansen

Email

erlend.hansen@sykehuset-innlandet.no

Telephone

+47 92210833

Internet address

www.sihf.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Hedemarken Tingrett

Postal address

Østregate 41

Town

Hamar

Postcode

2317

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-364916 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

27.03.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

27.03.2021

Sykehuset Innlandet HF

Referanse
2021-364916
Kunngjøringsdato
27.03.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Helse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter