Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterKjøp og leasing av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Kjøp og leasing av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Hovedformålet med avtalen er å sikre oppdragsgiver en moderne og oppdatert maskinpark til beste pris for Kunden, ved å etablere én rammeavtale med én leverandør som skal dekke Kundens behov for renholdsmaskiner, tilhørende utstyr og tjenester. Med tilhørende utstyr menes deler og produkter som eksempelvis nalgummi, børster, støvsugerposer, luftfilter etc. Med tilhørende tjenester menes • Service, vedlikehold og reparasjon av maskiner • Lånemaskiner ved service, vedlikehold og reparasjon • Returordning for utrangerte renholdsmaskiner For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt. Basert på historikk, estimeres avtalen å ha en totalverdi på kr 8 - 10 millioner eks. mva. (3 år + opsjon på 1 år, totalt 4 år). Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Kjøp og leasing av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester

Description

Hovedformålet med avtalen er å sikre oppdragsgiver en moderne og oppdatert maskinpark til beste pris for Kunden, ved å etablere én rammeavtale med én leverandør som skal dekke Kundens behov for renholdsmaskiner, tilhørende utstyr og tjenester. Med tilhørende utstyr menes deler og produkter som eksempelvis nalgummi, børster, støvsugerposer, luftfilter etc. Med tilhørende tjenester menes • Service, vedlikehold og reparasjon av maskiner • Lånemaskiner ved service, vedlikehold og reparasjon • Returordning for utrangerte renholdsmaskiner For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt. Basert på historikk, estimeres avtalen å ha en totalverdi på kr 8 - 10 millioner eks. mva. (3 år + opsjon på 1 år, totalt 4 år). Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver.

Procedure identifier

2021-364737

Internal identifier

20/317

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Vaskemaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

10 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Kjøp og leasing av renholdsmaskiner og tilhørende utstyr og tjenester

Description

Hovedformålet med avtalen er å sikre oppdragsgiver en moderne og oppdatert maskinpark til beste pris for Kunden, ved å etablere én rammeavtale med én leverandør som skal dekke Kundens behov for renholdsmaskiner, tilhørende utstyr og tjenester. Med tilhørende utstyr menes deler og produkter som eksempelvis nalgummi, børster, støvsugerposer, luftfilter etc. Med tilhørende tjenester menes • Service, vedlikehold og reparasjon av maskiner • Lånemaskiner ved service, vedlikehold og reparasjon • Returordning for utrangerte renholdsmaskiner For nærmere beskrivelse av leveransen, se bilag 1 til kontrakt. Basert på historikk, estimeres avtalen å ha en totalverdi på kr 8 - 10 millioner eks. mva. (3 år + opsjon på 1 år, totalt 4 år). Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Vaskemaskiner, rensemaskiner og tørkemaskiner

Additional classification

Støvsugere og bonemaskiner til industriell bruk

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Rammeavtalen skal ha en varighet på 3 år fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1 år., totalt 4 år.

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.3 Estimated duration

Duration

36 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Rammeavtalen skal ha en varighet på 3 år fra kontraktsignering. Oppdragsgiver har opsjon på forlengelse av rammeavtalen i ytterligere 1 år., totalt 4 år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

10 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: Leverandør skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Betalte skatter og avgifter. Dokumentasjon: Attest, ikke eldre enn 6 måneder, som bekrefter at leverandør har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av skatter, trygdeavgifter og MVA. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn ved å bruke egen lenke på skatteetaten.no. Utenlandske leverandører skal fremlegge attester fra tilsvarende myndigheter som de norske. Krav: Leverandøren må kunne vise til tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: Kredittvurdering med nøkkeltall fra anerkjent kredittvurderingsselskap, eller annen dokumentasjon på at kravet er oppfylt.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandøren må ha tilstrekkelig evne og erfaring til å kunne gjennomføre leveransen. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens inntil tre mest relevante oppdrag de tre siste årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Leverandøren er selv ansvarlig for at beskrivelsen er av en slik art at den dokumenterer at kravet er oppfylt. Krav: Leverandør må ha tilstrekkelig kapasitet til å gjennomføre leveransen innenfor de angitte rammer og frister. Dokumentasjon: En beskrivelse av leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene. Krav: Leverandøren skal ha et tredjepartsattestert miljøledelsessystem eller –standard, av typen EMAS, ISO 14001, Miljøfyrtårn eller tilsvarende Dokumentasjon: Leverandøren skal legge frem lisensnummer på sertifiseringen og kopi av attest. Oppdragsgiver godtar annen dokumentasjon for tilsvarende miljøledelsessystem eller standard dersom leverandøren ikke har mulighet til å få slike attester innen tilbudsfristen, og dette ikke skyldes leverandøren selv. Dette forutsetter at leverandøren dokumenterer at disse tiltakene tilsvarer de etterspurte miljøledelsessystemene eller -standardene.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=292349&B=DSS ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

08.03.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

92 DAY

Information about public opening

Date/time

08.03.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Mediation organisation

[ Oslo tingrett ] ---

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon ] ---

Organisation providing more information on the review procedures

[ Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Registration number

974 761 424

Postal address

Postboks 8129 Dep

Town

Oslo

Postcode

0032

Country

Norge

Contact point

Camilla Sivesind Tokvam

Email

Camilla-Sivesind.Tokvam@dss.dep.no

Telephone

+47 22249090

Internet address

http://www.dss.dep.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Postal address

Postboks 2106 Vika

Town

Oslo

Postcode

0125

Country

Norge

Email

oslo.tingrett@domstol.no

Telephone

+47 22035200

Roles of this organisation

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

8.1 ORG-0004

Official name

Departementenes sikkerhets- og serviceorganisasjon

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-364737 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

03.02.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

03.02.2021

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter