Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterVeiutstyr, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Veiutstyr, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder rammeavtale for kjøp av veiutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har kommunene årlig handlet veiutstyr for; - Frogn: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Nesodden: 300.000-500.000, maksimalt 800.000- Vestby: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Ås: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000 Anslått samlet årlig volum: 2.700.000 - 3.500.000 eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver. Samlet maksimalverdi for avtalene inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 21.200.000 eks. mva. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Frogn kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Veiutstyr, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder rammeavtale for kjøp av veiutstyr. Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har kommunene årlig handlet veiutstyr for; - Frogn: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Nesodden: 300.000-500.000, maksimalt 800.000- Vestby: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000- Ås: 800.000-1.000.000, maksimalt 1.500.000 Anslått samlet årlig volum: 2.700.000 - 3.500.000 eks mva. Anslaget er ikke bindende for oppdragsgiver. Samlet maksimalverdi for avtalene inkludert eventuelle opsjoner og forventet prisstigning: 21.200.000 eks. mva. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2021-364329

Internal identifier

21164

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Veiutstyr

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afjjzncslu

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Veiutstyr, rammeavtale

Description

Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-11-15 til og med 2023-11-14 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 eller flere leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Veiutstyr

Additional classification

Veivedlikeholdsutstyr

Additional classification

Veimerkingsutstyr

Additional classification

Veimerkinger

Additional classification

Trafikkstyringsutstyr

Additional classification

Informasjonstavler med variabel/oppdatert informasjon

Additional classification

Tilbehør til veier

Additional classification

Barrierekomponenter

Additional classification

Busstoppestolper

Additional classification

Veikjegler

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Start date

15.11.2021

End date

14.11.2023

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende. Støttevirksomheten må i tillegg levere egen skatteattest og ESPD-skjema. Legg til eventuelle slike selskaper som du er avhengig av under steget «underleverandør» i Visma Tendsign, og fyll ut eget ESPD-skjema for denne/disse.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afjjzncslu ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

25.10.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

77 DAY

Information about public opening

Date/time

25.10.2021 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ FOLLO OG NORDRE ØSTFOLD TINGRETT ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Frogn kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Frogn kommune

Registration number

963 999 089

Postal address

P.B. 10

Town

Drøbak

Postcode

1441

Country

Norge

Contact point

Tor Kristian Kristiansen

Email

tor.kristian@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

FOLLO OG NORDRE ØSTFOLD TINGRETT

Town

Ski

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-364329 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

21.09.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

21.09.2021

Frogn kommune

Referanse
2021-364329
Kunngjøringsdato
21.09.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter