Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Resultat
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sola kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge

Description

Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.

Procedure identifier

2021-360116

Internal identifier

20/2844

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kommunale helsetjenester

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Vi har besluttet å avlyse konkurransen da vi har benyttet oss av feil prosedyre i kunngjøringsverktøyet vårt "kgv light". Det har medført til at vi ikke har fått mottatt ESPD skjema via "kgv light" systemet fra alle leverandørene. Innlevering av ESPD var satt som et krav i konkurransegrunnlaget for å delta i konkurransen. Vi vil om kort tid kunngjøre konkurransen på ny, og håper at leverandørene som har meldt sin interesse for denne kunngjøringen vil gi inn tilbud på ny til oss.

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge

Description

Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Kommunale helsetjenester

Additional classification

Helse- og sosial tjenesteyting

Additional classification

Tjenesteytelser innen helsevesenet

Additional classification

Diverse helsetjenester

Additional classification

Tjenester som utføres av helse-/pleiepersonell

Additional classification

Daginstitusjoner

Additional classification

Daginstitusjoner for barn

Additional classification

Daginstitusjoner for handikappede barn og unge

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1 år + 1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår.

5.1.2 Place of performance

Anywhere

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

60

Criterion

Type

Price

Weight (percentage, exact)

40

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Stavanger tingrett ] ---

Del 6: Results

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

No winner was chosen and the competition is closed.

The reason why a winner was not chosen

Other

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sola kommune

Registration number

948243113

Town

Postboks 99

Postcode

4097

Country

Norge

Contact point

Lise Gro Bjørnsen

Email

lise.gro.bjornsen@sola.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Stavanger tingrett

Town

postboks 159

Postcode

4001

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-360116 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

15.01.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2020/S 219-538956

Publication date

15.01.2021

Sola kommune

Referanse
2021-360116
Kunngjøringsdato
15.01.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.