Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sola kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Description
Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.
Procedure identifier
2021-360116
Internal identifier
20/2844
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunale helsetjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Vi har besluttet å avlyse konkurransen da vi har benyttet oss av feil prosedyre i kunngjøringsverktøyet vårt "kgv light". Det har medført til at vi ikke har fått mottatt ESPD skjema via "kgv light" systemet fra alle leverandørene. Innlevering av ESPD var satt som et krav i konkurransegrunnlaget for å delta i konkurransen. Vi vil om kort tid kunngjøre konkurransen på ny, og håper at leverandørene som har meldt sin interesse for denne kunngjøringen vil gi inn tilbud på ny til oss.
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale -levering av avlastningstjenester for barn og unge
Description
Rammeavtalen omfatter kjøp av avlastningstjenester for foresatte med særlig tyngende omsorgsoppgaver for barn med ulike funksjonshemminger. Med funksjonshemmede barn og unge menes i denne sammenheng barn og unge med psykisk utviklingshemming, psykiske lidelser og fysisk funksjonshemming, eller en kombinasjon mellom disse. Avlastningstilbudet vil i tillegg, til mindreårige barn, også kunne omfatte brukere i 20 – årene. Eksterne leverandører av disse tjenestene skal være et supplement til det kommunen kan tilby via sine avlastningstjenester.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Kommunale helsetjenester
Additional classification
Helse- og sosial tjenesteyting
Additional classification
Tjenesteytelser innen helsevesenet
Additional classification
Diverse helsetjenester
Additional classification
Tjenester som utføres av helse-/pleiepersonell
Additional classification
Daginstitusjoner
Additional classification
Daginstitusjoner for barn
Additional classification
Daginstitusjoner for handikappede barn og unge
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Rammeavtalen vil ha en varighet på 2 år, med opsjon for oppdragsgiver å forlenge disse med ytterligere 1 år + 1 år, totalt 4 år. Opsjonsretten utløses automatisk, med mindre oppdragsgiver meddeler noen annet senest 3 måneder før utløp av kontrakt- eller opsjonsår.
5.1.2 Place of performance
Anywhere
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
60
Criterion
Type
Price
Weight (percentage, exact)
40
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Stavanger tingrett ] ---
Del 6: Results
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
No winner was chosen and the competition is closed.
The reason why a winner was not chosen
Other
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sola kommune
Registration number
948243113
Town
Postboks 99
Postcode
4097
Country
Norge
Contact point
Lise Gro Bjørnsen
lise.gro.bjornsen@sola.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Stavanger tingrett
Town
postboks 159
Postcode
4001
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-360116 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
15.01.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2020/S 219-538956
Publication date
15.01.2021
Sola kommune
- Referanse
- 2021-360116
- Kunngjøringsdato
- 15.01.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Avlysning eller manglende kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.