Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Kompetanse Norge] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø
Description
Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.
Procedure identifier
2021-354651
Internal identifier
2021/85
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Administrasjon av bygninger og anlegg
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø
Description
Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i Strandgata 8 i Tromsø. Lokalene er i nyoppført bygg i Strandgata 8. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Behovet for driftstekniske oppgaver anslåes til å være størst det første året. Arbeidstid for driftstekniker skal være 2 timer pr. dag alle hverdager det første året, men skal vurderes etter ett (1) år. Det er forventet at behovet vil være mindre de neste årene. Arbeidstid for eiendomsforvaltningsoppgaver vil variere og avtales etter behov, men behovet anslåes til å være størst det første året. Denne avtalen vil også kunne innbefatte eventuelle mindre endringer og ombyggingsarbeider i de angitte lokaler innenfor den totale økonomiske rammen for denne kontrakten. Eventuelle større ombyggingsprosjekter vil utlyses i separat anbud ved behov. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Administrasjon av bygninger og anlegg
Additional classification
Posttjenester tilknyttet brev
Additional classification
Posttjenester tilknyttet pakker
Additional classification
Forvaltning av næringseiendommer
Additional classification
Administrasjon av anlegg
Additional classification
Vaktmestertjenester
Additional classification
Vaktmestertjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Opsjon på forlengelse i 1+1+1 år
5.1.2 Place of performance
Postal address
Tromsø
5.1.6 Generell informasjon
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Weight (percentage, exact)
60
Criterion
Type
Cost
Description
Pris
Weight (percentage, exact)
40
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Del 6: Results
Maximum value of the framework agreements in this procedure
3 500 000 NOK
6.1 Result Lot Identifier LOT-0000
At least one winner was chosen.
6.1.2 Information about winners
Winner
Official name
[ Habil Forvaltning AS ] ---
Identifier of lot or group of lots
LOT-0000
Value of the result
3 500 000 NOK
Subcontracting
no
Subcontracting value is known
0
Subcontracting percentage is known
0
Contract information
Identifier of the contract
1
Title
[ Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø ] ---
Date of the conclusion of the contract
2021-03-29
The contract is awarded within a framework agreement
true
6.1.4 Statistical information
Received tenders or requests to participate
Type of received submissions
Tenders
Number of tenders or requests to participate received
5
Type of received submissions
Tenders from micro, small or medium tenderers
Number of tenders or requests to participate received
3
Type of received submissions
Tenders from tenderers registered in other European Economic Area countries than the country of the buyer
Number of tenders or requests to participate received
5
Type of received submissions
Tenders from tenders registered in countries outside of the European Economic Area
Number of tenders or requests to participate received
0
Type of received submissions
Tenders submitted electronically
Number of tenders or requests to participate received
5
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Kompetanse Norge
Registration number
974 788 985
Postal address
Postboks 236 Sentrum
Town
Oslo
Postcode
0103
Country
Norge
anskaffelser@kompetansenorge.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Habil Forvaltning AS
Size of the economic operator
sme
Registration number
818932812
Postal address
Strandtorget 3
Town
Tromsø, Sentrum
Postcode
9008
Country
Norge
tommy@habil.no
Roles of this organisation
Winner of these lots
LOT-0000
8.1 ORG-0003
Official name
Oslo Tingrett
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-354651 01
Form type
Result
Notice type
Contract or concession award notice – standard regime
Notice dispatch date
08.04.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
2021/S 023-057055
Publication date
08.04.2021
Kompetanse Norge
Tildelt til:
Habil Forvaltning AS
Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 5
Antall mottatte tilbud: 5
- Referanse
- 2021-354651
- Kunngjøringsdato
- 08.04.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av kontraktsinngåelse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.