Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø
Resultat
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Kunngjort i EØS

Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Konkurranse
0

Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Kompetanse Norge] ---

Legal type of the buyer

Central government authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø

Description

Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i nyoppført bygg i Strandgata 8,Tromsø. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.

Procedure identifier

2021-354651

Internal identifier

2021/85

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Administrasjon av bygninger og anlegg

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø

Description

Oppdragsgiver har etter fullmakt fra Diku og Utdanningsdirektoratet fått ansvaret for å inngå en felles rammeavtale for de tre direktoratene med én leverandør av Facility Management tjenester (heretter benevnt FM) for felles lokaler i Strandgata 8 i Tromsø. Lokalene er i nyoppført bygg i Strandgata 8. Kompetanse Norge, Diku og Utdanningsdirektoratet flyttet inn i lokalene høsten 2020. FM avtalen skal dekke Oppdragsgivers behov for eiendomsforvaltning, drift av lokalene og posttjenester. Lokalene er i et nybygg, men behovene har endret seg underveis og det er blant annet behov for mindre ombygginger, slik at behovet for driftstekniske- og eiendomsforvaltningstjenester anslås til å være størst det første året. Behovet for driftstekniske oppgaver anslåes til å være størst det første året. Arbeidstid for driftstekniker skal være 2 timer pr. dag alle hverdager det første året, men skal vurderes etter ett (1) år. Det er forventet at behovet vil være mindre de neste årene. Arbeidstid for eiendomsforvaltningsoppgaver vil variere og avtales etter behov, men behovet anslåes til å være størst det første året. Denne avtalen vil også kunne innbefatte eventuelle mindre endringer og ombyggingsarbeider i de angitte lokaler innenfor den totale økonomiske rammen for denne kontrakten. Eventuelle større ombyggingsprosjekter vil utlyses i separat anbud ved behov. Oppdragsgiver har en avtale for posttjenester for lokalene i Tromsø som er gyldig frem til og med 20.09.2021, så posttjenester vil først gjøres avrop på fra 21.09.21. For en nærmere beskrivelse av oppdraget se Konkurransegrunnlaget.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Administrasjon av bygninger og anlegg

Additional classification

Posttjenester tilknyttet brev

Additional classification

Posttjenester tilknyttet pakker

Additional classification

Forvaltning av næringseiendommer

Additional classification

Administrasjon av anlegg

Additional classification

Vaktmestertjenester

Additional classification

Vaktmestertjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Opsjon på forlengelse i 1+1+1 år

5.1.2 Place of performance

Postal address

Tromsø

5.1.6 Generell informasjon

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Weight (percentage, exact)

60

Criterion

Type

Cost

Description

Pris

Weight (percentage, exact)

40

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Del 6: Results

Maximum value of the framework agreements in this procedure

3 500 000 NOK

6.1 Result Lot Identifier LOT-0000

At least one winner was chosen.

6.1.2 Information about winners

Winner

Official name

[ Habil Forvaltning AS ] ---

Identifier of lot or group of lots

LOT-0000

Value of the result

3 500 000 NOK

Subcontracting

no

Subcontracting value is known

0

Subcontracting percentage is known

0

Contract information

Identifier of the contract

1

Title

[ Rammeavtale - Facility Management tjenester i Tromsø ] ---

Date of the conclusion of the contract

2021-03-29

The contract is awarded within a framework agreement

true

6.1.4 Statistical information

Received tenders or requests to participate

Type of received submissions

Tenders

Number of tenders or requests to participate received

5

Type of received submissions

Tenders from micro, small or medium tenderers

Number of tenders or requests to participate received

3

Type of received submissions

Tenders from tenderers registered in other European Economic Area countries than the country of the buyer

Number of tenders or requests to participate received

5

Type of received submissions

Tenders from tenders registered in countries outside of the European Economic Area

Number of tenders or requests to participate received

0

Type of received submissions

Tenders submitted electronically

Number of tenders or requests to participate received

5

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Kompetanse Norge

Registration number

974 788 985

Postal address

Postboks 236 Sentrum

Town

Oslo

Postcode

0103

Country

Norge

Email

anskaffelser@kompetansenorge.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Habil Forvaltning AS

Size of the economic operator

sme

Registration number

818932812

Postal address

Strandtorget 3

Town

Tromsø, Sentrum

Postcode

9008

Country

Norge

Email

tommy@habil.no

Roles of this organisation

Winner of these lots

LOT-0000

8.1 ORG-0003

Official name

Oslo Tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-354651 01

Form type

Result

Notice type

Contract or concession award notice – standard regime

Notice dispatch date

08.04.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

2021/S 023-057055

Publication date

08.04.2021

Kompetanse Norge

Tildelt til:

Habil Forvaltning AS

Antall mottatte kvalifikasjonssøknader : 5

Antall mottatte tilbud: 5

Referanse
2021-354651
Kunngjøringsdato
08.04.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av kontraktsinngåelse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.