Medisinsk oppfølging ifm karantenehotell ved OCC
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver skal ha en leverandør som har ansvaret for koordinering og gjennomføring av medisinsk oppfølging av reisende på karanteneopphold eller isolasjon på karantenehotellet OCC (Oslofjord Convention Center) i henhold til myndighetskrav. - I dette ligger også rådgivning og veiledning av ansatte på karantenehotellet knyttet til karantenegjestenes helse. - Totalleverandøren skal ha ansvaret for koordinering av helsetjenester med lege og eventuelt annen nødvendig helsepersonell. - Helsetjenestene skal være tilgjengelig på heldøgnsbasis. - Lege og annet relevant helsepersonell skal ved behov kunne undersøke, gi behandling og andre primærhelsetjenester, og sørge for eventuell oppfølging av karantenegjester og isolerte i spesialisthelsetjenesten.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sandefjord Kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Medisinsk oppfølging ifm karantenehotell ved OCC
Description
Oppdragsgiver skal ha en leverandør som har ansvaret for koordinering og gjennomføring av medisinsk oppfølging av reisende på karanteneopphold eller isolasjon på karantenehotellet OCC (Oslofjord Convention Center) i henhold til myndighetskrav. - I dette ligger også rådgivning og veiledning av ansatte på karantenehotellet knyttet til karantenegjestenes helse. - Totalleverandøren skal ha ansvaret for koordinering av helsetjenester med lege og eventuelt annen nødvendig helsepersonell. - Helsetjenestene skal være tilgjengelig på heldøgnsbasis. - Lege og annet relevant helsepersonell skal ved behov kunne undersøke, gi behandling og andre primærhelsetjenester, og sørge for eventuell oppfølging av karantenegjester og isolerte i spesialisthelsetjenesten.
Procedure identifier
2021-351960
Internal identifier
2021/15820
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tjenesteytelser innen helsevesenet
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
3 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Medisinsk oppfølging ifm karantenehotell ved OCC
Description
Oppdraget omfatter følgende: - Medisinskfaglig ansvarlig for helsetjenestene ved koronahotellet. - Ivareta de til enhver tid rapporteringskrav som kommer fra overordnet myndighet eller fra oppdragsgiver - Oppdraget skal gjennomføres ihht de enhver tid gjeldende smittevernsregler (både nasjonalt og lokalt) - Leverandør skal holde alt av smittevernsutstyr og nødvendig medisinsk forbruksmateriell - Samarbeide og utveksle nødvendig informasjon med personell som ivaretar "mottak og logistikk" av innreisende - Samarbeide og utveksle nødvendig informasjon med koronatest-tjenesten, deriblant inneha ansvar for oppfølging av isolerte - Vurdere og følge opp medisinsk dokumentasjon som karantenegjester og isolerte fremlegger, deriblant forhold som kan ha betydning for gjennomføringen av karantenen/isolasjonen. Følgende estimat ligger til grunn. Oslofjord stiller med nødvendige rom til å ivareta behovet for karantene- og isolasjonsplasser. Oppdraget gjelder fra 16.juni 2021 og har følgende omfang og varighet; Varighet Totalt antall rom Kommentarer 16.juni t.o.m 22.juni 250 23.juni t.o.m 29.juni 500 30.juni t.o.m 9.juli 1250 10.juli t.o.m 11.august 330 Med mulighet for utvidelse av antall rom 12.august t.o.m 31.august 900 Eventuell forlengelse etter 31.august 2021 avtales separat. Anskaffelsens verdi anslås til: NOK 3.000.000,- eks. mva. pr. måned. Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver ser for seg at behovet er avtakende fremover når vaksinedekningen er tilfredsstillende nasjonalt og internasjonalt. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Tjenesteytelser innen helsevesenet
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Vestfold og Telemark (NO091)
5.1.3 Estimated duration
Start date
21.06.2021
End date
31.08.2021
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
3 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/158412529.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
18.06.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sandefjord Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sandefjord Kommune
Registration number
916882807
Postal address
Sandefjordsveien 3
Town
SANDEFJORD
Postcode
3208
Country
Norge
Contact point
Eva Arntzen
eva.iren.arntzen@sandefjord.kommune.no
Telephone
+47 33416000
Fax
+47 33416001
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-351960 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
14.06.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
14.06.2021
Sandefjord Kommune
- Referanse
- 2021-351960
- Kunngjøringsdato
- 14.06.2021
- Estimert verdi
- 3 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter