Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av support/servicedesk vikar, Miljødirektoratet, it-tjenester, Tromsø
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Anskaffelse av support/servicedesk vikar, Miljødirektoratet, it-tjenester, Tromsø

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Support / Servicedesk, Miljødirektoratet har behov for en ressurs til vår helpdesk/support hos Norsk Polarinstitutt i Tromsø fra 18. Oktober 2021 og i 6 mnd. Vi ser etter en erfaren person som raskt er produktiv i vårt miljø og som kan ta et oppgavebasert koordineringsansvar for våre 2 lærlinger på helpdesk i primært i Tromsø. Videre supportoppgaver på tvers av etatene med erfaring. Vår helpdeskfunksjon er organisert etter ITIL rammeverket. Vi bruker Topdesk som arbeidsstøtte og hjelper brukerne i Felles-IKT på tvers av virksomhetene i hele Norge. Vi støtter brukerne med deres bærbare plattform, og deres diverse behov rundt denne. Arbeidsoppgaver vil være generell IT support via telefon og, noe onsite support, support på Microsoft teknologi, fjernstyring og feilsøking.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Miljødirektoratet] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av support/servicedesk vikar, Miljødirektoratet, it-tjenester, Tromsø

Description

Support / Servicedesk, Miljødirektoratet har behov for en ressurs til vår helpdesk/support hos Norsk Polarinstitutt i Tromsø fra 18. Oktober 2021 og i 6 mnd. Vi ser etter en erfaren person som raskt er produktiv i vårt miljø og som kan ta et oppgavebasert koordineringsansvar for våre 2 lærlinger på helpdesk i primært i Tromsø. Videre supportoppgaver på tvers av etatene med erfaring. Vår helpdeskfunksjon er organisert etter ITIL rammeverket. Vi bruker Topdesk som arbeidsstøtte og hjelper brukerne i Felles-IKT på tvers av virksomhetene i hele Norge. Vi støtter brukerne med deres bærbare plattform, og deres diverse behov rundt denne. Arbeidsoppgaver vil være generell IT support via telefon og, noe onsite support, support på Microsoft teknologi, fjernstyring og feilsøking.

Procedure identifier

2021-348250

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Virksomhet i forbindelse med fast eiendom

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

1 200 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av support/servicedesk vikar, Miljødirektoratet, it-tjenester, Tromsø

Description

Support / Servicedesk, Miljødirektoratet har behov for en ressurs til vår helpdesk/support hos Norsk Polarinstitutt i Tromsø fra 18. Oktober 2021 og i 6 mnd. Vi ser etter en erfaren person som raskt er produktiv i vårt miljø og som kan ta et oppgavebasert koordineringsansvar for våre 2 lærlinger på helpdesk i primært i Tromsø. Videre supportoppgaver på tvers av etatene med erfaring. Vår helpdeskfunksjon er organisert etter ITIL rammeverket. Vi bruker Topdesk som arbeidsstøtte og hjelper brukerne i Felles-IKT på tvers av virksomhetene i hele Norge. Vi støtter brukerne med deres bærbare plattform, og deres diverse behov rundt denne. Arbeidsoppgaver vil være generell IT support via telefon og, noe onsite support, support på Microsoft teknologi, fjernstyring og feilsøking.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Virksomhet i forbindelse med fast eiendom

5.1.2 Place of performance

Postal address

Trondheim

5.1.3 Estimated duration

Start date

18.10.2021

End date

15.04.2022

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Justification for restricting access to certain procurement documents

{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}

Information about restricted documents is available at

[ https://tilbudsportal.miljodirektoratet.no/Forside/Detaljer?anskaffelseId=356 ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

04.10.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Miljødirektoratet ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Miljødirektoratet ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Miljødirektoratet

Registration number

999 601 391

Postal address

Brattørkaia 15B

Town

Trondheim

Postcode

7010

Country

Norge

Contact point

Bjørn Harald Rudi

Email

bjorn.harald.rudi@miljodir.no

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-348250 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

24.09.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

24.09.2021

Miljødirektoratet

Referanse
2021-348250
Kunngjøringsdato
24.09.2021
Estimert verdi
1 200 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter