Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterDialogkonferanse - digital møte- og utvalgsportal "digitale politikere"
Planlegging
Veiledende kunngjøring
Kunngjort i EØS

Dialogkonferanse - digital møte- og utvalgsportal "digitale politikere"

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Konkurranse
0
Resultat
0

Invitasjon til dialogkonferanse for anskaffelse av Digital møte- og utvalgsportal – «Digitale politikere» Dialogkonferansen avholde på Teams mandag 15. og tirsdag 16. november 2021 – sett av hele dagen Vi begrenser deltakelsen til åtte - 8 -  leverandører. Dette blir de åtte første som tilfredsstiller våre behov for løsning. Disse behovene er: - Skyløsning (online) som skal være tilgjengelig på alle plattformer. Sikker innlogging med ID-porten eller AD - Systemet skal være et helhetlig integrert system fra én leverandør og må håndtere minimum møteinnkalling, innkalling av vara, mulighet for at de folkevalgte selv kan distribuere endringsforslag til øvrige møtedeltagelse, taler liste, taletidsstyring, votering, dokumenthåndtering for alle politiske utvalg (også saker som inneholder sensitive opplysninger, unntatt offentlighet), samt at både forslag, votering og resultat munner ut i en protokoll. - Integrasjon mot dagens saks- og arkivsystem, Elements Cloud

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lier Kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Dialogkonferanse - digital møte- og utvalgsportal "digitale politikere"

Description

Invitasjon til dialogkonferanse for anskaffelse av Digital møte- og utvalgsportal – «Digitale politikere» Dialogkonferansen avholde på Teams mandag 15. og tirsdag 16. november 2021 – sett av hele dagen Vi begrenser deltakelsen til åtte - 8 -  leverandører. Dette blir de åtte første som tilfredsstiller våre behov for løsning. Disse behovene er: - Skyløsning (online) som skal være tilgjengelig på alle plattformer. Sikker innlogging med ID-porten eller AD - Systemet skal være et helhetlig integrert system fra én leverandør og må håndtere minimum møteinnkalling, innkalling av vara, mulighet for at de folkevalgte selv kan distribuere endringsforslag til øvrige møtedeltagelse, taler liste, taletidsstyring, votering, dokumenthåndtering for alle politiske utvalg (også saker som inneholder sensitive opplysninger, unntatt offentlighet), samt at både forslag, votering og resultat munner ut i en protokoll. - Integrasjon mot dagens saks- og arkivsystem, Elements Cloud

Internal identifier

2021/9852

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Administrasjonsprogramvare

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

2 500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 3: Part

3.1 Part PAR-0000

Title

Dialogkonferanse - digital møte- og utvalgsportal "digitale politikere"

Description

Invitasjon til dialogkonferanse for anskaffelse av Digital møte- og utvalgsportal - «Digitale politikere» Dialogkonferansen avholde på Teams mandag 15. og tirsdag 16. november 2021 - sett av hele dagen Vi begrenser deltakelsen til åtte - 8 -  leverandører. Dette blir de åtte første som tilfredsstiller våre behov for løsning. Disse behovene er: - Skyløsning (online) som skal være tilgjengelig på alle plattformer. Sikker innlogging med ID-porten eller AD - Systemet skal være et helhetlig integrert system fra én leverandør og må håndtere minimum møteinnkalling, innkalling av vara, mulighet for at de folkevalgte selv kan distribuere endringsforslag til øvrige møtedeltagelse, taler liste, taletidsstyring, votering, dokumenthåndtering for alle politiske utvalg (også saker som inneholder sensitive opplysninger, unntatt offentlighet), samt at både forslag, votering og resultat munner ut i en protokoll. - Integrasjon mot dagens saks- og arkivsystem, Elements Cloud For å melde seg på dialogkonferansen ta kontakt med Charlotte Liseth på e-post col@lier.kommune.no Vi setter av 60 minutter til hver leverandør. Etter dialogkonferansen vil vi utarbeide et konkurransegrunnlag som vil bli utlyst for alle på Doffin.

3.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Administrasjonsprogramvare

Additional classification

Programvare for dokumentadministrasjon

Additional classification

Dokumenthåndteringssystem

Additional classification

Programvare til kalenderfunksjon

Additional classification

Programvare til mønsterdesign og kalenderfunksjon

Additional classification

Konsulentvirksomhet i forbindelse med integrasjon av programvare

Additional classification

Leverandør av applikasjonstjenester

3.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

3.1.9 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

Lier Kommune

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lier Kommune

Registration number

857566122

Postal address

Vestsideveien 2

Town

LIER

Postcode

3401

Country

Norge

Contact point

Elisabeth Wee Kleven

Email

elisabeth.wee.kleven@lier.kommune.no

Telephone

+47 32220461

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-347424 01

Form type

Planning

Notice type

Prior information notice or a periodic indicative notice used only for information

Notice dispatch date

27.10.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

27.10.2021

Lier Kommune

Referanse
2021-347424
Kunngjøringsdato
27.10.2021
Estimert verdi
2 500 000 NOK
Type kunngjøring
Veiledende kunngjøring
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Fant ingen dokumenter for denne kunngjøringen. Finn lenken til oppdragsgivers støtteverktøy i kunngjøringen.