Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale - Hovedbankavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i Norge

Rammeavtale - Hovedbankavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver skal gjennom opprettelsen av en rammeavtale for ny hovedbankforbindelse understøtte effektiv drift når det gjelder banktjenester i form av betalingsformidling og øvrige daglige banktjenester for kommunen. Formålet med anskaffelsen er at Lindesnes kommune med underliggende virksomheter får dekket sitt behov for hovedbankavtale på den økonomisk mest fordelaktige måte.For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Lindesnes kommune] ---

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale - Hovedbankavtale

Description

Oppdragsgiver skal gjennom opprettelsen av en rammeavtale for ny hovedbankforbindelse understøtte effektiv drift når det gjelder banktjenester i form av betalingsformidling og øvrige daglige banktjenester for kommunen. Formålet med anskaffelsen er at Lindesnes kommune med underliggende virksomheter får dekket sitt behov for hovedbankavtale på den økonomisk mest fordelaktige måte.For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.

Procedure identifier

2021-346091

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Formidlingstjenester i forbindelse med bankvesen og investeringer

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

500 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

{code|name|legal-basis.OTHER}

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale - Hovedbankavtale

Description

Det skal inngås avtale med én leverandør. Kontrakttype i konkurransen er standardkontrakt for rammeavtale for tjenestekjøp (vedlagt, se Del II). Avtalen forplikter ikke et bestemt volum. Oppgitte tall i konkurransegrunnlaget er basert på estimater fra historiske regnskaper og statistikker. Endring i budsjett, rutiner, drift, aktivitet og øvrige rammefaktorer kan påvirke totalvolumene i anskaffelsen. Anskaffelsens omfang i form av gebyrer, provisjoner, renter og andre former for vederlag anslås til omtrent NOK 125 000 per år, totalt NOK 500 000 over avtaleperioden inklusive opsjoner. Rammeavtalen vil være gyldig for et uttak inntil 2,05 MNOK over avtaleperioden inkludert opsjoner. Oppdragsgiver tar forbehold om at andre virksomheter som organiserer inn under kommunen som eksempelvis kommunale foretak, stiftelser tilknyttet kommunen, IKSer og kommunale aksjeselskaper hvor Lindesnes kommune er majoritetseier har rett men ikke plikt til å knytte seg til hovedbankavtalen under avtaleperioden. Virksomhetene har også rett til å tre ut av avtalen uten at dette medfører endrede betingelser eller øvrige kostnader / gebyrer. Liste over tilknyttede virksomheter per juni 2021 fremgår av bilag 1. Selskapene vil ha rett men ikke plikt til å tilslutte seg avtalen under avtaleperioden. Dersom kommunen i avtaleperioden omdanner deler av virksomheten til 100 % eid aksjeselskap, skal også de nye aksjeselskapene ha rett men ikke plikt til å inngå avtale på samme vilkår som kommunen. Den nye rammeavtalen skal inngås med 2 års varighet med oppstart 01.01.2022, med opsjon på forlengelse en eller flere ganger i inntil ytterligere 2 år, til sammen maksimalt fire (4 år). Seneste potensielle utløpsdato av avtalen vil derfor være 31.12.2025.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Formidlingstjenester i forbindelse med bankvesen og investeringer

Additional classification

Bankformidlingstjenester

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Agder (NO092)

5.1.3 Estimated duration

Start date

01.01.2022

End date

31.12.2023

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

500 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=308799&B=VAF ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Deadline for receipt of tenders

20.09.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Kontrakten vil inneholde krav om lønns- og arbeidsvilkår, dokumentasjon og sanksjoner i samsvar med forskrift 8. februar 2008 nr. 112 om lønns- og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter.

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Lindesnes kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Lindesnes kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Lindesnes kommune

Registration number

921 060 440

Postal address

Nordre Heddeland 26

Town

Marnardal

Postcode

4534

Country

Norge

Contact point

Stian Kinnunen

Email

stian.kinnunen@odinprosjekt.no

Telephone

+47 98883170

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-346091 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

20.08.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

20.08.2021

Lindesnes kommune

Referanse
2021-346091
Kunngjøringsdato
20.08.2021
Estimert verdi
500 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter