Rammeavtale - Hovedbankavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver skal gjennom opprettelsen av en rammeavtale for ny hovedbankforbindelse understøtte effektiv drift når det gjelder banktjenester i form av betalingsformidling og øvrige daglige banktjenester for kommunen. Formålet med anskaffelsen er at Lindesnes kommune med underliggende virksomheter får dekket sitt behov for hovedbankavtale på den økonomisk mest fordelaktige måte.For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Lindesnes kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale - Hovedbankavtale
Description
Oppdragsgiver skal gjennom opprettelsen av en rammeavtale for ny hovedbankforbindelse understøtte effektiv drift når det gjelder banktjenester i form av betalingsformidling og øvrige daglige banktjenester for kommunen. Formålet med anskaffelsen er at Lindesnes kommune med underliggende virksomheter får dekket sitt behov for hovedbankavtale på den økonomisk mest fordelaktige måte.For ytterligere informasjon om anskaffelsens innhold vises det til del II bilag 1.
Procedure identifier
2021-346091
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Formidlingstjenester i forbindelse med bankvesen og investeringer
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale - Hovedbankavtale
Description
Det skal inngås avtale med én leverandør. Kontrakttype i konkurransen er standardkontrakt for rammeavtale for tjenestekjøp (vedlagt, se Del II). Avtalen forplikter ikke et bestemt volum. Oppgitte tall i konkurransegrunnlaget er basert på estimater fra historiske regnskaper og statistikker. Endring i budsjett, rutiner, drift, aktivitet og øvrige rammefaktorer kan påvirke totalvolumene i anskaffelsen. Anskaffelsens omfang i form av gebyrer, provisjoner, renter og andre former for vederlag anslås til omtrent NOK 125 000 per år, totalt NOK 500 000 over avtaleperioden inklusive opsjoner. Rammeavtalen vil være gyldig for et uttak inntil 2,05 MNOK over avtaleperioden inkludert opsjoner. Oppdragsgiver tar forbehold om at andre virksomheter som organiserer inn under kommunen som eksempelvis kommunale foretak, stiftelser tilknyttet kommunen, IKSer og kommunale aksjeselskaper hvor Lindesnes kommune er majoritetseier har rett men ikke plikt til å knytte seg til hovedbankavtalen under avtaleperioden. Virksomhetene har også rett til å tre ut av avtalen uten at dette medfører endrede betingelser eller øvrige kostnader / gebyrer. Liste over tilknyttede virksomheter per juni 2021 fremgår av bilag 1. Selskapene vil ha rett men ikke plikt til å tilslutte seg avtalen under avtaleperioden. Dersom kommunen i avtaleperioden omdanner deler av virksomheten til 100 % eid aksjeselskap, skal også de nye aksjeselskapene ha rett men ikke plikt til å inngå avtale på samme vilkår som kommunen. Den nye rammeavtalen skal inngås med 2 års varighet med oppstart 01.01.2022, med opsjon på forlengelse en eller flere ganger i inntil ytterligere 2 år, til sammen maksimalt fire (4 år). Seneste potensielle utløpsdato av avtalen vil derfor være 31.12.2025.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Formidlingstjenester i forbindelse med bankvesen og investeringer
Additional classification
Bankformidlingstjenester
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Agder (NO092)
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.01.2022
End date
31.12.2023
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
500 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=308799&B=VAF ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
20.09.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Kontrakten vil inneholde krav om lønns- og arbeidsvilkår, dokumentasjon og sanksjoner i samsvar med forskrift 8. februar 2008 nr. 112 om lønns- og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter.
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Lindesnes kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Lindesnes kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Lindesnes kommune
Registration number
921 060 440
Postal address
Nordre Heddeland 26
Town
Marnardal
Postcode
4534
Country
Norge
Contact point
Stian Kinnunen
stian.kinnunen@odinprosjekt.no
Telephone
+47 98883170
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-346091 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
20.08.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
20.08.2021
Lindesnes kommune
- Referanse
- 2021-346091
- Kunngjøringsdato
- 20.08.2021
- Estimert verdi
- 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter