Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterElektrotjenester, rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Elektrotjenester, rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av elektrikertjenester med materiell relatert til ombygging, mindre tilbygg, rehabilitering og vedlikehold, samt løpende kontroll, service og reparasjoner av elektriske anlegg i hele den kommunale eiendomsporteføljen. Veibelysning faller utenfor. Kommunen eier, drifter, vedlikeholder og forvalter ca. 155 000kvm bygg (bygg til undervisning, oppvekst, helse, adm. Bolig, lager og kulturelle bygg, kommunaltekniske m.m.). Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Ås kommune] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Elektrotjenester, rammeavtale

Description

Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av elektrikertjenester med materiell relatert til ombygging, mindre tilbygg, rehabilitering og vedlikehold, samt løpende kontroll, service og reparasjoner av elektriske anlegg i hele den kommunale eiendomsporteføljen. Veibelysning faller utenfor. Kommunen eier, drifter, vedlikeholder og forvalter ca. 155 000kvm bygg (bygg til undervisning, oppvekst, helse, adm. Bolig, lager og kulturelle bygg, kommunaltekniske m.m.). Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet.

Procedure identifier

2021-343825

Internal identifier

21064

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon og vedlikehold av elektriske og mekaniske installasjoner i bygninger

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afiortkxlw

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Elektrotjenester, rammeavtale

Description

Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 3 000 000 kroner ,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende seriøsitetsbestemmelser. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 2 eller flere leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon og vedlikehold av elektriske og mekaniske installasjoner i bygninger

Additional classification

Elektriske apparater med av/på-kobling eller for å beskytte elektriske kretsløp

Additional classification

Elektriske apparater og tilbehør

Additional classification

Installasjon av elektriske ledninger og armaturer

Additional classification

Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer

Additional classification

Elektriske installasjon av varme og andre elektriske apparater i bygninger

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Viken (NO082)

5.1.3 Estimated duration

Start date

11.06.2021

End date

10.06.2023

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afiortkxlw ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

18.05.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

92 DAY

Information about public opening

Date/time

18.05.2021 12:01:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ FOLLO TINGRETT ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Ås kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Ås kommune

Registration number

964 948 798

Postal address

Postboks 195

Town

ÅS

Postcode

1431

Country

Norge

Contact point

Jacob Sebastian Scheid

Email

sebastian@innkjopskontoret.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

FOLLO TINGRETT

Town

Ski

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-343825 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

14.04.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

14.04.2021

Ås kommune

Referanse
2021-343825
Kunngjøringsdato
14.04.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter