Elektrotjenester, rammeavtale
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av elektrikertjenester med materiell relatert til ombygging, mindre tilbygg, rehabilitering og vedlikehold, samt løpende kontroll, service og reparasjoner av elektriske anlegg i hele den kommunale eiendomsporteføljen. Veibelysning faller utenfor. Kommunen eier, drifter, vedlikeholder og forvalter ca. 155 000kvm bygg (bygg til undervisning, oppvekst, helse, adm. Bolig, lager og kulturelle bygg, kommunaltekniske m.m.). Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Ås kommune] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Elektrotjenester, rammeavtale
Description
Konkurransen gjelder rammeavtale for levering av elektrikertjenester med materiell relatert til ombygging, mindre tilbygg, rehabilitering og vedlikehold, samt løpende kontroll, service og reparasjoner av elektriske anlegg i hele den kommunale eiendomsporteføljen. Veibelysning faller utenfor. Kommunen eier, drifter, vedlikeholder og forvalter ca. 155 000kvm bygg (bygg til undervisning, oppvekst, helse, adm. Bolig, lager og kulturelle bygg, kommunaltekniske m.m.). Leverandøren skal stille med materiell på alle oppdrag som skal utføres av leverandøren med mindre Oppdragsgiver krever noe annet.
Procedure identifier
2021-343825
Internal identifier
21064
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reparasjon og vedlikehold av elektriske og mekaniske installasjoner i bygninger
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afiortkxlw
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Elektrotjenester, rammeavtale
Description
Anskaffelsen er estimert til å være over EØS-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Historisk sett har oppdragsgiver handlet for NOK 3 000 000 kroner ,- eks. mva. per år de siste årene. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene. Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud. Rammeavtale Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende seriøsitetsbestemmelser. Oppdragsgiver vil inngå avtale med 2 eller flere leverandører, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Reparasjon og vedlikehold av elektriske og mekaniske installasjoner i bygninger
Additional classification
Elektriske apparater med av/på-kobling eller for å beskytte elektriske kretsløp
Additional classification
Elektriske apparater og tilbehør
Additional classification
Installasjon av elektriske ledninger og armaturer
Additional classification
Arbeid i forbindelse med elektriske ledninger og armaturer
Additional classification
Elektriske installasjon av varme og andre elektriske apparater i bygninger
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Viken (NO082)
5.1.3 Estimated duration
Start date
11.06.2021
End date
10.06.2023
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
2 utvidels/er á 12 måneder
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afiortkxlw ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
18.05.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
92 DAY
Information about public opening
Date/time
18.05.2021 12:01:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ FOLLO TINGRETT ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Ås kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Ås kommune
Registration number
964 948 798
Postal address
Postboks 195
Town
ÅS
Postcode
1431
Country
Norge
Contact point
Jacob Sebastian Scheid
sebastian@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
FOLLO TINGRETT
Town
Ski
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-343825 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
14.04.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
14.04.2021
Ås kommune
- Referanse
- 2021-343825
- Kunngjøringsdato
- 14.04.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter