Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterHeisanlegg og løfteplattformer, vedlikehold og kontroll av heisanlegg og løfteplattformer i Hå Kommune - Rammeavtale
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Heisanlegg og løfteplattformer, vedlikehold og kontroll av heisanlegg og løfteplattformer i Hå Kommune - Rammeavtale

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Hå kommune (heretter kalt oppdragsgiver) planlegger å inngå en rammeavtale med en leverandør vedrørende vedlikehold Heisanlegg i kommunale bygg.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Hå kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Heisanlegg og løfteplattformer, vedlikehold og kontroll av heisanlegg og løfteplattformer i Hå Kommune - Rammeavtale

Description

Hå kommune (heretter kalt oppdragsgiver) planlegger å inngå en rammeavtale med en leverandør vedrørende vedlikehold Heisanlegg i kommunale bygg.

Procedure identifier

2021-342895

Internal identifier

2021/560

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vedlikehold av heiser

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

3 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Heisanlegg og løfteplattformer, vedlikehold og kontroll av heisanlegg og løfteplattformer i Hå Kommune - Rammeavtale

Description

Denne rammeavtalen omfatter årlig vedlikehold av heisanlegg ved de nevnte kommunale bygg. Oppdragene kan være av følgende kategorier: - Fullstendig kontroll og funksjonstesting, mekanisk og elektrisk  - Service, vedlikehold og utbedring av eksisterende anlegg  - Forslag til kontroll- og tiltaksplan - - Rapportering som en del av Hå kommunes internkontroll  Formålet med vedlikeholdsavtalen er å sikre at Hå kommunes løfteinnretninger, herunder heissystemer, til enhver tid tilfredsstiller krav til god sikkerhet og driftsstabilitet, og optimaliserte driftskostnader. Med optimaliserte driftskostnader menes lavest mulig driftskostnader for antatt gjenværende levetid for den enkelte heis.   Leverandøren skal sikre at kommunens heisanlegg til enhver tid tilfredsstiller de krav som stilles i teknisk forskrift med veiledning for vedlikehold og service på løfteinnretninger, samt veiledning til teknisk forskrift til plan- og bygningsloven (TEK17). Nye heiser som anskaffes, kan holdes utenfor avtalen, basert på at disse anskaffes med egen vedlikeholdsavtale.   Kontrakten omfatter flere områder med totalt 35 heisanlegg fordelt som beskrevet i vedlagt oversikt. Det er ulike fabrikat og modeller, som leverandøren skal vedlikeholde, og det er derfor viktig at leverandørene er i stand til å vedlikeholde fremmedfabrikat. Vedlagt oversikt inneholder nærmere opplysninger om det enkelte anlegg. Arbeidsomfanget er service, vedlikehold og reparasjon av samtlige heiser knyttet til avtalen. Unntatt er heiser som eventuelt er, eller blir, anskaffet med egen vedlikeholdsavtale.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Vedlikehold av heiser

Additional classification

Heiser, elevatorer med heisespann, elevatorer, rulletrapper, rullende fortau

Additional classification

Heiser

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

1+1 år

5.1.2 Place of performance

Postal address

Hå kommune

5.1.3 Estimated duration

Duration

24 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

1 +1 år

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

3 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

A: Egnethet / a: Samlet angivelse for alle kvalifikasjonskravene Registrert i handelsregister eller foretaksregister Leverandør er registrert i et foretaksregister eller et handelsregister i medlemsstaten som leverandøren er etablert i. Som beskrevet i bilag XI til direktiv 2014/24/EU; leverandører fra visse medlemsstater kan være nødt til å oppfylle andre krav i nevnte bilag. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Norske selskaper: Firmaattest Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Skatteattest Leverandør skal levere skatteattest for merverdiavgift og skatteattest for skatt. Dette gjelder bare dersom leverandør er norsk. Skatteattesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra fristen for å levere forespørsel om å delta i konkurransen eller tilbud.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

B: Økonomisk og finansiell kapasitet Finansielle nøkkeltall Når det gjelder finansielle nøkkeltall som er angitt i kunngjøringen eller i anskaffelsesdokumentene erklærer leverandøren at den eller de faktiske verdien(e) for det eller de nøkkeltall(ene) som det anmodes om er som følger: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Kredittverdighet uten krav til sikkerhetsstillelse vil være tilstrekkelig til å oppfylle kravet. Dokumentasjonskrav: Kredittvurdering som baserer seg på siste kjente regnskapstall. Ratingen skal være utført av kredittopplysningsvirksomhet som har konsesjon til å drive slik virksomhet

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

C: Tekniske og faglige kvalifikasjoner Bare for tjenester Bare for tjenester: I referanseperioden har leverandøren utført følgende viktige vareleveranser av den etterspurte type, eller følgende viktige tjenester av den etterspurte type. Oppdragsgiver kan kreve opp til tre års erfaring og tillate at det tas hensyn til erfaring fra tiden før de seneste tre år. Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Leverandøren skal ha erfaring fra sammenlignbare oppdrag. Dokumentasjonskrav: Beskrivelse av leverandørens 3 mest relevante oppdrag i løpet av de siste 3 årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets tema, tidspunkt og resultat/avgjørelse. Samt kontaktperson hos oppdragsgiver. Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak Leverandøren anvender følgende tekniske fasiliteter og kvalitetssikringstiltak, og leverandørens undersøkelsesog forskningsfasiliter er som følger: Beskrivelse av krav/dokumentasjon: Det kreves et godt og velfungerende kvalitetssikringssystem. Dokumentasjonskrav: En beskrivelse av leverandørens kvalitetssikringstiltak. Gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke Leverandørens gjennomsnittlige årlige arbeidsstyrke i løpet av de siste tre årene har vært som følger:

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://permalink.mercell.com/139119685.aspx ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

29.04.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

3 MONTH

Information about public opening

Date/time

29.04.2021 12:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Jæren tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Hå kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Hå kommune

Registration number

964969590

Postal address

Rådhusgata 8

Town

VARHAUG

Postcode

4360

Country

Norge

Contact point

Silje Stokkeland

Email

sist@ha.kommune.no

Telephone

+47 51793000

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Jæren tingrett

Postal address

Postboks 92

Town

Sandnes

Postcode

4301

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-342895 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

20.03.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

20.03.2021

Hå kommune

Referanse
2021-342895
Kunngjøringsdato
20.03.2021
Estimert verdi
3 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter