Rammeavtale for tjenestedesign
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Bufdir har av Kulturdepartementet fått i oppdrag å øke kommunenes bruk av FN- konvensjonen om rettighetene til mennesker med nedsatt funksjonsevne. Målet er økt gjennomføring av CRPD i norske kommuner. Bufdir ønsker hjelp til å utarbeide gode og kreative virkemidler som kan skape oppmerksomhet og synliggjøre nytten og betydningen av konvensjonen hos målgruppene og i samfunnet for øvrig, og hvilke plattformer og kanaler det kan være hensiktsmessig å bruke. Bufdir ønsker også å jobbe videre med konsepter og tiltak som Bufdir har laget og foreslått i 2020. Dette gjelder blant annet grunnpresentasjon, sjekkliste og håndbok. Men Bufdir ønsker også å vurdere behovet for e- læring og CRPD sertifisering av kommuner med et CRPD stempel. Se vedlagte behovsbeskrivelse.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet] ---
Legal type of the buyer
Central government authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Rammeavtale for tjenestedesign
Description
Bufdir har av Kulturdepartementet fått i oppdrag å øke kommunenes bruk av FN- konvensjonen om rettighetene til mennesker med nedsatt funksjonsevne. Målet er økt gjennomføring av CRPD i norske kommuner. Bufdir ønsker hjelp til å utarbeide gode og kreative virkemidler som kan skape oppmerksomhet og synliggjøre nytten og betydningen av konvensjonen hos målgruppene og i samfunnet for øvrig, og hvilke plattformer og kanaler det kan være hensiktsmessig å bruke. Bufdir ønsker også å jobbe videre med konsepter og tiltak som Bufdir har laget og foreslått i 2020. Dette gjelder blant annet grunnpresentasjon, sjekkliste og håndbok. Men Bufdir ønsker også å vurdere behovet for e- læring og CRPD sertifisering av kommuner med et CRPD stempel. Se vedlagte behovsbeskrivelse.
Procedure identifier
2021-342389
Internal identifier
2021/ 51236
Type of procedure
Open
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
3 200 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Rammeavtale for tjenestedesign
Description
Bufdir har av Kulturdepartementet fått i oppdrag å øke kommunenes bruk av FN- konvensjonen om rettighetene til mennesker med nedsatt funksjonsevne. Målet er økt gjennomføring av CRPD i norske kommuner. Bufdir ønsker hjelp til å utarbeide gode og kreative virkemidler som kan skape oppmerksomhet og synliggjøre nytten og betydningen av konvensjonen hos målgruppene og i samfunnet for øvrig, og hvilke plattformer og kanaler det kan være hensiktsmessig å bruke. Bufdir ønsker også å jobbe videre med konsepter og tiltak som Bufdir har laget og foreslått i 2020. Dette gjelder blant annet grunnpresentasjon, sjekkliste og håndbok. Men Bufdir ønsker også å vurdere behovet for e- læring og CRPD sertifisering av kommuner med et CRPD stempel. Bufdir ønsker konkret hjelp til å tilrettelegge for en prosess som bidrar til innspill fra kommunene og Statsforvaltere til hvordan det er hensiktsmessig å innrette opplæring, kommunikasjon og informasjon om CRPD i kommunene. Det er ønskelig å benytte tjenestedesignmetodikk og «brukerreiser». Bufdir ønsker at markedsføring av konvensjonen og utvikling av opplæringsmateriell skal foregå parallelt. Bufdir ønsker å inngå en rammeavtale over 2 + 1 + 1 år.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med utvikling
Additional classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med reklame
Additional classification
Konsulentvirksomhet i forbindelse med design
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Rammeavtalen kan prolongeres med 12 + 12 måneder.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
24 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
3 200 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Se konkurransegrunnlag
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Se konkurransegrunnlag
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Se konkurransegrunnlag
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Se konkurransegrunnlag
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Se konkurransegrunnlag
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=293685&B=BUFDIR ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
26.04.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
60 DAY
Information about public opening
Date/time
26.04.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Se konkurransegrunnlag
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Mediation organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Review organisation
[ Oslo tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet ] ---
Organisation providing more information on the review procedures
[ Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Registration number
986 128 433
Postal address
Postboks 2233
Town
Tønsberg
Postcode
3103
Country
Norge
Contact point
Bernhard Lacher
bernhard.lacher@bufdir.no
Telephone
+47 46615082
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo tingrett
Postal address
Postboks 2106 Vika
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0003
Official name
Oslo tingrett
Town
Oslo
Postcode
0125
Country
Norge
Roles of this organisation
8.1 ORG-0004
Official name
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Postal address
Postboks 2233
Town
Tønsberg
Postcode
3103
Country
Norge
postmottak@bufdir.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-342389 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
22.03.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
22.03.2021
Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
- Referanse
- 2021-342389
- Kunngjøringsdato
- 22.03.2021
- Estimert verdi
- 3 200 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter