Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Tolletaten] ---

Legal type of the buyer

Body governed by public law

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold

Description

Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.

Procedure identifier

2021-339163

Internal identifier

21/22521

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

300 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Se konkurransegrunnlaget.

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold

Description

Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb

Additional classification

Nettverksutstyr

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Diverse nettverksprogramvare

Additional classification

Programvare for sikkerhetskopiering og gjennopprettning

Additional classification

Servere

Additional classification

Nettverksservere

Additional classification

Filservere

Additional classification

Printerservere

Additional classification

Webservere

Additional classification

Vedlikehold av utstyr til datanettverk

Additional classification

Rådgivning vedrørende maskinvare

Additional classification

Utviklingstjenester relatert til Programvare for sikkerhetskopiering og gjennopprettning

Additional classification

Datatjenester

Additional classification

Datamaskinrelaterte tjenester

Additional classification

Tjenester i forbindelse med Back-up av data og Konvertering av datamaskinkatalog

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Kunden har opsjon på forlengelse av avtalen i 1 + 1 år.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Norge (NO0)

5.1.3 Estimated duration

Duration

36 MONTH

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

300 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

Additional information

Se vedlagt konkurransegrunnlag for ytterligere informasjon.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Se konkurransegrunnlaget.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se konkurransegrunnlaget.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se konkurransegrunnlaget.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se konkurransegrunnlaget.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se konkurransegrunnlaget.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

3

Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

6

5.1.11 Procurement documents

Justification for restricting access to certain procurement documents

{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}

Information about restricted documents is available at

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=303686&B=DFO ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2021-08-13

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

11.08.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

6 MONTH

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

Information about review deadlines

10 dager (karensperiode)

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Oslo Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Tolletaten ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Tolletaten ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Tolletaten

Registration number

880 455 702

Postal address

Tollbugata 1A

Town

OSLO

Postcode

0152

Country

Norge

Contact point

Geir Tore Gudbrandsen

Email

gtgu@toll.no

Internet address

http://www.toll.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Oslo Tingrett

Town

Oslo

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-339163 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

09.06.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

09.06.2021

Tolletaten

Referanse
2021-339163
Kunngjøringsdato
09.06.2021
Estimert verdi
300 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter