Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Tolletaten] ---
Legal type of the buyer
Body governed by public law
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold
Description
Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.
Procedure identifier
2021-339163
Internal identifier
21/22521
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
300 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Se konkurransegrunnlaget.
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av rammeavtale for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur, løsninger og kompetanse, med vedlikehold
Description
Gjennom denne anskaffelsen skal det etableres en rammeavtale som skal dekke Tolletatens behov for kjøp av utstyr til IT-infrastruktur som servere, nettverks- og kommunikasjonsutstyr, lagring og sikkerhetskopiering med tilhørende løsninger og tjenester, samt konsulenttjenester, herunder strategisk rådgivning innen rammeavtalens leveranseområder. Anskaffelsen skal også dekke behovet for support og vedlikehold knyttet maskinvare, med tilhørende programvare, og Tolletatens IT-infrastruktur. Dette innebærer forvaltning av garantiforpliktelsene og bidra til sikker og stabil drift av etatens IT-infrastruktur.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Support- og konsulentvirksomhet i forbindelse med edb
Additional classification
Nettverksutstyr
Additional classification
Programvare og informasjonssystemer
Additional classification
Diverse nettverksprogramvare
Additional classification
Programvare for sikkerhetskopiering og gjennopprettning
Additional classification
Servere
Additional classification
Nettverksservere
Additional classification
Filservere
Additional classification
Printerservere
Additional classification
Webservere
Additional classification
Vedlikehold av utstyr til datanettverk
Additional classification
Rådgivning vedrørende maskinvare
Additional classification
Utviklingstjenester relatert til Programvare for sikkerhetskopiering og gjennopprettning
Additional classification
Datatjenester
Additional classification
Datamaskinrelaterte tjenester
Additional classification
Tjenester i forbindelse med Back-up av data og Konvertering av datamaskinkatalog
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Kunden har opsjon på forlengelse av avtalen i 1 + 1 år.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Norge (NO0)
5.1.3 Estimated duration
Duration
36 MONTH
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
300 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
Additional information
Se vedlagt konkurransegrunnlag for ytterligere informasjon.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Se konkurransegrunnlaget.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
3
Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
6
5.1.11 Procurement documents
Justification for restricting access to certain procurement documents
{code|name|communication-justification.CODE_FOR_RESTRICTED_DOCUMENT_JUSTIFICATION_REQUIRED_HERE}
Information about restricted documents is available at
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=303686&B=DFO ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2021-08-13
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
11.08.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
6 MONTH
Terms of contract
Electronic invoicing
Tillatt
Information about review deadlines
10 dager (karensperiode)
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
Framework agreement, without reopening of competition
Maximum number of participants
1
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Oslo Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Tolletaten ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Tolletaten ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Tolletaten
Registration number
880 455 702
Postal address
Tollbugata 1A
Town
OSLO
Postcode
0152
Country
Norge
Contact point
Geir Tore Gudbrandsen
gtgu@toll.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Oslo Tingrett
Town
Oslo
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-339163 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
09.06.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
09.06.2021
Tolletaten
- Referanse
- 2021-339163
- Kunngjøringsdato
- 09.06.2021
- Estimert verdi
- 300 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter