Anskaffelse av sykesignalanlegg til Austrått, Lunde og EFF Lunde
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver har behov for å anskaffe nytt sykesignalanlegg til Austrått bo- og aktivitetssenter, Lunde bo- og aktivitetssenter, og EFF Lunde (også referert til som «Lunde 2», holder til på samme lokasjon som Lunde bo- og aktivitetssenter). Anskaffelsen skal også dekke kjøp av supplerende utstyr og tilleggsutstyr i sykesignalanleggenes levetid, samt SLA for anleggene. For en nærmere beskrivelse av krav til løsningen se vedlegg 1 – Kravspesifikasjon
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Sandnes kommune] ---
Legal type of the buyer
Regional authority
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av sykesignalanlegg til Austrått, Lunde og EFF Lunde
Description
Oppdragsgiver har behov for å anskaffe nytt sykesignalanlegg til Austrått bo- og aktivitetssenter, Lunde bo- og aktivitetssenter, og EFF Lunde (også referert til som «Lunde 2», holder til på samme lokasjon som Lunde bo- og aktivitetssenter). Anskaffelsen skal også dekke kjøp av supplerende utstyr og tilleggsutstyr i sykesignalanleggenes levetid, samt SLA for anleggene. For en nærmere beskrivelse av krav til løsningen se vedlegg 1 – Kravspesifikasjon
Procedure identifier
2021-337983
Internal identifier
21/10373
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Pasientovervåkningssystem
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
6 000 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
I forhold til kunngjøringens punkt IV.1.4) Informasjon om reduksjon av antallet løsninger eller tilbud under forhandling eller i dialog. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å redusere antall tilbud i henhold til forskrift om offentlig anskaffelse § 23-11.
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av sykesignalanlegg til Austrått, Lunde og EFF Lunde
Description
Oppdragsgiver har behov for å anskaffe nytt sykesignalanlegg til Austrått bo- og aktivitetssenter, Lunde bo- og aktivitetssenter, og EFF Lunde (også referert til som «Lunde 2», holder til på samme lokasjon som Lunde bo- og aktivitetssenter). Anskaffelsen skal også dekke kjøp av supplerende utstyr og tilleggsutstyr i sykesignalanleggenes levetid, samt SLA for anleggene. For en nærmere beskrivelse av krav til løsningen se vedlegg 1 – Kravspesifikasjon
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Pasientovervåkningssystem
Additional classification
Telekommunikasjonsutstyr og tilbehør
Additional classification
Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie
Additional classification
Programvare og informasjonssystemer
Additional classification
Informasjonssystemer og servere
Additional classification
Medisinske informasjonssystemer
Additional classification
Leverandør av applikasjonstjenester
Options
The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here
Avtalen inneholder opsjon på forlengelse av avtalen med 2+2+2+2+2+1 år. Avtalen inneholder en opsjon for implementering og kjøp av utstyr til Lunde bo- og aktivitetssenter, og en opsjon for implementering og kjøp av utstyr til EFF Lunde.
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Rogaland (NO0A1)
5.1.3 Estimated duration
Duration
48 MONTH
5.1.4 Renewal
Maximum renewals
0
Description
Oppdragsgiver må kunne kjøpe erstatningsutstyr og supplerende utstyr ut sykesignalanleggets levetid, så vell som ha en vedlikeholdsavtale for anlegget i samme periode. Det er derfor lagt opp til opsjon på forlengelse med 2+2+2+2+2+1 år.
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
6 000 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Suitability to pursue the professional activity
Description
Krav 1 - Skatteattest: Leverandør skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan. Dokumentasjonskrav 1 - Skatteattest: Norske firma: Attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 måneder. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlandske firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder. Krav 2 - Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling: Leverandør skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav 2 - Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Krav: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå vurderingen «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Dokumentasjonskrav: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder¬ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Se krav over.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Krav: Leverandør skal ha erfaring fra å ha levert sykesignalanlegg, inkludert drift og vedlikehold, til en offentlig oppdragsgiver på en kontrakt av tilsvarende omfang som i dette anbudet. Med tilsvarende omfang menes en kontrakt med en verdi på kr. 3 MNOK eks. mva. eller høyere. Dokumentasjonskrav: Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets innhold og verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.
Use of this criterion
Used
Criterion
Type
Technical and professional ability
Description
Se krav over.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
10
Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
10
5.1.10 Award criteria
Criterion
Type
Quality
Description
Kvalitet
Order of importance
NaN
Criterion
Type
Price
Order of importance
NaN
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=306455&B=SANDNES ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of the procedure
Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders
2021-08-13
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
12.08.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
176 DAY
Terms of contract
Conditions relating to the performance of the contract
Kontraktsvilkår fremgår av vedlegg 3, 4, 5 og 6.
Electronic invoicing
Tillatt
Information about review deadlines
Eventuelle klager bes sendes oppdragsgiver via KGV for klagebehandling internt av oppdragsgivers anskaffelsesenhet.
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ Jæren Tingrett ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Sandnes kommune ] ---
Organisation receiving requests to participate
[ Sandnes kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Sandnes kommune
Registration number
964 965 137
Postal address
Rådhusgata 1
Town
Sandnes
Postcode
4306
Country
Norge
Contact point
Bård Krane Alander
bard.krane.alander@sandnes.kommune.no
Telephone
+47 40900860
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
Jæren Tingrett
Town
SANDNES
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-337983 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
09.07.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
09.07.2021
Sandnes kommune
- Referanse
- 2021-337983
- Kunngjøringsdato
- 09.07.2021
- Estimert verdi
- 6 000 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter