Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterAnskaffelse av sykesignalanlegg til Austrått, Lunde og EFF Lunde
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Anskaffelse av sykesignalanlegg til Austrått, Lunde og EFF Lunde

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver har behov for å anskaffe nytt sykesignalanlegg til Austrått bo- og aktivitetssenter, Lunde bo- og aktivitetssenter, og EFF Lunde (også referert til som «Lunde 2», holder til på samme lokasjon som Lunde bo- og aktivitetssenter). Anskaffelsen skal også dekke kjøp av supplerende utstyr og tilleggsutstyr i sykesignalanleggenes levetid, samt SLA for anleggene. For en nærmere beskrivelse av krav til løsningen se vedlegg 1 – Kravspesifikasjon

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Sandnes kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Anskaffelse av sykesignalanlegg til Austrått, Lunde og EFF Lunde

Description

Oppdragsgiver har behov for å anskaffe nytt sykesignalanlegg til Austrått bo- og aktivitetssenter, Lunde bo- og aktivitetssenter, og EFF Lunde (også referert til som «Lunde 2», holder til på samme lokasjon som Lunde bo- og aktivitetssenter). Anskaffelsen skal også dekke kjøp av supplerende utstyr og tilleggsutstyr i sykesignalanleggenes levetid, samt SLA for anleggene. For en nærmere beskrivelse av krav til løsningen se vedlegg 1 – Kravspesifikasjon

Procedure identifier

2021-337983

Internal identifier

21/10373

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Pasientovervåkningssystem

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

6 000 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

I forhold til kunngjøringens punkt IV.1.4) Informasjon om reduksjon av antallet løsninger eller tilbud under forhandling eller i dialog. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å redusere antall tilbud i henhold til forskrift om offentlig anskaffelse § 23-11.

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Anskaffelse av sykesignalanlegg til Austrått, Lunde og EFF Lunde

Description

Oppdragsgiver har behov for å anskaffe nytt sykesignalanlegg til Austrått bo- og aktivitetssenter, Lunde bo- og aktivitetssenter, og EFF Lunde (også referert til som «Lunde 2», holder til på samme lokasjon som Lunde bo- og aktivitetssenter). Anskaffelsen skal også dekke kjøp av supplerende utstyr og tilleggsutstyr i sykesignalanleggenes levetid, samt SLA for anleggene. For en nærmere beskrivelse av krav til løsningen se vedlegg 1 – Kravspesifikasjon

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Supplies

Main classification

Pasientovervåkningssystem

Additional classification

Telekommunikasjonsutstyr og tilbehør

Additional classification

Medisinsk utstyr, legemidler og utstyr til personlig pleie

Additional classification

Programvare og informasjonssystemer

Additional classification

Informasjonssystemer og servere

Additional classification

Medisinske informasjonssystemer

Additional classification

Leverandør av applikasjonstjenester

Options

The buyer reserves the right for additional purchases from the contractor, as described here

Avtalen inneholder opsjon på forlengelse av avtalen med 2+2+2+2+2+1 år. Avtalen inneholder en opsjon for implementering og kjøp av utstyr til Lunde bo- og aktivitetssenter, og en opsjon for implementering og kjøp av utstyr til EFF Lunde.

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Rogaland (NO0A1)

5.1.3 Estimated duration

Duration

48 MONTH

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

Oppdragsgiver må kunne kjøpe erstatningsutstyr og supplerende utstyr ut sykesignalanleggets levetid, så vell som ha en vedlikeholdsavtale for anlegget i samme periode. Det er derfor lagt opp til opsjon på forlengelse med 2+2+2+2+2+1 år.

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

6 000 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav 1 - Skatteattest: Leverandør skal ikke ha vesentlige restanser for skatt og merverdiavgift eller det skal foreligge en godkjent nedbetalingsplan. Dokumentasjonskrav 1 - Skatteattest: Norske firma: Attest for skatt og merverdiavgift, ikke eldre enn 6 måneder. Attesten bestilles og hentes ut i Altinn. Hvis dette ikke er mulig kan den bestilles hos skatteoppkrever eller Skatteetaten. Utenlandske firma: Attest utstedt av vedkommende myndighet i leverandørs hjemstat som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser vedrørende skatter og avgifter i samsvar med lovbestemmelser i den stat leverandøren er etablert. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder. Krav 2 - Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling: Leverandør skal være registrert i et foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert. Dokumentasjonskrav 2 - Leverandørens organisatoriske og juridiske stilling: Norske selskaper: Firmaattest. Utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i foretaksregister, faglig register eller et handelsregister i den staten leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: Leverandør skal ha tilstrekkelig økonomisk og finansiell kapasitet til å kunne utføre kontrakten. Leverandør må minimum oppnå vurderingen «Kredittverdig», det vil si at leverandøren må være i risikoklasse 5 eller høyere på Experians skala. Dokumentasjonskrav: Som dokumentasjon vil oppdragsgiver innhente kredittvurderingen Commercial Delphi Score fra Experian (Oppdragsgiver abonnerer på tjenester fra Experian). Leverandør forutsettes å ha gjort seg kjent med registrerte opplysninger om foretaket og samtykker ved sin inn¬levering av tilbudet til at opplysningene innhentes og legges til grunn for vurder¬ingen av leverandørens økonomiske forhold. Leverandør kan ved innlevering av tilbud selv legge ved kredittvurdering fra anerkjent kreditt¬vurderingsselskap som viser at leveran¬døren oppfyller kvalifikasjonskravet. Kredittvurderingen skal basere seg på siste tilgjengelige regnskap. Dersom leverandøren har saklig grunn til ikke å fremlegge den dokumentasjonen oppdragsgiver har krevd, kan han dokumentere sin økonomiske og finansielle kapasitet ved å fremlegge ethvert annet dokument som Oppdragsgiver anser egnet.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Se krav over.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav: Leverandør skal ha erfaring fra å ha levert sykesignalanlegg, inkludert drift og vedlikehold, til en offentlig oppdragsgiver på en kontrakt av tilsvarende omfang som i dette anbudet. Med tilsvarende omfang menes en kontrakt med en verdi på kr. 3 MNOK eks. mva. eller høyere. Dokumentasjonskrav: Dokumenteres ved å vedlegge en liste over de viktigste relevante oppdragene de siste 3 (tre) årene. Beskrivelsen må inkludere angivelse av oppdragets innhold og verdi, tidspunkt og mottaker (navn, telefon og e-post.) Det er leverandørens ansvar å dokumentere relevans gjennom beskrivelsen. Referanser vil kun bli kontaktet ved behov.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Se krav over.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

10

Maximum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

10

5.1.10 Award criteria

Criterion

Type

Quality

Description

Kvalitet

Order of importance

NaN

Criterion

Type

Price

Order of importance

NaN

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=306455&B=SANDNES ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of the procedure

Estimated date of dispatch of the invitations to submit tenders

2021-08-13

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

12.08.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

176 DAY

Terms of contract

Conditions relating to the performance of the contract

Kontraktsvilkår fremgår av vedlegg 3, 4, 5 og 6.

Electronic invoicing

Tillatt

Information about review deadlines

Eventuelle klager bes sendes oppdragsgiver via KGV for klagebehandling internt av oppdragsgivers anskaffelsesenhet.

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Jæren Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Sandnes kommune ] ---

Organisation receiving requests to participate

[ Sandnes kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Sandnes kommune

Registration number

964 965 137

Postal address

Rådhusgata 1

Town

Sandnes

Postcode

4306

Country

Norge

Contact point

Bård Krane Alander

Email

bard.krane.alander@sandnes.kommune.no

Telephone

+47 40900860

Internet address

www.sandnes.kommune.no

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Jæren Tingrett

Town

SANDNES

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-337983 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

09.07.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

09.07.2021

Sandnes kommune

Referanse
2021-337983
Kunngjøringsdato
09.07.2021
Estimert verdi
6 000 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter