ERP-løsning til 7 kommuner
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Oppdragsgiver skal anskaffe et ERP-system som skal omfatte økonomisystem, HR system og lønnssystem. Oppdragsgiver ønsker opsjon på digitalt, interaktivt budsjett-/økonomiplan-/årsmeldingsverktøy, konvertering av alle nødvendige, historiske data, innkjøpssystem, utlånsmodul, ressursstyringssystem for turnusarbeidere, prosjektverktøy og tidsregistreringssystem for dagarbeidere. Det skal etableres avtale med én leverandør. Det er sterkt fokus på effektive arbeidsprosesser, og et nytt ERP-system skal understøtte nettopp dette. Systemet skal derfor ha en tett integrasjon mellom de administrative systemene og ikke minst fagsystemene i kommunene, slik at dobbeltregistreringer og unødvendige arbeidsprosesser forsvinner. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Søre Sunnmøre IKT] ---
Activity of the contracting authority
General public services
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
ERP-løsning til 7 kommuner
Description
Oppdragsgiver skal anskaffe et ERP-system som skal omfatte økonomisystem, HR system og lønnssystem. Oppdragsgiver ønsker opsjon på digitalt, interaktivt budsjett-/økonomiplan-/årsmeldingsverktøy, konvertering av alle nødvendige, historiske data, innkjøpssystem, utlånsmodul, ressursstyringssystem for turnusarbeidere, prosjektverktøy og tidsregistreringssystem for dagarbeidere. Det skal etableres avtale med én leverandør. Det er sterkt fokus på effektive arbeidsprosesser, og et nytt ERP-system skal understøtte nettopp dette. Systemet skal derfor ha en tett integrasjon mellom de administrative systemene og ikke minst fagsystemene i kommunene, slik at dobbeltregistreringer og unødvendige arbeidsprosesser forsvinner. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Procedure identifier
2021-337642
Internal identifier
21005
Type of procedure
Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afddqlelqf
Directive 2014/24/EU
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
ERP-løsning til 7 kommuner
Description
Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud. Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Services
Main classification
Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester
Additional classification
Programvare for økonomianalyse og regnskap
Additional classification
Programvare for tidsregistrering og personaladministrasjon
Additional classification
Programvare for innkjøp
Additional classification
Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Møre og Romsdal (NO0A3)
5.1.3 Estimated duration
Start date
02.07.2021
End date
31.12.2099
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
Procurement Project not financed with EU Funds.
5.1.9 Selection criteria
Criterion
Type
Economic and financial standing
Description
Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.
Use of this criterion
Used
Information about the second stage of a two-stage procedure
Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure
0
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afddqlelqf ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Variants
Ikke tillatt
Deadline for receipt of tenders
10.05.2021 12:00:00+02:00
Deadline until which the tender must remain valid
91 DAY
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
[ SUNNMØRE TINGRETT ] ---
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Søre Sunnmøre IKT ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Søre Sunnmøre IKT
Registration number
919 824 573
Postal address
Rådhusplassen 5
Town
HAREID
Postcode
6060
Country
Norge
Contact point
Roy Pettersen
roy@innkjopskontoret.no
Internet address
Roles of this organisation
8.1 ORG-0002
Official name
SUNNMØRE TINGRETT
Town
Ålesund
Country
Norge
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-337642 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
07.04.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
07.04.2021
Søre Sunnmøre IKT
- Referanse
- 2021-337642
- Kunngjøringsdato
- 07.04.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
- Hovedaktivitet
- Alminnelig offentlig tjenesteyting
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter