Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterERP-løsning til 7 kommuner
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

ERP-løsning til 7 kommuner

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Oppdragsgiver skal anskaffe et ERP-system som skal omfatte økonomisystem, HR system og lønnssystem. Oppdragsgiver ønsker opsjon på digitalt, interaktivt budsjett-/økonomiplan-/årsmeldingsverktøy, konvertering av alle nødvendige, historiske data, innkjøpssystem, utlånsmodul, ressursstyringssystem for turnusarbeidere, prosjektverktøy og tidsregistreringssystem for dagarbeidere. Det skal etableres avtale med én leverandør. Det er sterkt fokus på effektive arbeidsprosesser, og et nytt ERP-system skal understøtte nettopp dette. Systemet skal derfor ha en tett integrasjon mellom de administrative systemene og ikke minst fagsystemene i kommunene, slik at dobbeltregistreringer og unødvendige arbeidsprosesser forsvinner. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Søre Sunnmøre IKT] ---

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

ERP-løsning til 7 kommuner

Description

Oppdragsgiver skal anskaffe et ERP-system som skal omfatte økonomisystem, HR system og lønnssystem. Oppdragsgiver ønsker opsjon på digitalt, interaktivt budsjett-/økonomiplan-/årsmeldingsverktøy, konvertering av alle nødvendige, historiske data, innkjøpssystem, utlånsmodul, ressursstyringssystem for turnusarbeidere, prosjektverktøy og tidsregistreringssystem for dagarbeidere. Det skal etableres avtale med én leverandør. Det er sterkt fokus på effektive arbeidsprosesser, og et nytt ERP-system skal understøtte nettopp dette. Systemet skal derfor ha en tett integrasjon mellom de administrative systemene og ikke minst fagsystemene i kommunene, slik at dobbeltregistreringer og unødvendige arbeidsprosesser forsvinner. For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.

Procedure identifier

2021-337642

Internal identifier

21005

Type of procedure

Negotiated with prior publication of a call for competition / competitive with negotiation

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afddqlelqf

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

ERP-løsning til 7 kommuner

Description

Et utkast til selve konkurransegrunnlaget er lagt ved dette kvalifiseringsgrunnlaget. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å foreta mindre, ikke vesentlige endringer i dette grunnlaget før leverandører inviteres til å gi tilbud. Deltilbud/grupper Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht FOA §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å anta hele eller deler av et tilbud.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Systemtjenester og tekniske konsulenttjenester

Additional classification

Programvare for økonomianalyse og regnskap

Additional classification

Programvare for tidsregistrering og personaladministrasjon

Additional classification

Programvare for innkjøp

Additional classification

Datatjenester: rådgivning, programvareutvikling, internett og systemstøtte

5.1.2 Place of performance

Country subentity

Møre og Romsdal (NO0A3)

5.1.3 Estimated duration

Start date

02.07.2021

End date

31.12.2099

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Attester for skatt og MVA Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling (ESPD: Del II A.e). Dokumentasjonskrav:Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og MVA er felles og bestilles fra altinn.no, RF-1507, tidligere RF-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. I henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det. Øvrige økonomiske og finansielle krav: Økonomisk og finansiell stilling Krav knyttet til leverandørens økonomiske og finansielle stilling: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre denne kontrakten (ESPD: Del IV B.58-3). Dokumentasjonskrav:Oppdragsgiver vil gjennomføre en vurdering av økonomien gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Proff Forvalt (www.forvalt.no). Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å innhente supplerende informasjon om tilbyders økonomi. Eventuelt behov for støtte fra andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravetDersom leverandøren er avhengig av andre selskaper for å oppfylle dette kvalifikasjonskravet, så må det legges frem nødvendig dokumentasjon på dette. Oppdragsgiver forbeholder seg i så fall retten til å innhente supplerende informasjon, bankgarantier eller lignende.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/public/p_adformsnotice.aspx?UniqueId=afddqlelqf ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

10.05.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

91 DAY

Terms of contract

Electronic invoicing

Ikke tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

None

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ SUNNMØRE TINGRETT ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Søre Sunnmøre IKT ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Søre Sunnmøre IKT

Registration number

919 824 573

Postal address

Rådhusplassen 5

Town

HAREID

Postcode

6060

Country

Norge

Contact point

Roy Pettersen

Email

roy@innkjopskontoret.no

Internet address

https://www.ssikt.no/

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

SUNNMØRE TINGRETT

Town

Ålesund

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-337642 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

07.04.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

07.04.2021

Søre Sunnmøre IKT

Referanse
2021-337642
Kunngjøringsdato
07.04.2021
Estimert verdi
Ikke angitt
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter