Anskaffelse av rammeavtale på arbeidsplassbriller og optometriske tjenester
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Rammeavtale for arbeidsplassbriller/terminalbriller og optometriske tjenester som er nødvendig for at ansatte skal kunne utføre sitt arbeid tilfredsstillende og sikkert ved alle Kartverkets lokasjoner. Hensikten med avtalen er å sikre de lover og forskrifter som stilles til en dataarbeidsplass, jf arbeidstilsynets forskrift om organisering, ledelse og medvirkning kap 14. § 14-4.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[STATENS KARTVERK] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Anskaffelse av rammeavtale på arbeidsplassbriller og optometriske tjenester
Description
Rammeavtale for arbeidsplassbriller/terminalbriller og optometriske tjenester som er nødvendig for at ansatte skal kunne utføre sitt arbeid tilfredsstillende og sikkert ved alle Kartverkets lokasjoner. Hensikten med avtalen er å sikre de lover og forskrifter som stilles til en dataarbeidsplass, jf arbeidstilsynets forskrift om organisering, ledelse og medvirkning kap 14. § 14-4.
Procedure identifier
2021-335517
Internal identifier
21/40151
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Briller
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
500 000 NOK
2.1.4 Generell informasjon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Anskaffelse av rammeavtale på arbeidsplassbriller og optometriske tjenester
Description
Rammeavtale for arbeidsplassbriller/terminalbriller og optometriske tjenester som er nødvendig for at ansatte skal kunne utføre sitt arbeid tilfredsstillende og sikkert ved alle Kartverkets lokasjoner. Hensikten med avtalen er å sikre de lover og forskrifter som stilles til en dataarbeidsplass, jf arbeidstilsynets forskrift om organisering, ledelse og medvirkning kap 14. § 14-4. Leverandør må kunne tilby løsninger for alle Kartverkets avdelinger, enten fra egne butikker eller via underleverandører, innen rimelig avstand fra de aktuelle avdelinger.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Briller
5.1.2 Place of performance
Postal address
Hønefoss
5.1.3 Estimated duration
Start date
01.11.2021
End date
31.10.2023
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
500 000 NOK
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://permalink.mercell.com/161784478.aspx ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
09.09.2021 10:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ STATENS KARTVERK ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
STATENS KARTVERK
Registration number
971040238
Postal address
Kartverksveien 21, 3511 HØNEFOSS
Town
HØNEFOSS
Postcode
3507
Country
Norge
Contact point
Innkjøpsavdelingen
innkjop@kartverket.no
Telephone
+47 32118000
Internet address
Buyer profile
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-335517 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
23.08.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
23.08.2021
STATENS KARTVERK
- Referanse
- 2021-335517
- Kunngjøringsdato
- 23.08.2021
- Estimert verdi
- 500 000 NOK
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter