Møbler og interiør – kontorer, garderober og møterom Bygg A Bindal helsetun
Anskaffelsens tidslinje (Beta)
Kommunen er i ferd med å gjennomføre en omfattende utbedring av Bindal sykehjem. . Det er planlagt at kommunen kan overta Bygg A medio juni, men det kan forekomme endringer i fremdrift for byggeaktivitetene. Kommunen vil har behov for å møblere alle kontorer, garderober og møterom i dette bygget.
Del 1: Buyer
1.1 Buyer
Official name
[Bindal Kommune] ---
Del 2: Procedure
2.1 Procedure
Title
Møbler og interiør – kontorer, garderober og møterom Bygg A Bindal helsetun
Description
Kommunen er i ferd med å gjennomføre en omfattende utbedring av Bindal sykehjem. . Det er planlagt at kommunen kan overta Bygg A medio juni, men det kan forekomme endringer i fremdrift for byggeaktivitetene. Kommunen vil har behov for å møblere alle kontorer, garderober og møterom i dette bygget.
Procedure identifier
2021-326604
Internal identifier
18/107
2.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kontormøbler
2.1.4 Generell informasjon
Additional information
Visma kunngjøring: https://opic.com/id/afkfpaoqon
{code|name|legal-basis.OTHER}
Del 5: Lot
5.1 Lot LOT-0000
Title
Møbler og interiør – kontorer, garderober og møterom Bygg A Bindal helsetun
Description
Kommunen er i ferd med å gjennomføre en omfattende utbedring av Bindal sykehjem. . Det er planlagt at kommunen kan overta Bygg A medio juni, men det kan forekomme endringer i fremdrift for byggeaktivitetene. Kommunen vil har behov for å møblere alle kontorer, garderober og møterom i dette bygget.
5.1.1 Purpose
Nature of the contract
Supplies
Main classification
Kontormøbler
5.1.2 Place of performance
Country subentity
Nordland (NO071)
5.1.3 Estimated duration
Start date
03.05.2021
End date
15.06.2021
5.1.6 Generell informasjon
Reserved participation
None
5.1.11 Procurement documents
Address of the procurement documents
[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afkfpaoqon&GoTo=Docs ] ---
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
Electronic submission
Tillatt
Address for submission
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
norsk
Electronic catalogue
{code|name|permission.}
Deadline for receipt of tenders
15.03.2021 12:00:00+02:00
Terms of contract
Electronic invoicing
Ikke tillatt
5.1.15 Techniques
Rammeavtale
None
Information about the dynamic purchasing system
None
5.1.16 Further information, mediation and review
Organisation providing additional information about the procurement procedure
[ Bindal Kommune ] ---
Del 8: Organisations
8.1 ORG-0001
Official name
Bindal Kommune
Registration number
964 983 380
Postal address
Oldervikveien 5
Town
Terråk
Postcode
7980
Country
Norge
Contact point
Arne Bangstad
arne.bangstad@bindal.kommune.no
Internet address
Roles of this organisation
Notice information
11.1 Notice information
Notice identifier/version
2021-326604 01
Form type
Competition
Notice type
Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
12.02.2021 12:00:00+02:00
Languages in which this notice is officially available
norsk (bokmål)
11.2 Publication information
Notice publication number
n.a.
Publication date
12.02.2021
Bindal Kommune
- Referanse
- 2021-326604
- Kunngjøringsdato
- 12.02.2021
- Estimert verdi
- Ikke angitt
- Type kunngjøring
- Kunngjøring av konkurranse
Kategori (CPV)
Konkurransedokumenter
Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy
Gå til dokumenter