Hopp til hovedinnhold
StartSøk og filterRammeavtale på kontroll og vedlikehold av manuelt brannslokkeutstyr - NY kunngjøring
Konkurranse
Kunngjøring av konkurranse
Utgått
Kunngjort i EØS

Rammeavtale på kontroll og vedlikehold av manuelt brannslokkeutstyr - NY kunngjøring

Anskaffelsens tidslinje (Beta)

Planlegging
0
Resultat
0

Asker kommune skal inngå rammeavtale for kontroll og vedlikehold av manuelt brannslokkeutstyr. Se konkurransegrunnlag del I

Del 1: Buyer

1.1 Buyer

Official name

[Asker kommune] ---

Legal type of the buyer

Regional authority

Activity of the contracting authority

General public services

Del 2: Procedure

2.1 Procedure

Title

Rammeavtale på kontroll og vedlikehold av manuelt brannslokkeutstyr - NY kunngjøring

Description

Asker kommune skal inngå rammeavtale for kontroll og vedlikehold av manuelt brannslokkeutstyr. Se konkurransegrunnlag del I

Procedure identifier

2021-322721

Internal identifier

21/74

Type of procedure

Open

2.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon og vedlikehold av brannslokkingsutstyr

2.1.3 Value

Estimated value excluding VAT

3 400 000 NOK

2.1.4 Generell informasjon

Additional information

Mercell kunngjøring: https://opic.com/id/afbwhnjwme

Directive 2014/24/EU

Del 5: Lot

5.1 Lot LOT-0000

Title

Rammeavtale på kontroll og vedlikehold av manuelt brannslokkeutstyr - NY kunngjøring

Description

Asker kommune skal inngå rammeavtale for kontroll og vedlikehold av manuelt brannslokkeutstyr. Pr 01.01.2020 er nye Asker kommune etablert etter sammenslåing av de tidligere kommunene Asker, Hurum og Røyken. Praksis for gjennomføring av faget har vært ulik i de 3 kommunene vært og følgelig er det knyttet usikkerhet til omfanget av anskaffelsen. (Nye) Asker kommune samler nå faget i en rammeavtale hvor det gis opsjon på avrop fra øvrige kommunale virksomheter. Asker kommune har en betydelig heleid eiendomsmasse som leies ut til forskjellige virksomheter. Hovedansvaret for ivaretakelse av brannsikkerhet i byggene tilligger bygningseier. Ansvaret for brannsikkerhet er delvis nedfelt i lover og forskrifter og delvis et utslag av at oppdragsgiver har stort fokus på brannsikkerhet for våre leietakere og brukere som ofte tilhører utsatte grupper i brann (barn, psykisk eller fysisk syke, personer med rusavhengighet m.m.). Det overordnede formålet med rammeavtalen er å sikre at eiendommene som avtalen omfatter har velfungerende slokkeutstyr som dekker bygningseiers plikter med hensyn til brannvern etter de til enhver tid gjeldende brannforskrifter. Forventet verdi er kr 850.000 pr. år. Det bemerkes at anslaget er beheftet med usikkerhet da oppgavene tidligere har vært håndtert innad i Asker, Hurum og Røyken på ulikt vis. Verdi avhenger også av nødvendighet/hensiktsmessighet for utskiftning av utstyr. Det presiseres at herværende verdianslag og verdi angitt for evalueringsformål i prisbilag ikke er bindende for kunden, og det det er det til en hvert tid gjeldende behov som er grunnlag for utttak. Det vil bli inngått rammeavtale med 1 leverandør.

5.1.1 Purpose

Nature of the contract

Services

Main classification

Reparasjon og vedlikehold av brannslokkingsutstyr

Additional classification

Tekniske kontrolltjenester

5.1.2 Place of performance

Postal address

Asker

5.1.3 Estimated duration

Start date

26.10.2021

End date

26.10.2023

5.1.4 Renewal

Maximum renewals

0

Description

2 utvidels/er á 12 måneder

5.1.5 Value

Estimated value excluding VAT

3 400 000 NOK

5.1.6 Generell informasjon

Reserved participation

None

Procurement Project not financed with EU Funds.

5.1.9 Selection criteria

Criterion

Type

Suitability to pursue the professional activity

Description

Krav: det kreves at leverandøren har et lovlig etablert foretak Dokumentasjonskrav 1. norske selskaper: firmaattest 2. utenlandske selskaper: Godtgjørelse på at selskapet er registrert i bransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i det land hvor leverandøren er etablert.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Economic and financial standing

Description

Krav: leverandøren skal ha økonomisk kapasitet/gi trygghet for at leverandøren vil være økonomisk levedyktig til å gjennomføre hele oppdraget/ kontrakten - og det kreves at selskapet er kredittverdig (krav A - gjelder også for underleverandør) Dokumentasjonskrav: 1. Asker kommune vil på egenhånd innhente rating fra Bisnode Norge AS.

Use of this criterion

Used

Criterion

Type

Technical and professional ability

Description

Krav 1: Leverandøren skal ha god erfaring med tilsvarende leveranser Dokumentasjonskrav 1: Oversikt over de viktigste vareleveransene eller tjenestene som leverandøren har utført i løpet av de siste tre årene, sammen med opplysninger om kontraktenes verdi, tidspunktet for levering eller utførelse og navn på mottaker. Dersom det er nødvendig for å sikre tilstrekkelig konkurranse, kan oppdragsgiveren angi at også dokumentasjon for relevante leveranser eller tjenester som leverandøren har utført for mer enn tre år siden, vil bli tatt i betraktning Krav 2: Leverandøren skal ha egnende kvalitetssikringstiltak Dokumentasjonskrav 2: Relevante sertifiseringer eller kort beskrivelse av egne rutiner.

Use of this criterion

Used

Information about the second stage of a two-stage procedure

Minimum number of candidates to be invited for the second stage of the procedure

0

5.1.11 Procurement documents

Address of the procurement documents

[ https://tendsign.no/doc.aspx?UniqueId=afbwhnjwme&GoTo=Docs ] ---

5.1.12 Terms of procurement

Terms of submission

Electronic submission

Tillatt

Languages in which tenders or requests to participate may be submitted

norsk

Electronic catalogue

{code|name|permission.}

Variants

Ikke tillatt

Deadline for receipt of tenders

13.09.2021 12:00:00+02:00

Deadline until which the tender must remain valid

90 DAY

Information about public opening

Date/time

13.09.2021 13:00:00+02:00

Terms of contract

Electronic invoicing

Tillatt

5.1.15 Techniques

Rammeavtale

Framework agreement, without reopening of competition

Maximum number of participants

1

Information about the dynamic purchasing system

None

5.1.16 Further information, mediation and review

Review organisation

[ Asker og Bærum Tingrett ] ---

Organisation providing additional information about the procurement procedure

[ Asker kommune ] ---

Del 8: Organisations

8.1 ORG-0001

Official name

Asker kommune

Registration number

920 125 298

Postal address

Postboks 353

Town

Asker

Postcode

1372

Country

Norge

Contact point

Øystein Karlsen

Email

asker@odinprosjekt.no

Telephone

+47 90606133

Roles of this organisation

8.1 ORG-0002

Official name

Asker og Bærum Tingrett

Town

Sandvika

Country

Norge

Roles of this organisation

Notice information

11.1 Notice information

Notice identifier/version

2021-322721 01

Form type

Competition

Notice type

Contract or concession notice – standard regime

Notice dispatch date

11.08.2021 12:00:00+02:00

Languages in which this notice is officially available

norsk (bokmål)

11.2 Publication information

Notice publication number

n.a.

Publication date

11.08.2021

Asker kommune

Referanse
2021-322721
Kunngjøringsdato
11.08.2021
Estimert verdi
3 400 000 NOK
Type kunngjøring
Kunngjøring av konkurranse
Hovedaktivitet
Alminnelig offentlig tjenesteyting

Kategori (CPV)

Konkurransedokumenter

Se alle dokumenter tilhørende konkurransen i oppdragsgiverens støtteverktøy

Gå til dokumenter